Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar ik doe de job bovenal enorm graag en het is dicht bij huis, dus meer uren doen maakt op het einde van de rit niet zo heel veel verschil. Ja financieel is het natuurlijk een stuk interessanter, maar voor de rest zal het vooral mijn partner zijn die zich zal moeten aanpassen in de periodes dat hij thuis is.

) zo mooi om te zien hoe paarden daarop reageren. 

Varekaj schreef:Typisch
Ik stond gisteren ook even te kijken op stal. Ik hoorde stemmen, dus hoofd om de hoek. Stond een oma met peuter (waggelde rond) op het erf onkruid te plukken en aan de paarden te voeren. Ik vroeg of ze bekend was met de eigenaren van stal. Nee. Of ze het privéterrein dan wou verlaten en de paarden niks voeren.
Kreeg me toch de wind van voren dat ik een trut was, kindje vond paardjes voeren zo leuk en ik moest ze dat maar gunnen.
Waaaaarom denken mensen met (kleine) kinderen dat alles zomaar mag omdat de kleine dat leuk vindt?
) toen we een kudde kindertjes in ritselende poncho's tegen kwamen. Paard van stalgenootje stond
achter ons, Flynn was helemaal in z'n sas. Klein én het ritselt, beter kan niet. Het werd pas spannend toen de oma die er bij stond zonder pardon haar grote paraplu uitklapte, récht in Flynn z'n gezicht. Hij is vreselijk koel en kijkt nergens van op, maar denk dat menig ander paard stukjes kind-in-poncho achter had gelaten