[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dame23

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:28

Wollie het feit dat het iemand in je nabije omgeving begint op te vallen betekend dat je goed bezig bent!

Bonjoy Veel plezier bij je paardenkind!, want kan je toch genieten van die paarden he!

Deviltje als je aan het lijnen bent moet je er af en toe aan geloven gewoon weer even wat nieuws te kopen, en je zal zien dan voel je je ook gelijk weer als nieuw :D In iedergeval ik wel. haha.

Hier nu precies 3kg kwijt! En vanavond eten we patatjes. Ik hou het netjes met een klein beetje patat en gewoon 1 frikandel ipv 2!!.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 17:37

Wollie, in je zak steken dat compliment! Weer extra motivatie :D

Dias gaat goed! Top zeg, die 3 kilo gaan je zeker lukken!

Dame goed voornemen voor vanavond! Wellicht wat rauwkost er bij?

Met mij gaat het redelijk, al mijn vrienden mopperen op me dat ik te weinig eet en te veel sport -O-
Eentje dreigt zelfs met langskomen en chocola meenemen :')

Vanmorgen nadat ik de pony's gevoerd had gaan fitnessen, cardio, buikspierrondje en wat krachttraining voor m'n armen. Toen 3 kwartier trimzwemmen. Vanmiddag uur heen en uur terug gewandeld naar een afspraak in het zh... Tot nu toe 877 kcal gegeten en vanavond nog nasi en mijn dagelijkse kommetje kwark met lijnzaad. Toch niks mis mee?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 18:49

Dais, goed bezig :D interessante link, ga ’t binnenkort ook is doorlezen :)

Deviltje, goed bezig ook! Wat leuk dat je een nieuwe jas hebt :D zo kun je nog beter zien hoeveel je al kwijt bent niet waar? :)

Wollie, wat een lief compliment! Goed bezig ook zeg! Super om te lezen :D

Ik heb vandaag vanaf half 11 tot 1 uur flink gelopen met honden, veel schoongemaakt ook vanmorgen. Er waren traktaties op mijn werk (taart, cakejes) ik heb niets genomen :D ze hadden zelfs taart voor mij gesneden en heb het weg gegeven :D.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 19:00

Wat heeft iedereen veel te vertellen, gezellig... :D

Madeira, wat knap dat je het allemaal hebt afgeslagen.

Safiera, dat aanbod zou ik niet afslaan, leuk wat gezelligheid en chocolade. :P

Dame23, gefeliciteerd. :) Nog 2 en je hebt er 5, zo hee. En eet smakelijk vanavond.

Dais__, succes met ze eraf krijgen, ik weet waar je het over hebt want bij mij gaat het ook erg langzaam.

wollie, leuk :D

deviltjh, La place. Wat leuk dat je een nieuwe jas hebt, ik heb ook een jas die nou niet bepaald afslankt en een paar maten te groot is maar ik voel me er zo lekker warm en fijn in... :P Nee maar geniet maar van je nieuwe outfit.

Ik ben vanmiddag met familie uit eten geweest, maar moest thuis braken en ben nu best wel ziek. -O- Ben tegenwoordig de hele tijd misselijk, op het paard moet ik soms twintig minuten stappen voor het weer uit te houden is... Okee, ik ga weer liggen, lijk wel een oud mens haha :')

joda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 19:31

vandaag en gister ontbeten met muesli met yoghurt en hetzelfde voor de lunch voor avond eten beide dagen witlof met ham en kaas gegeten..gewogen een -0,8 lijkt niks maar ben maandag pas begonnen..jippie we zijn weer goed bezig

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 19:46

Inderdaad gezellig dat iedereen lekker veel te vertellen heb!. Vind het altijd wel gezellig in dit topic en aangezien ik soms op me werk niet zo heel veel te doen heb :o kan ik me hier wel weer even mengen in een gesprekje.

Ja hannahaapje als de eerste 5 eraf is dan hoef ik nog maar 10. Maar goed zo ver zijn we nog niet :P haha.
Hoe komt het dat je zo misselijk ben de laatste tijd? :(:) (Zwanger?? :+ )

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 21:17

Ik vind dit topic ook heel gezellig inderdaad! :D Hier gaat 'ie verder ook lekker met het dieeëten. Als ik mijn weegschaal moet geloven is er weer 2kg af, dus ben benieuwd hoe dat doorzet. Maandag beginnen met CB800, dus dan kan ik mijn avondeten ook wat meer uitbreiden, heb er zin in!
Eergister heb ik ook van die koolraap 'patatjes' gehaald bij de C1000. Even flink in de kruiden zetten en dan ga ik morgen 'patat' eten, hihi!

Dame23 schreef:
Bonjoy Veel plezier bij je paardenkind!, want kan je toch genieten van die paarden he!

Ja, echt heerlijk! :D Alleen al even aaien en manen uit de knoop frutten is genieten <3

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 21:19

Vandaag een k dag gehad dus ook niet motiverend voor het afvallen.

Ten weinig water gehad, te weinig fruit gehad en een snoepje gehad...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 21:20

Ik merk het altijd gelijk als ik te weinig drink. Koppijn!!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 21:23

O ik heb al koppijn door de k dag, dus komt niet gelijk door minder water, haha.
Wel extra veel koppijn inderdaad en gaat ook niet meer over door water te drinken.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 21:56

Oei, een Kdag is minder Malima. Hoe komt het?

