Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:57

Gefeliciteerd Dreamer!

Mijn sportschool is begin van de dag vaak ook lekker rustig... maar vaak kan ik dan niet helaas. Hoewel het rond 15u ook te doen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:03

Bedankt voor de felicitaties! Ik ben ook echt superblij en hard work does pay off! :D
Op dit moment verga ik echt van de spierpijn in m'n bovenbenen, het doet gewoon echt pijn :=
Nu een week rust en daarna wil ik terug naar 3x per weke sporten, en als het uitkomt soms 4x :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:24

Ben benieuwd of je aangenomen wordt!!! :D ik duim voor je!

Ik ga zo sporten! Armdag!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:38

Succes Marlinde!

Hier gister een uur cardio gedaan, incl. roeien. Die voelde ik wel ja :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:52

Goedemorgen allemaal! Hier gelukkig inmiddels ook precies op tijd hersteld van de spierpijn. Vanmiddag mogen we weer! Zaterdag hebben we een 5km run samen met de honden. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.

Gisteren bericht gehad dat ik mijn Propedeuse heb behaald dus ik ben helemaal hyped haha. Hopelijk lekker trainen vandaag. Ik heb de app Strong ook even gedownload. Lijkt me wel handig.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 10:53

Gefeliciteerd met je P!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:12

Gefeliciteerd, Dreamer, met het ruimschoots behalen van je test!

En Ingedebruijn, van harte met je P, ook een mooie mijlpaal bereikt.

Ik heb gistermorgen gesport en moet zeggen, de trainer heeft zijn best gedaan om me tot het gaatje te laten gaan, maar man, ik voel die griep nog wel in mijn lijf zeg...
Heb echt een paar stappen terug gedaan, hoewel ik na afloop van de training wel elke keer blij ben dat ik mezelf toch die kant op heb geschopt.
Toch ook gisteren een paar oefeningen weer met iets meer gewicht gepakt dan ik vorige week kon, maar ik kon voor mijn griep toch echt nog wel wat zwaardere gewichten aan, dus dan baal ik toch nog een beetje.

Maar mijn kleren blijven steeds maar losser gaan zitten, ik heb vorige week al een jurkje in een kleinere maat gekocht en een shirt in een kleinere maat teruggestuurd, omdat die toch nog te groot was, dus dat motiveert wel echt om door te gaan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:17

Gefeliciteerd met je P :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:23

Marije_jiplover schreef:
Gefeliciteerd, Dreamer, met het ruimschoots behalen van je test!

En Ingedebruijn, van harte met je P, ook een mooie mijlpaal bereikt.

Ik heb gistermorgen gesport en moet zeggen, de trainer heeft zijn best gedaan om me tot het gaatje te laten gaan, maar man, ik voel die griep nog wel in mijn lijf zeg...
Heb echt een paar stappen terug gedaan, hoewel ik na afloop van de training wel elke keer blij ben dat ik mezelf toch die kant op heb geschopt.
Toch ook gisteren een paar oefeningen weer met iets meer gewicht gepakt dan ik vorige week kon, maar ik kon voor mijn griep toch echt nog wel wat zwaardere gewichten aan, dus dan baal ik toch nog een beetje.

Maar mijn kleren blijven steeds maar losser gaan zitten, ik heb vorige week al een jurkje in een kleinere maat gekocht en een shirt in een kleinere maat teruggestuurd, omdat die toch nog te groot was, dus dat motiveert wel echt om door te gaan :j

Trots zijn op jezelf dat je gewoon weer gaat. Je lichaam krijgt op alle vlakken een tik van een goede griep. Ik denk dat je sneller terug bent op niveau dan je denkt en sowieso is wat lichter altijd nog beter dan helemaal niet meer gaan.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 11:28

Dank je, ik weet het ook wel.
De trainer zei ook al, je bent er in ieder geval toch elke keer weer, ook al voel je je moe, en je bent na afloop blij dat je getraind hebt, dus komt heus wel weer goed.

Zal ook wel, maar is gewoon zo lang geleden dat ik echt zo gegrepen ben door griep, meestal bleef het bij een beetje gesnotter ofzo en kon ik ook gewoon wel doorwerken, nu echt een paar dagen nauwelijks mijn bed uit gedaan.
En mijn man herkent het ook, die heeft eind november hetzelfde gehad als ik nu en die moest ook echt een poos inkomen op zijn werk (postbezorger in heuvelachtig terrein, dus ook lekker fysiek bezig de hele dag).

Dus ja, het zal wel weer over gaan, ik blijf mezelf maar gewoon er naartoe schoppen omdat ik gewoon weet dat ik na afloop van de training weer blij ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:28

Mag ik me melden? O:) Ik doe normaal gesproken alleen maar cardio omdat ik de sportschool verschrikkelijk vind, maar heb gisteren wat spul gekocht zodat ik thuis aan de slag kan qua krachttraining.

Heeft iemand tips qua sites oid voor sport schema's? Hoeft niet gratis te zijn, maar wel iets gepersonaliseerd word. Een leg press machine heb ik namelijk niet :') :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 12:34

Anthea schreef:
Mag ik me melden? O:) Ik doe normaal gesproken alleen maar cardio omdat ik de sportschool verschrikkelijk vind, maar heb gisteren wat spul gekocht zodat ik thuis aan de slag kan qua krachttraining.

