[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 15:55

Zag me toch net een pareltje aan het zwembad :')
Een vrouwenlichaam maar het bot van de elleboog zat aan de binnenkant en de holte aan de buitenkant. Heb die pose in gedachte nagemaakt, maar dan zou ik m’n arm moeten breken denk ik.

^
Heb je met een bikinibroekje dan niet dat ie daardoor helemaal uitvalt?

_mjwb

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:26

Au dat lijkt me erg pijnlijk :')

Daar ben ik ook bang voor, maar anders moet ik dadelijk helemaal bloot liggen :oo. Of maakt het niet uit als je een onderbroek aan hebt om die elke keer te verschuiven?
Ik zat er ook aan te denken om anders een onderbroek aan te doen die kapot mag worden geknipt.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:43

Anoniem schreef:
@Banjer ontzettend leuk die hond-kat tattoo!!

@Iejoorr ik heb ook die bultjes en rode plekken rondom m'n tattoo. Van de tatt zelf geen last, maar bij mij komt het door het folie (of het tape) dat er hele even op zit. Maar ik kan ook al slecht tegen pleisters, mijn huid houdt er niet van om er dingen op te plakken ;) (De bultjes van m'n eerste roos beginnen ook nu pas weg te trekken, ruim 5 weken geleden al)

@mjwb zoiets vind ik ook zoooo mooi! <3 Maar dat zit ik wel helemaal onder de rozen :')

Had jij het ook zo heftig? Man de jeuk, ik ga dood :')
Ben er net mee naar de huisarts geweest, die wist het eigenlijk ook niet. Vond het vreemd dat het pas na 8 dagen op komt zetten. Dus nu maar met een speciaal zalfje smeren. Baal er echt behoorlijk van!
Afbeelding

Mooi die rozen zo <3
Je kan wellicht even bellen om te vragen wat zij handig vinden. Of een extra onderbroek/ bikinibroekje meenemen, zodat je daar kan wisselen :))

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:47

Lijkt er op dat je je huid gewoon een beetje dichtgesmeerd hebt- zou me er niet te veel zorgen over maken, iets minder smeren en verder vooral vanaf blijven!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:49

Mijn bloemetje na een week:

Afbeelding

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:50

Ik dacht in eerste instantie ook aan de zalf. Maar die smeer ik echt alleen op de tattoo zelf, en smeer ik uit naar beneden. En daar zit dus niks..
Dit loopt echt zo'n 10 cm uit naar boven en opzij, en ik smeer weleens scheef, maar zo scheef _O-

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:52

is het raar dat mijne nog steeds niet aan het vervellen verkleuren is? Hij staat nu 2 weken

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:53

Sweetgirl1 schreef:
is het raar dat mijne nog steeds niet aan het vervellen verkleuren is? Hij staat nu 2 weken

Als het alleen lijntjes of iets kleins ofzo zijn, dan is dat niet zo raar en misschien vervelt ie ook wel helemaal niet. Mijn kleine met lijntjes is ook niet gaan vervellen. :) Mijn grotere wel flink.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:55

Zelfs mijn grote hebben nauwelijks vervelt. Maar net hoe je huid reageert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:56

_mjwb schreef:
Au dat lijkt me erg pijnlijk :')

Daar ben ik ook bang voor, maar anders moet ik dadelijk helemaal bloot liggen :oo. Of maakt het niet uit als je een onderbroek aan hebt om die elke keer te verschuiven?
Ik zat er ook aan te denken om anders een onderbroek aan te doen die kapot mag worden geknipt.

Een onderbroek over je net gezette tattoo schuiven lijkt mij geen pretje :=
En gewoon een bikinibroekje en een handdoek oid tegen de voorkant aan? Dat niemand je ziet liggen zeg maar (snap je wat ik bedoel? :') )

En die vlekken Iejoorr is precies hoe de binnenkant van mijn arm eruit zag, terwijl m'n tattoo aan de buitenkant zit ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 16:56

Iejoorr schreef:
Ik dacht in eerste instantie ook aan de zalf. Maar die smeer ik echt alleen op de tattoo zelf, en smeer ik uit naar beneden. En daar zit dus niks..
Dit loopt echt zo'n 10 cm uit naar boven en opzij, en ik smeer weleens scheef, maar zo scheef _O-

Ben je niet allergisch voor de zalf?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 17:02

Ja ik heb een infinity maar de andere zijn ook merendeels lijnen en die hebben wel echt vervelt.

Verder smeer ik hem 1x per dag nog want ik kreeg hele rode vlekken er door ( Niet zoals die bultjes maar meer soort ontsteking rood terwijl het niet ontstoken is ) en nu is dat al wel weg getrokken

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 19:08

Een handdoek is een goede tip, dankje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:59

_mjwb schreef:
Dankjewel allemaal!! :D Die rozen van Dreamer zijn echt super gaaf, alleen zoiets zou ik nooit durven! Ik hou het gewoon bij zwart/wit/grijs.

Alleen nog even een vraagje: Is het raar als ik een bikini broekje aan doe? Want die kan ik aan de zijkant open maken. Of gewoon een onderbroek die ze dan moet verschuiven?

Ik heb op die plek zo’n tattoo met rozen en een mandala. Ik had een body gekocht bij de Hema. Door die knoopjes kon je makkelijk de body omhoog doen maar bleef mijn buik wel bedekt. Ik heb het namelijk nogal snel koud. En een lekker losse joggingbroek.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:06

Selina schreef:
Zag me toch net een pareltje aan het zwembad :')
Een vrouwenlichaam maar het bot van de elleboog zat aan de binnenkant en de holte aan de buitenkant. Heb die pose in gedachte nagemaakt, maar dan zou ik m’n arm moeten breken denk ik.