Bonjoy, je hebt iets om lekker naar uit te kijken :j

Hannahaapje, oei misselijk :( Dat is wel flink balen. Kon je lekker gaan eten en dan reageert je lijf zo :( Balen zeg! En veel beterschap!

Dame, goed bezig joh! En 1 ipv 2, dat probeer ik ook elke week haha :') Morgen eten wij weer patatjes en ik heb me voorgenomen 1 bord friet en 1 kroket te eten. Nu kijken of het ook daadwerkelijk lukt!

Zondag wil ik iets gezonds en lekkers maken. Iemand nog tips?

Vandaag start to run les 8 gelopen. Nooit gedacht dat ik dat ooit, ooit ooit zou doen! Ben echt trots op mezelf! En ik sta tegelijkertijd verbaasd van de hoeveelheid energie die ik er van krijg vlak erna :D

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:00

Ik zit nu op mijn mobiel,
Hoop later even te kunnen reageren op iedereen,
Maar even terug komend op die jas,

Die jas was dezelfde maat als ik normaal in kleren draag,
Ik ben nog steeds helemaal niets afgevallen helaas,
Maar deze zit gewoon beter en zier er beter uit

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:02

Paard verkocht en ze zouden hem betalen als ze hun huis hadden verkocht, kwam ik erachter dat het huis al is verkocht en ze een ander huis hebben gekocht maar ik zie niks en ze liegt....

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:14

Net stiekem gewogen en zit op 71,5 terwijl ik vanochtend 71,4 was dus er is zoizo morgenochtend wat af!
Wou haast gaan snoepen maar doe ik maar niet, hihi

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:57

hee Malima, wat een pokke situatie zeg!! :(:) Ik hoop dat het snel goed komt!
Madeira, soheej dat is flink wat beweging! Goed hoor!
Joda een goed begin is het halve werk! Vooral omdat het zo ontzettend motiveerd om vol te houden!
Hannahaapje, dat klinkt niet fijn... balen dat je steeds zo misselijk bent! :(:)

Ik ga eens lekker naar bedje (ja ik weet het, waaat? vrijdagavond? uhmmm ja, dat is een van mijn oma neigingen :o

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:00

Kennen jullie deze al: http://www.caloriecalculator.nl/verantwoord-afvallen/

Vind het een handige site met fijne richtlijn over het aantal te eten calorieën. Kwam er terecht omdat ik wilde opzoeken wat ik met sporten nou verbrand :) Blijkt dat ik best meer calorieën mag (moet) eten! En bovendien pas geleidelijk minderen met kcals als de kilo's er af zijn, en niet andersom.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:18

Vandaag:

30 min. Gelopen,
45 min. Gefietst,
60 min. Hardgelopen (met wandelen tussendoor),

En net nog even paardje gereden, mijn beweging zit erop voor vandaag :D

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 08:31

Die k dag heeft me wel geholpen!!

Van 71,4kg naar 70,8kg!!!
Ik ben bijna bij mijn doel van 70kg donderdag en ga er alles aan doen om dat te halen!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 09:49

Vage situatie Malima, daarom begin ik ook nooit aan zulke regelingen. Maar wel fijn dat je bijna je doel behaald hebt! :)

Ik ben deze week aan het shredden geslagen.. SPIERPIJN! Haha en dat terwijl dat half uurtje zelf voor mij geen probleem is, maar de volgende ochtend :=

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:00

Dat is echt een rotsituatie Malima :( Maar, je gewicht gaat wel de goede kant op. Wat ga je allemaal doen om dat te behalen? Toch wel gewoon blijven eten hoop ik hè :D

ELpatcho, is het ook leuk, dat shredden? Zie je het jezelf elke dag een half uur doen? 30 dagen lang ofzoiets toch?

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:07

Ja ik vind het wel makkelijk vol te houden. Het is maar 30 minuten per dag. Je kan het lekker thuis doen, enige wat je nodig hebt zijn gewichtjes en een matje. Het is wel echt een powerhalf uurtje, maar daar hou ik wel van! Het is tien dagen level 1, tien dagen leven 2 en tien dagen leven 3, dus 30 dagen inderdaad :)

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:17

Ja wel gewoon eten, haha.
Alleen echt geen snoepjes of iets, haha.
Al had ik mezelf een super lekker snoepje beloofd als ik onder de 71 zat maar die wil ik nu niet eten, haha.

Vanavond pizza... Denk dat ik een kinderpizza neem :P

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:43

Weer een aantal mensen die goed afgevallen zijn! Knap hoor!

Ik blijf een beetje hangen op 60,5 kilo, kom niet onder de 60! :(

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 11:26

Ik bleef ook stil staan op 65 maar uiteindelijk is het wel gelukt daaronder te komen, dus de aanhouder wint. :) Kan nog wel een paar weken duren.
Vanavond ga ik boodschappen doen met men vader (daar geniet ik van, altijd leuk) iemand suggesties wat ik kan meenemen voor gezonde dingen (voornamelijk tussendoortjes)?
Heb al kwark & mandarijnen.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 13:17

Ik blijf al 10 dagen rond 70,5kg hangen. Ik wil nou die 6 wel eens in beeld zien....!
Ben wel fanatiek bezig met sporten (30 Day Shred) en zie gelukkig resultaat in cm 's, maar dat gewicht wil ik óók zo graag omlaag...