[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veseosunce

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:11

JOLIEN!

Heb je al mail terug? :D :D

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:27

Samir schreef:
vikki schreef:

Dat niet, maar ik kan weet wel een goede shop in Zaandam :) . http://www.bonkerktattoo.nl .

Gallery ziet er goed uit, vooral de animals vind ik gaaf gedaan. Enig idee hoe het zit qua wachttijden tekenen/zetten en de prijzen?

Dat durf ik niet te zeggen, het is alweer een tijdje geleden dat Ronald mijn laatste tatoeage heeft gezet en toen had hij ook een wachttijd, maar dat was het wel waard. Ik heb destijds 600 gulden (zoals ik al zei, een tijdje terug :D ) betaald voor een tatoeage waar hij 6 uur over gedaan heeft (zijn kopieer apparaat was stuk en kon opeens niet meer verkleinen := ). Ik zou hem gewoon een x bellen voor vrijblijvende informatie :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 09:50

Ja maar hij begreep me volgens mij niet goed dus ik moet hem nog wat terug sturen :P

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 10:46

Oh hahaha balen! Maar je hebt wel reactie :D

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:30

Hallo Dames,
Ik heb een vraagje graag wil ik een tattoo op me pols een tekst, maar nu vroeg ik af wat word daar ongeveer voor gevraagd.
En waar rond om Eindhoven word het het mooist gezet.
Hoor graag jullie mening/ervaring

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:01

Oke, ik wil reageren, klik op plaatsen en weg bericht... -O- poging 2!

Het is afhankelijk van de grootte, kleur of niet, details of niet en dan nog verschilt het heel erg per shop. Ik zou op zoek gaan naar iemand die heel strak tatoeëert en goed is met script. Niet vast blijven houden aan omgeving Eindhoven. Kwaliteit is veel belangrijker dan reistijd! :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:14

Henniie schreef:
Hallo Dames,
Ik heb een vraagje graag wil ik een tattoo op me pols een tekst, maar nu vroeg ik af wat word daar ongeveer voor gevraagd.

Ik zou zeker even bij dragon tattoo langs gaan in eindhoven :j
Mijn zusje heeft er een tatt laten zetten ,klein simpel met mooie lijnen en die is perfect gezet.
1 van mijn tattoo's is daar helemaal opgeknapt en wat uitgebreid, ook daar echt helemaal tevreden mee :j
Ze luisteren heel goed naar je wensen en er is een hele fijne sfeer !

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:30

Oke ja het is alleen een tekst verder niks bijzonders eromheen.
Maar inderdaad ik wil hem wel strak gezet hebben.
Zal is kijken bij dragon, zat tussen die en tattoo Arie te twijfelen.

Wat betreft het reizen daar heb je ook wel gelijk in ma denk dat ik dat eerder bij een grotere tattoo doe,
als dat echt nodig zou zijn. Een tekst lijkt me dat de meeste dat toch wel goed zouden kunnen moeten zetten.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:55

ik ben vandaag bij tat2 niek geweest in rotterdam overschie fijne sfeer prachtig gedaan ik ben zeer tevreden

dit is hem;
Afbeelding

hij staat voor een goede vriend plots overleden op 17 jarige leeftijd, zijn favoriete nummer was dan ook 'forever young' van Jay-Z de tekst heeft dus een dubbele betekenis omdat hij ook voor altijd jong zal zijn. ik ben er super super blij mee! en ja het deed pijn maar was dragelijk en het super waard!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:02

Ik vind het gewaagd rapida! wel heel mooi hoor.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:03

Zooo... pfoe.
Wat een keuze zeg.
Hij staat net boven je decolleté toch? Vind 'm erg opvallend en.. honestly, ik zou het nooit doen vanwege de veroordelingen die je krijgt zeg maar van mensen. En dan weet ik wel dat je het daarvoor niet moet laten maar dit zal voor de meeste mensen natuurlijk over komen als 'ojee, en straks dan'.
En dan op zo'n plek waar je 'm eigenlijk altijd wel ziet, tenzij je altijd ronde shirts rond de hals draagt of koltruien.
Het is je goed recht om 'm te zetten en hij is ook mooit gezet.. maar ik had 't op een minder opvallende plek en veel kleiner gedaan. Als jij 'm maar tof vind natuurlijk. Bedoel het ook echt niet aanvallend ofzo..