Heeft iemand tips qua sites oid voor sport schema's? Hoeft niet gratis te zijn, maar wel iets gepersonaliseerd word. Een leg press machine heb ik namelijk niet :') :')

Niet? -O- Ik heb je even een berichtje gedaan. In dit topic zijn ook wel wat schema's gedeeld eventueel. Volgende week krijg ik mn volgende schema.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:25

Vanochtend de eerste keer trainen viel mee! Er hangt een fijne, behulpzame sfeer in deze sportschool!
Ik heb nu het gevoel dat ik nog niet zoveel gedaan heb. Maar waarschijnlijk zegt mijn lichaam vanavond wel wat anders :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:37

Goed dat je bent geweest!
Ik denk dat dat morgen niet meer gaat zeggen :+.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 15:46

Esther: ik ga er vanuit dat ik morgen niet al te veel last/spierpijn heb. Als het goed is, is mijn schema daar op gemaakt. Helaas is mijn lichamelijke conditie zo slecht, dat ik niet overbelasten mag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:09

Gefeliciteerd Dreamer! *\o/*

Marije_jiplover schreef:

Wat goed, zeg! Griep kan er inderdaad flink inhakken. Maar goed dat je er toch telkens weer staat en dat je kleding gewoon te wijd wordt!

Gefeliciteerd met je P, ingedebruijn!

Ik heb eergisteren een rondje op de racefiets gezeten. Mijn conditie is duidelijk gekelderd na ruim 2 maanden niet sporten. :') Meteen maar een dagpas besteld om volgende week de sportschool hier eens te proberen voor een lesje Body Attack. Geen idee wat het is, maar ik verwacht dat het wel een beetje pijn gaat doen :P . Ben benieuwd!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:15

Iedereen is lekker bezig zo te lezen!
Echt wat een gewichten zie ik soms voorbij komen qua training bij jullie, ik ben al blij als ik 20 kg red met de meeste dingen Haha

Hier de afgelopen weken erg weinig gedaan qua sporten, vanavond intake voor pt en voedingscoach samen met m'n vriend

En dan vanaf volgende week weer knallen

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:32

Wilde vanmorgen weer gaan sporten na een 2 weken niet gekund te hebben... migraine _-:(

Ben begonnen met een voedingsplan van gymjunkies en dat bevalt me echt heel goed. Hopelijk volgende week meer tijd en energie om te gaan sporten ik mis het gewoon....

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:07

Afbeelding

Egopost! Dit heb ik al een tijdje niet meer gedurfd :=

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:35

Woopwoop! Dan breek ik mn nek denk ik. Hier ook heerlijk getraind. Kreeg na 5 lunges weer last van mn knie dus strontchangrijnig daarmee gestopt en verder gegaan op de machine met een vergelijkbare oefening. 5kg erop gegooid met squaten. Hanging crunch nu 12 herhalingen en de seated row ook 2,5kg erop gegooid. Nog 2 keer dit schema en dan op naar de volgende.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:44

Wat knap Dreamy! Ik kan dat ook echt niet :')

Gefeliciteerd met je p, ingedebruijn!

Hier ging het heel lekker vandaag! Wilde heel graag 3x6 halen met 80kg (squats) vooral omdat dat bij m'n deadlifts dinsdag niet was gelukt. Was dus serieus heel zenuwachtig maar het ging heel lekker! Heb m'n laatste (en dus lelijkste :+ ) gefilmd, niet 100% tevreden met de diepte maar dat voelde ik al, was bij m'n eerste 2 sets een stuk beter. 3e set haalde ik net aan parallel, maar toch tevreden :)

Edit: screenshot, toch iets beter dan ik dacht!

Afbeelding

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:52

Gefeliciteerd Dreamer! *\o/*
En lekker bezig hoor dames, die handstand en squatdiepte doe ik jullie echt niet na :')

Hier de zondag voor het laatst gesport in de fitness, daarna begon mijn gezicht te exploderen en bleek m'n kies toch echt ontstoken te zijn. Opzich ondanks alles merk ik dat het vele stretchen eindelijk z'n vruchten weer af begint te werpen.

Dankzij de kies wel niet echt gegeten sinds zondag, twee wortelkanaalbehandelingen en een hoop pijnstillers verder dus wel een paar kilo kwijt :') :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 22:56

Dreamy schreef:
[ [url=m/ZmjD2Q.png]Afbeelding[/url] ]

Egopost! Dit heb ik al een tijdje niet meer gedurfd :=

Stoer mens ben je ook :D <<)

Eulogy wat een megadiepe squat, super nice! Lekker bezig! En er dan ook niet helemaal tevreden mee zijn _O- Story of my life :')

Ik heb best wel spierpijn van gisteren :)) Het goede nieuws is dat ik vandaag best wel weer zin had om wat te gaan doen, niet gedaan omdat ik niet te hard van stapel wil lopen. Ga morgen weer!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:06

Hi iedereen! Ik breek even binnen :D
Ik ben sinds een paar maanden begonnen met sporten. In het begin vooral om het vet randje op mijn buik kwijt te raken (veel cardio), maar aangezien dat niet echt lukt de laatste weken meer krachttraining gaan doen. Vandaag een meting laten doen en precies het tegenovergestelde van wat ik wilde: spierafbraak +:)+ ik sport ongeveer 3x per week. Ik ben daarom ook ontevreden met mijn “vooruitgang” (afgang :') ) en hoop hier wat tips te vinden, naast dat het ook weer motivatie geeft om erover te kletsen. Ik zal het nu vooral in mijn voeding moeten gaan zoeken om vooruitgang te gaan zien (ja ik eet heel slecht).
Afbeelding
Die squat is echt WoW!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:14

Wat een Squat hierboven! Echt supergoed!

Zoo dinsdagavond de eerste personal training :) ben heel erg benieuwd