Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Gefeliciteerd, Dreamer, met het ruimschoots behalen van je test!
En Ingedebruijn, van harte met je P, ook een mooie mijlpaal bereikt.
Ik heb gistermorgen gesport en moet zeggen, de trainer heeft zijn best gedaan om me tot het gaatje te laten gaan, maar man, ik voel die griep nog wel in mijn lijf zeg...
Heb echt een paar stappen terug gedaan, hoewel ik na afloop van de training wel elke keer blij ben dat ik mezelf toch die kant op heb geschopt.
Toch ook gisteren een paar oefeningen weer met iets meer gewicht gepakt dan ik vorige week kon, maar ik kon voor mijn griep toch echt nog wel wat zwaardere gewichten aan, dus dan baal ik toch nog een beetje.
Maar mijn kleren blijven steeds maar losser gaan zitten, ik heb vorige week al een jurkje in een kleinere maat gekocht en een shirt in een kleinere maat teruggestuurd, omdat die toch nog te groot was, dus dat motiveert wel echt om door te gaan
Anthea schreef:Mag ik me melden?Ik doe normaal gesproken alleen maar cardio omdat ik de sportschool verschrikkelijk vind, maar heb gisteren wat spul gekocht zodat ik thuis aan de slag kan qua krachttraining.
Heeft iemand tips qua sites oid voor sport schema's? Hoeft niet gratis te zijn, maar wel iets gepersonaliseerd word. Een leg press machine heb ik namelijk niet![]()
Marije_jiplover schreef:Ik heb gistermorgen gesport en moet zeggen, de trainer heeft zijn best gedaan om me tot het gaatje te laten gaan, maar man, ik voel die griep nog wel in mijn lijf zeg...
Heb echt een paar stappen terug gedaan, hoewel ik na afloop van de training wel elke keer blij ben dat ik mezelf toch die kant op heb geschopt.
Toch ook gisteren een paar oefeningen weer met iets meer gewicht gepakt dan ik vorige week kon, maar ik kon voor mijn griep toch echt nog wel wat zwaardere gewichten aan, dus dan baal ik toch nog een beetje.
Maar mijn kleren blijven steeds maar losser gaan zitten, ik heb vorige week al een jurkje in een kleinere maat gekocht en een shirt in een kleinere maat teruggestuurd, omdat die toch nog te groot was, dus dat motiveert wel echt om door te gaan
Dreamy schreef:[ [url=m/ZmjD2Q.png]Afbeelding[/url] ]
Egopost! Dit heb ik al een tijdje niet meer gedurfd