Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:12

Ik heb tot nu toe altijd lipstick gewoon uit de huls aangebracht. Wil eind van de maand nog wel een lipkwastje halen bij Mac, voor donkere lipsticks die ik heb. Krijg ze niet zo strak aangebracht en als het me wel lukt, gaan ze in de loop van de dag "bloeden" -O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:39

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:41

Ik meen dat ik in winkel centrum Woensel (Eindhoven) wel iets in een winkel heb gezien van Make up Revolution :) In zo'n dump winkel.

Of het was W7.. 1 van die 2 in ieder geval :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:02

Dat Kat von D trekt mij juist niet, denk dat als ik in Amerika/Canada zou wonen ik echt alleen maar MAC zou kopen nog. :)) Maar ik denk dat mijn lievelingsmerk op het moment toch wel NARS is. Ik zag trouwens vandaag wel een hele mooie lipstick van Limecrime, waar bestellen jullie dat?

Adecuada, voor je nude oogschaduwpalette zou ik zelf eentje samenstellen bij MAC. :D

Lipstick breng ik soms zo aan en soms met lipliner. Sowieso breng ik donkere lipstick aan met lipliner, en nude soms ook. Vind dat je lippen toch net iets groter lijken met lipliner. :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:17

Nars blushes zijn echt m'n holy grail, de enige die echt de hele dag blijven zitten..
Ik vind kat von D ook niet heel bijzonder als ik reviews lees maar die verpakkingen zijn wel echt geweldig.
Ohja en uitgezonderd de liner dan die is geweldig :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:26

Jaa Nars <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 19:42

Loose schreef:
Dat Kat von D trekt mij juist niet, denk dat als ik in Amerika/Canada zou wonen ik echt alleen maar MAC zou kopen nog. :)) Maar ik denk dat mijn lievelingsmerk op het moment toch wel NARS is. Ik zag trouwens vandaag wel een hele mooie lipstick van Limecrime, waar bestellen jullie dat?

Adecuada, voor je nude oogschaduwpalette zou ik zelf eentje samenstellen bij MAC. :D

Lipstick breng ik soms zo aan en soms met lipliner. Sowieso breng ik donkere lipstick aan met lipliner, en nude soms ook. Vind dat je lippen toch net iets groter lijken met lipliner. :)

Limecrime is volgens mij alleen te bestellen via de limecrime website (of ebay)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:03

Net yankee candles gevonden voor $3 per stuk, made my day :D

Ik vind KvD wel fijn haha. Heb meerdere paletten, een brush set en lipsticks van haar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:05

Goedkope Yankee candles? :oo HEBBUH!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:12

Loose schreef:

Daar zat ik inderdaad zelf ook al aan te denken! :D (Het valt mij trouwens steeds op dat jij en ik best wel dezelfde smaak hebben qua make-up haha!)

Zo'n groot palet waar je 15 kleuren oogschaduw in kunt doen kan alleen in een MAC pro store samengesteld worden toch?
(Of kan dit tegenwoordig ook online?)
Ik merk dat ik de losse MAC oogschaduws die ik heb laat staan, omdat ik het gebruik van een palette waar meer kleuren in zitten gewoon veel makkelijker vind. Ik denk dat als ik het allemaal bij elkaar in een palette kan doen, dat ik het al veel vaker zou gebruiken, want het is best wel zonde dat ik het amper gebruik.
Laatst bijgewerkt door adecuada op 02-01-15 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:12

Waar?? En dan graag zonder 15euro verzendkosten :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:13

Online bij mac kan dat wel ja

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:16

Anthea, alleen mega shipping naar nederland zeker? :(
Ade, dat geld voor mij in elk geval wel! Gebruik m oogschaduws nu veel vaker nu ze samen in het palette zitten

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:27

Stom eigenlijk, als ik er nu over na denk heb ik de laatste tijd alleen maar paletten gebruikt en geen enkele losse oogschaduw :+

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:39

Ik heb in de winter altijd enorm droge lippen met velletjes. Dus ik doe altijd 2 lagen crème en 1 laag primer(ja echt..) op mijn lippen. Dan blijft de lipstick wel minder lang zitten, maar heb je geen velletjes. Breng het overigens zonder penseel aan. In de zomer doe ik vanzelfsprekend geen crème of primer eronder.

Dat palet is echt enorm mooi! Was net opzoek naar eentje met geel en goud, arrggh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:40

Ik kwam ze tegen in Winners, soort outlet winkel. Ze hebben ook makeup merken als Dior, Chanel, D&G, en dan ook weer Real Techniques en Elf en zo :)) Ik haal er ook mijn CHI shampoo, kost geen drol als je het vergelijkt met de normale prijs. :=

Dat makeup palette, Miss Lipgloss? :))

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:40

O beter dat zo'n 15 palette ook online besteld kan worden! :D

Hebben jullie ook weleens dat jullie producten na lange tijd weer tegenkomen en dan denken: What was I thinking? :')

Zo kwam ik van de week een groen/blauwe oogschaduw tegen van MAC waarvan ik echt denk: dit ga ik echt never nooit niet dragen!
(ik vind hem gewoon serieus niet eens mooi?! :'))

Even een plaatje van internet geplukt:
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:41

Limecrime is idd alleen via Amerika te bestellen. Of je moet het net als ik van iemand anders kopen die het toch niet zo heel tof vindt. Maar heb het ook weleens uit Amerika besteld, vond de prijzen wel meevallen :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:52

Dat palette is zeker mooi, ik heb m ook :D

Wauwww.. waarom hebben wij dat niet.. ik betaal altijd vol geld voor chi duur spul maar zo fijn!

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:54

Anthea schreef:
Ik kwam ze tegen in Winners, soort outlet winkel. Ze hebben ook makeup merken als Dior, Chanel, D&G, en dan ook weer Real Techniques en Elf en zo :)) Ik haal er ook mijn CHI shampoo, kost geen drol als je het vergelijkt met de normale prijs. :=

Dat makeup palette, Miss Lipgloss? :))

Ik wilde vragen waar die winkel lag, maar zie dat je in Canada woont :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:00

:))

Ik kan wel posten wanneer ik weer terug naar NL ga, mocht iemand CHI/Sephora/KvD/weetikveel uit Canada willen hebben. Vaak kom je niet zoveel goedkoper uit wanneer ik het vanuit Canada op moet sturen, en ik ga toch altijd terug naar NL met een halflege koffer. :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:07

Oeeeee.. aantrekkelijk!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:08

Heeel aantrekkelijk :))

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:48

Anthea, dit voorstel is niet goed voor onze portemonnees haha! Hoe veel kost chi daar? :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 23:35

Whaha Anthea, ik geloof dat jouw koffer niet half leeg gaat zijn op weg naar NL :')
Count me in :D :D Zo erg!