Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:10

Nee bij mij blijft ie ook niet lang zitten, ik heb een zwarte nagellak van Chanel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:23

Weet niet of hij van de nieuwe collectie is

De nagellak heb ik gisteravond op gedaan en hij zit nog heel erg netjes. Ben benieuwd hoe lang hij mooi blijft.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:38

Ik heb al werkelijk alle merken geprobeerd en ik blijf erbij, essie :) Die blijft ondanks mijn gesport zeer goed zitten, droogt lekker snel en heeft een goede dekking.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:53

Doen jullie bij die dure nagellak wel een base en topcoat? Ik heb enkel goedkope nagellak

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:55

Base-coat altijd, anders kleurt mijn nagelplaat mee en dat toont niet netjes als je geen lakje op hebt :)
Een top-coat hangt af van de finish van de lak :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:04

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:08

Ha je kiest er nu ook echt wel een zeer luxe merk uit, net als La Mèr en Sisley. Dat kost ook halve maandlonen. Maar ja hoor, mensen kopen dit, om te beginnen bij mijn schoonmoeder. No way dat je haar iets van Garnier of Nivea ziet gebruiken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:15

Meen je dat? hallelujah.

Ik vraag me af of het wel echt zó goed :')

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:16

Als je het hoog in je bol hebt is alles goed boven de 3 cijfers :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:20

Ja dat is waar :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:23

Als je gewoon zat geld hebt en het je niet uitmaakt of iets 30 of 300 euro kost, why not. Zo koopt de een een jas bij Primark voor 12 euro en de ander een designerjas van 2500 euro.. Wat je (niet) hebt kun je (niet) besteden ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:27

True :) Maar soms is duur niet altijd beter, daar wil ik naartoe gaan :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:29

Blon_D schreef:
Doen jullie bij die dure nagellak wel een base en topcoat? Ik heb enkel goedkope nagellak

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet altijd doe en inderdaad, mijn nagels zijn verkleurd :j Wil je dat niet, dan moet je een basecoat gebruiken
Een topcoat is in principe niet nodig voor de gezondheid oid van je nagel, maar kan wel zorgen dat je lak langer mooi blijft zitten :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:29

Nee klopt, dat ben ik 100% met je eens :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:33

Corelli schreef:
Blon_D schreef:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet altijd doe en inderdaad, mijn nagels zijn verkleurd :j Wil je dat niet, dan moet je een basecoat gebruiken
Een topcoat is in principe niet nodig voor de gezondheid oid van je nagel, maar kan wel zorgen dat je lak langer mooi blijft zitten :)

Ik doe het ook niet altijd heb nu ook groene nagels door gebrek aan basecoat maar vroeg mij af of ze dat bij chanel lakjes doen omdat het mij bij goedkope lakjes niet uit maakt als ik na 2 dagen opnieuw moet lakken.maar bij dure zou ik daar niet happy mee zijn

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:35

Ik gebruik bijna nooit base of top coat. Heb 1 keer gehad dat een nagellak in mijn nagel trok maar dat was ook een hele velle kleur.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:37

Blon_D schreef:
Ik doe het ook niet altijd heb nu ook groene nagels door gebrek aan basecoat maar vroeg mij af of ze dat bij chanel lakjes doen omdat het mij bij goedkope lakjes niet uit maakt als ik na 2 dagen opnieuw moet lakken.maar bij dure zou ik daar niet happy mee zijn

Een basecoat? die moet je ook gebruiken bij dure lakjes, die verkleuren je nagels net zo goed
En hoe goed een lak houdt, is niet (helemaal) afhankelijk van de prijs, dat is echt per persoon verschillend

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:56

Corelli schreef:
Blon_D schreef:

Een basecoat? die moet je ook gebruiken bij dure lakjes, die verkleuren je nagels net zo goed
En hoe goed een lak houdt, is niet (helemaal) afhankelijk van de prijs, dat is echt per persoon verschillend

een basecoat is niet enkel tegen het verkleuren van je nagels hoor hij zorgt dat de nagellak ook beter hecht. Dat mijn nagels verkleuren boeit mij niet zo heb toch altijd nagellak op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:28

Ik denk altijd, ze verkopen het niet als mensen het niet gebruiken. Ik zie regelmatig mensen voor me staan in de rij bij Douglas die voor honderden euro aan van alles en nog wat kopen, ik heb er zelf ook wel fikse bedragen uitgegeven. Laatst (duur) luchtje voor mezelf, (duur) luchtje voor vriendje, lipstick, foundation, concealer en een blush, alle vier van MAC := Had nog een cadeaubon maar was ook een pittig bedrag

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:17

Emmaa_ schreef:
Ik denk altijd, ze verkopen het niet als mensen het niet gebruiken. Ik zie regelmatig mensen voor me staan in de rij bij Douglas die voor honderden euro aan van alles en nog wat kopen, ik heb er zelf ook wel fikse bedragen uitgegeven. Laatst (duur) luchtje voor mezelf, (duur) luchtje voor vriendje, lipstick, foundation, concealer en een blush, alle vier van MAC := Had nog een cadeaubon maar was ook een pittig bedrag

Nee dat doe ik ook :') (helaas)
Maar 1 foundation in de 100 is wel heel bar! ik ben niet per se rijk maar als ik het kan betalen zou ik het nog niet doen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:42

Haha ik hou me wel beetje stil bij deze discussie met onder andere een primer van 60 euro O:)

Maar ik moet wel zeggen dat ik het niet vaak doe, zulke dure producten. Het moet wel echt het geld waard zijn, wil ik het er aan uitgeven.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:44

Oh het is geen discussie hoor :P ik was gewoon hartstikke verbaasd en vroeg me af wat er dan zo bijzonder is aan die foundation

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:37

Blon_D schreef:

Citaat:
een basecoat is niet enkel tegen het verkleuren van je nagels hoor hij zorgt dat de nagellak ook beter hecht. