Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:27

Ooh dus geen extra tax erbovenop?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:29

Nee, ik was £33.88 kwijt, het is nog niet afgeschreven van m'n rekening (heb met creditcard betaald dus hoeveel euro weet ik even niet) maar is niks overheen gekomen. Ik heb toen trouwens donderdag 19 november besteld en het is dinsdag 1 december aangekomen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:49

Loose schreef:
Ik geloof vanuit Engeland Gianti.

Ja ik las het Michelle, vervelend!! Bij mij is het gelukkig wel goed gegaan, had ook voor Black Friday besteld dus niet in de gekte. :P Maar ik vond het wel erg lang duren voor ik het in huis had, ik weet niet precies meer hoe lang maar meer dan een week. Maar BB heeft dus nog niks weer laten horen? Slecht... :\

Wij hebben ook voor BF besteld. Wel slechts een dag, maar goed.
Op donderdag kregen we het binnen (2 weken later) en toen direct gemaild met het probleem en met de originele order.

l vrij snel kreeg ik mail met het verzoek om foto's te sturen van de spullen die ik ontvangen had. Geen reactie op mijn vraag of dat ze de juiste spullen zouden reserveren.
Dat meteen gedaan, ook in deze mail de originele order gezet (en nog een vraag voor iets anders erin).

Op vrijdag heb ik nog een keer gemaild, aangezien we er toen achter kwamen dat MUG weer op voorraad was en aangezien het de afgelopen 2x zo mega snel uitverkocht was...

In het weekend heb ik een mail gekregen dat nieuwe mails niet mogen, dat zorgt ervoor dat mijn mail weer onderaan in de rij komt...

Vanochtend een mail dat er iets fout gegaan is, of ik nogmaals mijn mail wil sturen...

En ondertussen zijn sommige dus idd uitverkocht.

Zowaar een antwoord...

Dit sturen ze:We are very sorry to hear that you have received an incorrect order . I can confirm that I have arranged for the correct items to be dispatched to you shortly with our apologies. You will shortly receive a Dispatch Confirmation e-mail - please be assured that no further charges have been made. We cannot add any additional items to the order - if you require more items you will need to place a separate order.

In the meantime, please find attached a pre-paid returns label for the return of the incorrect items to us free of charge.

Your Return Authorisation Number is: SRO0024230 (This number is already included on your returns label)

Please return this using your national postal service as the returns label will not be accepted with a courier.

Please be sure to obtain proof of postage and ensure that the shipment is securely packaged in order to prevent any damage during transit.

Once received, the correct item can then be arranged.

I apologise for any inconvenience caused by this isolated incident and hope that it will not deter you from shopping with Beauty Bay in the future.

Heeeel aardig dat de juiste spullen Free of Charge naar ons verstuurd worden en dat de onjuiste producten ook gratis teruggestuurd kunnen worden... Stelletje gekken!

In eerste instantie lees ik dat de juiste producten iig gereserveerd zijn en verzonden zullen worden. Maar verderop staat: Once received the correct item can be arranged. Dat houdt m.i. in dat ze pas de juiste spullen versturen als ze de verkeerde terug hebben ontvangen?

Snap dat ze anders een risico lopen niets terug te krijgen, maar vind het toch echt een slappe mail. Heb ook een mail terug gestuurd dat ik hier echt niet blij mee ben, dat het enige dat ze "geven" een excuus is...

Misschien sta ik onterecht op mijn achterste benen maar vind dit echt niet kunnen.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:39

Neee hoor Michelle ik word gek!
Er staat inderdaad dat zij eerst de verkeerd geleverde items willen hebben ontvangen, en daarna pas onze originele bestelling gaan sturen!
Dus dat gaat nog lang duren, want eer zij de verkeerde terug hebben, zit er weer een week overheen, en dan weer een week wachten onze goede bestelling! Dus dat zal wel het nieuwe jaar worden.
Vind dit echt belachelijk. Ik vind dat ze een passende oplossing moeten bieden. Wij zitten te wachten, voor hun maakt het niets uit.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:45

Ben je mooi klaar mee zeg!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:45

Dat is toch best een redelijke oplossing? Jullie krijgen alsnog de goede kleuren, ook al zijn ze op de site uitverkocht en jullie kunnen gratis de verkeerde kleuren terugsturen. Snap wel dat BB wacht tot ze de verkeerde artikelen retour hebben, zijn vast genoeg die op zo'n manier de boel proberen te bedonderen.

Ja je moet wel langer wachten voordat je producten er zijn, maar dat is het enige. Wat zouden ze nog meer moeten doen dan?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:47

Een betere oplossing bieden.
Wij wachten er al lang op, dan leveren ZIJ het verkeerde en dan moeten WIJ ervoor zorgen dat die terugkomen bij hun en moeten WIJ weer wachten tot we onze bestelling van 3 weken geleden eindelijk eens krijgen.
Het is niet onze verantwoordelijkheid dat zij het verkeerde sturen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:50

En met de kerstdagen ertussen zou het zomaar half januari kunnen zijn.
Dat is dan bijna 2mnd nadien...

