Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!.

Ach, op sommige dagen merk je vast wel dat je er graag nog iets van beweging extra bij doet, zoals een yoga filmpje of een eind wandelen oid. Maar dat hoeft helemaal lekker niet, je bent op zich al keigoed bezig
secricible schreef:Hier in de beginpost staat die bikini workout.
Ik heb net besloten dat ik afwisselend 2-3x per week erbij ga hardlopen weer en 2-3x per week die bikini workout maar ga doen
Super! secricible schreef:Hier in de beginpost staat die bikini workout.
Ik heb net besloten dat ik afwisselend 2-3x per week erbij ga hardlopen weer en 2-3x per week die bikini workout maar ga doen
secricible schreef:Yeah, officieel afscheid genomen van level 1. Morgen door naar level 2![]()
Caelumm schreef:Ik denk dat ik voor ik ga slapen de bikini workout doe, of is dit ongezond en levert het minder resultaat op ´s avonds dan ´s middags?
Brhiseis schreef:Jep dat is de opbouw van BR zelf! Het duurt in totaal 12 weken, maar tijdens die drie maand heb je echt wel super veel afwisseling.
Ik geloof dan weer niet dat de filmpjes gratis online te bekijken zijn, als je begrijpt wat ik bedoel...
Ook nog maar onlangs, want als ik ze ervoor opzocht vond ik ze ook nog niet op die manier...
Ik heb een heel druk weekend gehad met 1 vriendin die het hele weekend bleef slapen, veel korte nachtjes en nog heel wat ander bezoek. Zaterdag dus nog gewoon workout 1 gedaan, maar zondag dan gaan lopen en gisteren was ik zo dood dat ik niets meer gedaan heb. MAAR vanaf vandaag ga ik weer verder!
Vorig jaar kon ik mijn vriendin na 2 minuten al niet meer bijhouden EN kon ik al helemaal niet met haar praten. Nu konden we de hele weg praten en kon ik haar de hele tijd bijhouden. Ik was echt superblij dat de workouts dit ook als effect hebben!!