Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DideH schreef:Ik ben zooo benieuwd naar de nieuwe geur! Kan alleen donderdag nietheel misschien pas zaterdag.
De mensen die de nieuwe geur lekker vinden: van welke andere lijnen zijn jullie fan? Dan kan ik misschien een beetje inschatten of het het waard is om mijn planning van zaterdag om te gooien
Banyu schreef:Iemand ervaring trouwens met de Dao Relaxing Serum?
Helpt dit goed tegen hoofdpijn, migraine, vastzittende/ harde nek?
Matheno schreef:DideH schreef:Ik ben zooo benieuwd naar de nieuwe geur! Kan alleen donderdag nietheel misschien pas zaterdag.
De mensen die de nieuwe geur lekker vinden: van welke andere lijnen zijn jullie fan? Dan kan ik misschien een beetje inschatten of het het waard is om mijn planning van zaterdag om te gooien
Ik vind eigenlijk alles lekker, maar mijn favorieten zijn toch wel Dao, Anahata, Rituals of Light en Karma.
De parfum is ook lekker trouwens. Een beetje grassig met een vleugje mint. Ben persoonlijk wel meer van de zwaardere geuren, maar deze is voor de zomer wel lekker fris denk ik.
Banyu schreef:Hier even alles weer opgeruimd, vanmiddag zo'n kastje meegenomen bij de Dirk voor 10 euro!
[ [url=m/DxH8HI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jsvBIJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2x1o5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycvrQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
(wat hier staat, gaat mee op vakantie, is ook bijna op, dus mooi tijd om het daar op te maken!)
Misschien dat ik morgenavond na het werk, toch nog ga...
DideH schreef:Shoppinglijstje gemaakt voor zaterdag, behoorlijk zware periode achter de rug, dus mag van mezelf:
- Chado foam (mitst ie bevalt)
- Chado bodycream (same)
- Karma foam
- Karma bodycream
- Een deo. Had nu de HB, maar die bodycream is nu op (handjes vastbinden dat ik daar geen nieuwe van meeneem). Wilde nu aan de dao bodycream beginnen. Blijft die deo een beetje hangen?
Banyu schreef:DideH schreef:Shoppinglijstje gemaakt voor zaterdag, behoorlijk zware periode achter de rug, dus mag van mezelf:
- Chado foam (mitst ie bevalt)
- Chado bodycream (same)
- Karma foam
- Karma bodycream
- Een deo. Had nu de HB, maar die bodycream is nu op (handjes vastbinden dat ik daar geen nieuwe van meeneem). Wilde nu aan de dao bodycream beginnen. Blijft die deo een beetje hangen?
Kan je toevallig morgen niet gaan? Dan heb je de chado creme gratis.
Banyu schreef:Hier even alles weer opgeruimd, vanmiddag zo'n kastje meegenomen bij de Dirk voor 10 euro!
[ [url=m/DxH8HI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jsvBIJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2x1o5F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ycvrQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
(wat hier staat, gaat mee op vakantie, is ook bijna op, dus mooi tijd om het daar op te maken!)
Misschien dat ik morgenavond na het werk, toch nog ga...