Onze bestelling (originele) is niet uitverkocht nog, wel additionele items die ik zou willen bestellen.

Enne het zou wat zijn als we moesten betalen voor het terug sturen...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:51

En het is wel hun verantwoordelijkheid dat ze het oplossen. Wat ze gaan doen. Wat zou voor jullie dan die betere oplossing zijn? Sorry misschien heb ik een andere verwachting dan jullie, maar ik vind het een normale nette oplossing van ze.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:56

Ja, de oplossing is hun verantwoordelijkheid, maar wij zijn de dupe van de fout van BB.
Ik verwacht op welke vorm dan ook een compensatie. Dit is geen "oplossing", dit is de verantwoordelijkheid bij de klant leggen. Ik betaal voor een service, en verwacht dat onze bestelling juist geleverd wordt. Ik ben er niet voor om hun fouten te corrigeren en daardoor nog langer te moeten wachten.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 19:56

linoleum schreef:
En het is wel hun verantwoordelijkheid dat ze het oplossen. Wat ze gaan doen. Wat zou voor jullie dan die betere oplossing zijn? Sorry misschien heb ik een andere verwachting dan jullie, maar ik vind het een normale nette oplossing van ze.

Ze zouden bijv het risico kunnen nemen gewoon gelijk de spullen te verzenden, of bijv een kortingscode of weet ik het.

Maar het mag dat je er anders over denkt :D

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 20:07

Wat slap inderdaad! Van zo'n grote winkel snap ik dat echt niet. Ze kunnen het volgens mij best lijden en alles voor de klant want klant is koning toch??

Ik heb een leuke challenge met m'n vriend haha. Als ik een x aantal kilo afval mag ik make up uitzoeken. En hij moet wat meer kwijt dus hij gaat voor een kilo in de week. Volgende week krijgt ie als t gelukt is een december kalender :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 21:45

Ik snap van hun kant dat ze eerst hun spullen binnen willen hebben en een foto willen. Maar ik snap ook dat jij het hier niet mee eens bent. Je hebt betaald en wilt het onderhand wel binnen krijgen. Ik zou er zelf wel een gratis productje bij willen of een korting inderdaad. Ik had bij Voluminous.nl ook een bestelling binnen gekregen die niet compleet was ivm voorraad, waar ik al via mail contact van wist. Als service had ze er (zonder dat ik het wist) een extra paar nepwimpers bij gedaan. Super service :)

Voor de geinteresseerde heb ik een net even een full face foto gemaakt met de nieuwe lippen. Is hier en daar nog blauw (vooral onder de onderlip) maar de zwelling is helemaal weg. Ik laat er over een tijdje weer wat bijspuiten, vind het nu zeer natuurlijk en natuurlijk is niks voor mij haha.

Make up is al een dag oud, dus niet meer optimaal
Afbeelding

Afbeelding

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 21:48

Ontzettend mooi!

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 21:49

Wat ben jij knap Elkee!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 21:55

Supermooi!
Gaaf die wimpers en je zwarte haar <3

Edit, typfout

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 21:58

Ook ik vind het een goede oplossing, ik weet dat het niet prettig is maar ik werk precies op dezelfde manier, een h&m en wehkamp toch ook? Eerst retourneren daarna ruilen, hoe weet het bedrijf anders of ze het terug krijgen? Het is vervelend dat ze niet hier zitten maar elk bedrijf werkt zo, schoenenwinkels, kledingwinkels, elektronicawinkels etc.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt...hoe vervelend het ook is.

Elke, ik vind het erg mooi geworden!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:01

Elke, wat ben je toch een knapperd! Je make-up is ook echt prachtig :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:03

Lijkt mij ook meer dan normaal dat ze het verkeerd verzonden pakketje eerst terug willen voordat ze de goede verzenden. Dat het zo lang moet duren is wel heel zuur. Dat is echt een nadeel van bestellen.

En super mooi zo Elke. Het is nu heel natuurlijk. Heel veel meer moet je niet doen hoor. :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:04

Dat klopt Friemel, zo werken inderdaad veel bedrijven :j
Maar als klant zijnde snap ik de frustraties ook. Vooral omdat ik 0,0 geduld heb wat bestellen betreft haha.

Thanks dames, wat lief! <3

Dat natuurlijke klopt inderdaad, maar ik ben niet zo van het hele natuurlijke haha. Make up, haar alles is nep, dus dat kan er ook wel bij :P

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:04

Frimel, dat is ook wel zo, maar ik zou een compensatie toch wel heel erg op zijn plaats vinden. Daar gaat het mij meer om. Vind het heel irritant dat het zo moet lopen.

Elke heel mooi! Hoeveel voller wil je ze hebben?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:05

Ach, het is sowieso 'tijdelijk' Elke, dus mocht het dan wel too much worden, dan gaat het ook weer weg :)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:08

Ziet er goed uit Elke! En wat ben jij ontzettend mooi <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:11

Wow, mooie meid ben jij Elke, je hebt wel wat van carice van houten

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 22:15

Het is super mooi zo elke! Ik zou het stiekem ook wel willen ookal mag ik niet klagen over mijn lippen O:)