Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Wow, stoer van je![]()
Ja, bij ons alles weer goed gelukkig na een pennetje en een gipsje.
Maar wat een ellende zie je op zo'n kinderafdeling zeg...pfff
Ik hoop ook dat het meisje eroverheen groeit.
esje01 schreef:Super Alice
Lekker naar buiten.
Genieten van pown en de schitterende natuur
knabbelgirl schreef:Heerlijk genieten meid!! pfft van zo'n foto kriebelt het hier zelfs hihi
Madje1992 schreef:Super zeg!! Hoop dat je dit meer kunt doen en kunt uitbouwen!!
Ik gun het je zo!!
Genieten!
Madje1992 schreef:Met buitenrijden is het genieten van het nu wel een stuk makkelijker. Ik vond dat ook altijd heerlijk.
Nog steeds super. Hij is een echte schat. Vind knuffelen fantastisch, komt altijd naar je toe.
Is onderdanig en wordt vanaf september ingereden.
[ [url=m/yzFr5N.jpg]Afbeelding[/url] ]
gohya schreef:Wat Super dat buiten rijden van je Alice! echt geweldig,het is je idd. zó gegunt.
De kracht links komt ook wel weer terug hoor,heeft echt veel tijd nodig.
Miran schreef:Ik vind het buiten rijden er ook erg fijn uit zien, heerlijke omgeving, vergeleken met de polder waar ik woon! Hopelijk kan de arts iets nuttigs voor je betekenen, op een niet te belastende manier...
igor001 schreef:Wauw Alice! Je galoppeert zelfs! Topper! Dan ben je toch echt wel een heel stuk verder gekomen, vergeet dat niet. De rest komt dan vast ook wel weer. Beetje geduld mag wel hoor. Dit is al een hele vooruitgang!
Ik ga niet zeggen dat het allemaal niks is wat je meemaakt, in tegendeel zelfs. Ik zal mezelf in jouw situatie niet staande hebben gehouden. Maar soms moet je ook terug kijken op wat je nu wél kan en waar je vorig jaar alleen maar van durfde te dromen. Vergeet niet hoe ver je al bent gekomen. Het begin is er, je gaat er echt wel komen met jouw doorzettings vermogen. Zoveel bewondering voor jou!