3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 09:52

Awh lekker uit eten!! Geniet ervan Kelly :D

Mijn lijstje voor vandaag:

O: skyr met ontbijtgranen bolletje
T: Rauwkost
L: 3vk boterhammen met mager beleg (nog geen idee wat, ik lunch altijd bij mijn moeder tussen de middag) en een stuk fruit
T: appel
A: Kip Pilav met rijst
T: B&F shake denk ik, aangezien ik van plan was nu wel te gaan wandelen/hardlopen :+ Alleen nog geen idee of het er nu wel van komt want het is zo koud :=
B: "hardlopen" dus van mijn ouders naar huis.... had kleren meegenomen maar bedacht me dat mijn jas dan bij mijn ouders ligt.. dus ik weet het nog even niet hoe of wat _O-

Ik ben zo klaar met die kou... het mag van mij wel wat warmer worden.... gewoon een paar graden boven nul is al genoeg zeg maar _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:00

Fijn dat je de smaak weer te pakken hebt Kelly :) Je lijstje ziet er ook goed uit. En lekker genieten van je uit eten!

Lieszje: wat goed! en fijn een nieuw schema, lekker aan de slag :)

Ik heb gisteren niet meer gesport, had zo enorm veel spierpijn :') Lekker een stuk gewandeld met mijn pony wel. Vandaag verhuist hij naar een nieuwe stal. Hopelijk is de sneeuw vanmiddag weg :=

O: scrambled eggs (3 eieren), 2 crackers met zuivelspread, cherrytomaten en tuinkers.
T: cappuccino + mineola
L: salade met tomaat, komkommer, feta + grote kop Indonesische soep
T: kvarg
T: banaan en handje noten
A: rijst met courgette en zalm

B: pony verhuizen :+ 30 min yoga

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:02

Wandelen met pony is ook best wel wat beweging toch :D

Ik merk dat mijn hoofd beetje overuren maakt, en ik hoop dat dit weer het omslagpunt is waarin de knop weer beter om gaat. Laten we het hopen :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:10

Ja dat is zeker zo :D Alleen niet helemaal wat ik in gedachten had, maar goed. En pony verhuizen is ook beweging. Alles naar de auto sjouwen enzo :=

Wat vervelend dat je hoofd zo vol zit. :(:) Had ik laatst ook last van, maar op Texel alles kunnen ordenen voor mezelf gelukkig. Misschien ook even een momentje voor jezelf nemen als dat kan? :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:12

Haha niet echt tijd voor, ja ik heb volgend weekend niks gepland en dat hou ik even zo :)
Alleen echt tijd voor mezelf vind ik best moeilijk... ik ga me best snel vervelen _O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:24

Oehh lekker Kelly!
Een keertje uiteten kan ook geen kwaad toch? :)

Haha dat is niet echt ideaal Yonker, een jas heb je wel nodig met dit weer :')

Succes met je pony verhuizen Frummels!
Kvarg is een soort kwark toch?

Ik zie sporten als tijd voor mezelf^^
Maak er ook echt mijn hoofd mee leeg :)

Ik heb vandaag een rustdagje..
Morgenochtend voor werk weer lekker sporten en s'avonds lekker pizza eten :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 10:32

kvarg is inderdaad een soort kwark van Lindahl :j
Lekker, morgen pizza! :9

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:28

Oeh pizza!

Een keer uiteten kan idd geen kwaad, maar ik ga een beetje vaak uit eten :') Zondag naar de wok geweest, dit weekend naar mn vriend en dan kunnen we soms ook onverwachts uit eten gaan. Achja, dan maar verstandige keuzes maken :D

Vervelend zo'n vol hoofd Yonker :( Ik begrijp precies wat je bedoelt als je niks gepland hebt en je je gaat vervelen. Ik heb dat ook, wil altijd wel iets doen. Kan ook moeilijk niks doen :') Probeer het vaak wel te doen hoor, anders kom ik echt niet tot rust. Ik ga vaak in bad en dat is dan echt mijn momentje :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:31

Ja dat deed ik vroeger ook, maar heb geen bad -O-
Ik moet eigenlijk binnenkort gewoon eens met een vriendin naar het Sanadome in Nijmegen. Maar dan kom ik weer op het punt dat ik geen zwemkleding meer heb :+ Of ja even kijken of ik nog wat heb. Dat is miss wel goed idee om keertje te doen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 11:34

Oh heerlijk naar de sauna! Dat staat ook weer hoog op mijn lijstje :)
Tijd voor jezelf kan soms zo lastig zijn

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:24

Hoi dames!