Het doet me een beetje hier aan denken.. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0914_n.jpg

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:30

Mooie tattoo rapida! Ik zou hem persoonlijk ook niet zo groot en opvallend hebben gedaan maar dat is natuurlijk je eigen keuze;) veel plezier ermee!

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 01:36

Henniie schreef:
Oke ja het is alleen een tekst verder niks bijzonders eromheen.
Maar inderdaad ik wil hem wel strak gezet hebben.
Zal is kijken bij dragon, zat tussen die en tattoo Arie te twijfelen.

Wat betreft het reizen daar heb je ook wel gelijk in ma denk dat ik dat eerder bij een grotere tattoo doe,
als dat echt nodig zou zijn. Een tekst lijkt me dat de meeste dat toch wel goed zouden kunnen moeten zetten.

Ik heb ook 2 tattoos bij Dragon in Eindhoven laten zetten en daar ben ik super tevreden over!
Ik heb ze allebei door 'Archie' laten zetten, 1 daarvan is een tekst rechtsonder op mijn rug.
Heeft hij super strak gedaan!

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 10:55

M'n vriend z'n tattoo zit er op, alleen was hij weer koppig geweest, dus had hij er last van... 12 juni staat mijn volgende afspraak. En dan ben ik er zelf voorlopig even klaar mee. :')

Over je tattoo, rapida, ga ik helemaal mee met nagini. Ik krijg ook een beetje eigengemaakte erbij, maar het is natuurlijk wat je eigen smaak is. Mooie achterliggende reden :)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 11:23

Mooi Rapida!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 12:27

Ik ga vanmiddag langs de shop om mijn ideeën uit te laten tekenen en een prijsindicatie te krijgen.
Heel veel zin in!!

Ontwerp is de naam van mijn pony "Joy" met een geranium bloem bij de J, zwart/wit/grijs op de binnenkant van mijn enkel. Joy staat ook voor mij, vrolijk pas bij mij.

Pony staat nu helaas met een flinke blessure en zal een operatie nodig hebben waardoor ik nu direct wil.
Het idee staat al maanden op mijn computer, de tattoo wil ik al jaren en nu vind ik het een erg goed moment.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 12:48

Henniie schreef:
Hallo Dames,

Die van mij heb ik ook bij dragon laten zetten door Archie. Ben er nog steeds iedere dag blij mee! Heb overigens ook alleen een tekst.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:48

Wow rapida, heel gedurfd! Vind het wel een grote stap om daar iets te laten zetten.. Maar zolang jij er maar blij mee bent :)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:06

Henniie schreef:
Hallo Dames,

Ook ik heb mijn pols tattoo (tekst) bij Dragon laten zetten door Archie en ben er super blij mee.

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 19:31

Oke dankjewel dames voor jullie advies, ik zal daar binnenkort is langs gaan en informeren.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:03

Buhh, Ik had Iris van Kynst een berichtje gedaan op Facebook, maar ze reageert niet.
Ik ben zo benieuwd haha!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 01:45

Hoelang moet je die zeep enzo vermijden?

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:09

Chans schreef:
Henniie schreef:
Hallo Dames,

Ook ik heb mijn pols tattoo (tekst) bij Dragon laten zetten door Archie en ben er super blij mee.

Ik heb mijne ook laten zetten bij Dragon door Amar. Perfect gezet!
Heb de woorden Love And Things en het kostte 170 euro.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:15

ik hoop deze zomer er 1 te laten zetten.
Weet alleen nog niet waar.

Waarschijnlijk zoiets
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 19:45

Hmm ik vind hem mooi Rapida alleen ben ik er nog niet uit wat betreft de plek, best hypocriet eigenlijk aangezien ik me in juli ook op mijn schouders en sleutelbenen laat tattooeren (de 2 uilen komen op de plek van de F en G bij jou. Echter heb ik een vaste baan met een vast contract en ben ik ietsjes ouder.

Aan de ene kant zeg ik dus ja hartstikke tof alleen vraag ik me af of het nu wel het juiste moment was geweest..