^
Heb je met een bikinibroekje dan niet dat ie daardoor helemaal uitvalt?

Toen ik een jaar of 7 was ben ik van het paard gevallen en toen dat mijn arm ook zo :j heeft een operatie met een paar pennen en weken gips gekost :D

Heel veel succes en plezier morgen _mjwb! Probeer er ook gewoon van te genieten :D het wordt vast supermooi. En heel slim een bikini broekje!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:47

Ik zit nog heel erg in dubio over de plek van m'n volgende tattoo... M'n eerste en enige tattoo zit op m'n rug en vind het toch vaak jammer dat ik hem zelf niet zie. Het liefst zou ik de volgende op m'n onderarm net onder m'n elleboog laten zetten, maar dit is toch lastig te bedekken als bv binnenkant bovenarm.
Er bestaat een kleine kans dat ik in de publieke sector kom te werken (ministerie of gemeente)...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:51

Anoniem schreef:

Dank je :D

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 23:53

Bedankt allemaal! :D Ik doe een bikinibroekje aan en dan neem ik een onderbroek mee die verknipt mag worden. En ik neem een handdoek mee om over me heen te leggen. Verder heb ik een stoffenbroek die heel los zit en gewoon een los shirtje.

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 10:49

Ik mag donderdag! Kan niet wachten maar vind het ook wel erg spannend! :o Het wordt de eerste!
Gisteren even laten vallen op werk dat ik hem deze week krijg. Het antwoord van mijn coördinerende verbaasde mij. Gelukkig mag ik gewoon met mijn broekspijp opgekrult rond lopen op werk :D
Scheelt een hoop.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 11:19

Iejoorr schreef:
Anoniem schreef:

@Iejoorr ik heb ook die bultjes en rode plekken rondom m'n tattoo. Van de tatt zelf geen last, maar bij mij komt het door het folie (of het tape) dat er hele even op zit. Maar ik kan ook al slecht tegen pleisters, mijn huid houdt er niet van om er dingen op te plakken ;) (De bultjes van m'n eerste roos beginnen ook nu pas weg te trekken, ruim 5 weken geleden al)

@mjwb zoiets vind ik ook zoooo mooi! <3 Maar dat zit ik wel helemaal onder de rozen :')

Had jij het ook zo heftig? Man de jeuk, ik ga dood :')
Ben er net mee naar de huisarts geweest, die wist het eigenlijk ook niet. Vond het vreemd dat het pas na 8 dagen op komt zetten. Dus nu maar met een speciaal zalfje smeren. Baal er echt behoorlijk van!
[ [url=m/ZZpqmA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi die rozen zo <3
Je kan wellicht even bellen om te vragen wat zij handig vinden. Of een extra onderbroek/ bikinibroekje meenemen, zodat je daar kan wisselen :))

Is het niet gewoon geïrriteerd door het scheren? En daarna te vette zalf?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 11:27

LisanneeD schreef:
Ik mag donderdag! Kan niet wachten maar vind het ook wel erg spannend! :o Het wordt de eerste!
Gisteren even laten vallen op werk dat ik hem deze week krijg. Het antwoord van mijn coördinerende verbaasde mij. Gelukkig mag ik gewoon met mijn broekspijp opgekrult rond lopen op werk :D
Scheelt een hoop.

Ik had het van de week ook op werk verteld dat ik 8 mei weer mag (werk in een winkel) gelukkig doen ze daar alles behalve moeilijk, manager was heel benieuwd *\o/* al wist ik al dat ze niet moeilijk doen over tattoo’s, anders hadden ze me niet aangenomen. Heb tenslotte al tattoo’s op m’n armen.

Was afgelopen zaterdag in een ander filiaal van onze winkel en die storemanager had echt een super toffe sleeve ook. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik ZZPer ga worden of illustrator bij een bedrijf maar voor nu ben ik superblij dat ik in deze winkel werk. Niks moeilijk gedoe over tattoo’s en piercings enzo :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 13:22

Wat voor een winkel werk je dan?

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 13:37

Warboel schreef:
LisanneeD schreef:
Scheelt een hoop.

Ik had het van de week ook op werk verteld dat ik 8 mei weer mag (werk in een winkel) gelukkig doen ze daar alles behalve moeilijk, manager was heel benieuwd *\o/* al wist ik al dat ze niet moeilijk doen over tattoo’s, anders hadden ze me niet aangenomen. Heb tenslotte al tattoo’s op m’n armen.

Was afgelopen zaterdag in een ander filiaal van onze winkel en die storemanager had echt een super toffe sleeve ook. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik ZZPer ga worden of illustrator bij een bedrijf maar voor nu ben ik superblij dat ik in deze winkel werk. Niks moeilijk gedoe over tattoo’s en piercings enzo :)

Dat is super fijn! Ik denk dat het ook komt door mijn werkveld waardoor ze minder moeilijk doen! Werk zelf in de GGZ namelijk :o

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 13:49

In de zorg doen ze volgens mij nooit echt heel moeilijk. Werk zelf in de daklozenzorg (en binnenkort ook de verslavingszorg). Geeft toch ook weer een gespreksonderwerp met cliënten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 13:52

Haha Bente ik heb hier een foto gemaakt van een impala die ik graag wil laten omzetten in een tattoo _O- Lopen we straks allebei met impala's :))