Echt tijd voor maken hoor yonker! Bij mij helpt ook sporten. Van zodra ik niets te doen hebt, zwijgt mijn hoofd niet meer over werk of andere verplichtingen.

Hihi lekker wel hoor Kelly! En ook gewoon heel gezellig en gezond voor je relatie lijkt me! Tijd voor elkaar en bijpraten ipv koken en afwassen.

Lies, geniet van je rustdag!

Oh spannend Frummels, een nieuwe stal! Is het dichtbij je woonplaats?
-------

Hier ook een rustdag, nu naar het werk waar ik een belangrijke meeting heb. Ik krop de stress toch echt wel op: ik slaap onrustig en heb vandaag huiduitslag :roll:

Daarna gauw thuis nog wat verder werken en vanavond met vriendlief naar de Ikea.

O: 70 g haver, vanille soja melk, latte
L: salade geitenkaas uit de supermarkt (echt heerlijk!)
T: proteïne crunchy reep, milka eitje, appel
A: bij de Ikea, iets vegetarisch
T: proteïne kwark met een smaakje en wat gewone magere kwark erbij
B: een klein uur wandelen tijdens het reizen, rondstruinen in de ikea

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:27

Ik zou ook wel weer een dagje naar de sauna willen <3 heerlijk..

Bhriseis: de nieuwe stal is best dichtbij! Niet zo dichtbij als de huidige (5 km) maar dat is niet erg. Het is 10 km en ongeveer 10-15 minuutjes met de auto dus dat is heel goed te doen gelukkig. :)
Succes met je meeting, hopelijk gaat het zoals je wil!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:42

Oeh Sauna, heerlijk! Maar vind sanadome duur voor wat je krijgt. Ben er dus ook maar 1x geweest.

Ik ben ook blij dat ik nauwelijks ga uit eten. kan me dan niet zo goed inhouden.

Afgelopen zondag toch iets verkeerd gedaan, want mijn verrekking in mijn rug was maandag helemaal terug. Dus bootcamp moeten afzeggen, voor zover mijn sporten. Kom niet eens aan mijn stappen.

Maar paardje is weer thuis. Graatmager natuurlijk en ze hebben hem op de kliniek ook helemaal geschoren, dus nu durf ik hem nauwelijks buiten te zetten. Hij stond al onder een deken, maar staat nu met extra zweet deken eronder op "stal". En heb geen halsdeel. Maar hij is wel helemaal kwiek, energierijk en vrolijk (en hongerig en brutaal). En mag eigenlijk niks geks doen, probeer dat maar met een pown die zich gedraagt als een veulen dat voor het eerst in de wei komt.

Gister zelfgemaakte spinazie lasange gemaakt, maar zonder kaas- of bechamelsaus. Was erg lekker. Robuust. En veel groente, want uiteraard veel spinazie en tomaten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:54

Ik ga eigenlijk ook alleen maar naar het Sanadome met korting :+ Ik durf niet naakt in een sauna := Is wel een puntje wat ik ooit wil doen mocht ik het gewenste gewicht behalen.

Arm paardje :(:) Hopelijk kan die snel naar buiten, zonder gek te doen _O-

Oew lasagne klinkt lekker :9 Echt 1 van mijn favoriete gerechten en dan helemaal zelf gemaakt, maar zo kcal rijk. Ik gooi er dan echt heel veel kaas doorheen..... En alleen gehakt en tomaten en bechamelsaus zelf maken. En dan doe ik er wel nog een salade langs om het te compenseren ofzo :') Maar maak dat alleen als ik eters krijg eigenlijk.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:53

RS: fijn dat je paardje weer thuis is! Hopelijk komt ie snel weer wat bij :(:)

Lasagne heb ik echt al heel lang niet gegeten.. misschien vrijdag wel weer eens!

Ik ga trouwens wel altijd naakt naar de sauna. Vind het met badkleding minder zen voelen ofzo. Heb dan altijd het idee dat ik in een vakantiepark of het tikibad rondloop :') Ik ga overigens altijd naar Elysium. Vind dat je daar veel krijgt voor het geld dat je betaalt.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:53

Kvarg ga ik ook maar een keer uitproberen :)
Collega was er goed over te spreken.

