Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raponsje schreef:Elk lichaam is anders en daarom kun je vooral als vrouw niet naar een bepaalde foto van een andere vrouw toe trainen.
Sommige vrouwen hebben nu eenmaal "dikkere" benen - andere hebben dat juist makkelijker om de buik zitten en andere hebben lovehandles die er zelfs als ze 30 kilo zouden wegen nog aan zouden zitten.
Streef naar een gezond lichaam en probeer de beste versie van jezelf te zijn.
Vergelijk jezelf nooit met een ander.
Anoniem schreef:Raponsje schreef:Elk lichaam is anders en daarom kun je vooral als vrouw niet naar een bepaalde foto van een andere vrouw toe trainen.
Sommige vrouwen hebben nu eenmaal "dikkere" benen - andere hebben dat juist makkelijker om de buik zitten en andere hebben lovehandles die er zelfs als ze 30 kilo zouden wegen nog aan zouden zitten.
Streef naar een gezond lichaam en probeer de beste versie van jezelf te zijn.
Vergelijk jezelf nooit met een ander.
Maar is het niet zo dat je nog minder taille krijgt als je je schuine buikspieren veel traint?
NeverGiveUp schreef:Juist niet toch, wordt toch juist meer geaccentueerd?
Hoop ik
Estera schreef:Raponsje! Hoe is het met je? Ik weet dat je je beroerd voelt en tig pb's per dag krijgt, maar ik wilde graag dvd's via jou bestellen. Ik heb je een pb gestuurd, maar ik stuur er nog eentje, want ik wil toch ook graag Ripped hebben.
Rebel_Jits schreef:Je kan gewoon DVD's afspelen op je PC hoor.Ben ook op zoek naar een volgend programma. Enige puntje is dat ik geen dvd kan gebruiken, omdat ik niets heb waarmee ik dat kan afspelenDus moet het verplicht vanaf m'n pc kunnen doen.