Haha dan is een beetje opletten wel verstandig Kelly :')

Bleh klinkt naar bhriseis!
Ikea is altijd wel leuk, hoop dat je een beetje kan ontstressen!

Ahhh sauna, zo lekker <3
Heb een 10 rittenkaart voor een sauna in de buurt hier.
Vind het echt ideaal, ga meestal gelijk even zwemmen dan :)

Oei rustig aan met je rug Riddershow :(
Mmm lasagne, klinkt goed!

Naakt de sauna in is even een grens over Yonker.
De eerste keer moest ik ook even een grens over..
Loopt echt van alles rond, je schamen hoeft echt niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:11

Toch is die drempel momenteel nog te hoog :=
Wie weet ooit!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:22

Dankje Frummels en Lies, erg lief van jullie :)

Riddershow, echt fijn dat je paard weer thuis is!

Ik ga ook met badkledij naar de sauna in de buurt, waar dat is toegestaan. Heb het één keer naakt geprobeerd, maar het was echt mijn ding niet, blijkbaar ben ik daar best preuts in :o

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:00

Ik ga ook altijd maakt, ben nog nooit in badkleding geweest haha. Vind het heerlijk! <3 maar ik moest de eerste x ook wel even een drempel over hoor.

Fijn dat je paardje weer lekker thuis is RS! Hopelijk komen er gauw weer spekkies op :D

Vanochtend werd ik gelukkig wel weer een beetje blij van de weegschaal, officieel geen weegdag vandaag. Hoop dat er vrijdag nog weer een beetje af is!

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:37

En ik heb altijd het idee dat men denkt dat je op een "naakte" dag de hele tijd in het adamskostuum rondloopt. Niets is minder waar. In de sauna/water ben je naakt. voor de rest draagt 90% nog steeds netjes zijn badjas. En vind het gezelschap tijdens "badpak dagen" vaak anders. Je wordt minder geïnspecteerd op een normale dag, heb ik het idee.

Mijn 1e naakte sauna was tijdens een vrouwen dag. Dat maakt de drempel misschien ook wat makkelijker.

Mijn Lasagne was zonder kaas, omdat ik dat niet meer in huis had. Ja, één laagje on top. Dus het was nog een best gezonde hap.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:54

Hmm je zit in die sauna toch vol naakt, alle vetrollen te zien enzo _O- Ja sorry ik weet dat heel veel mensen zeggen dat het lekker is enzo... maar ik ben er echt gewoon veel te onzeker voor. Ben eigenlijk totaal niet preuts in de zin van ik kleed me prima om ofzo bij vreemde, en ik hoef niet persee het licht uit in bed :+ Maar toch.... een sauna is echt een stapje te hoog. Maar wie weet.

Ja best gezonde hap zonder die kaas Riddershow! Kaas maakt het helaas vaak heel kcalrijk := :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:01

Ik lig/zit altijd met mijn ogen dicht :') Maar moet zeggen dat ik meer van de baden ben dan van de sauna's zelf. Stoombad vind ik wel lekker, maar daar is zoveel stoom dat je niemand ziet :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:10

Het is bij mij totaal niet uit schaamte; ik vindt het gewoon niet fijn naakt te zijn bij onbekenden en om onbekenden naakt te zien. Heb het geprobeerd met een positieve ingesteldheid maar vond het echt niets voor mij.

Kelly, wat goed van de weegschaal! Ik heb een nieuw KT schema dus zal wel weer even vocht vasthouden...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:18

Bij mij was de eerste keer sauna of naakt of niet gaan :')
Had het verkeerde welnesshotel geboekt :+

Uiteindelijk toch gegaan en de eerste keer badjas uit heb ik ook heel erg staan treuzelen :')
Nu maakt het me niets meer uit, heb inmiddels wel een wat beter figuur ook :o

Over vocht gesproken..
Heb laatst een weegschaal aangeschaft waar vet, vocht en spiermassa apart worden aangegeven.
Meting bij mijn coach vond ik erg schommelend :+
Hoop dat het zo beter bij te houden is..

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 16:24

Ik ben gek op de sauna, de eerste keer naakt vond ik even gek, maar sindsdien voel ik me prima op mij gemak. Ik heb juist naakt veel minder het idee dat ik bekeken word dan in badkleding.

Ik heb een paar vreemde dagen, onzettende vreetkicks... hormonen :roll: beweeg maar wat extra om een beetje te compenseren :')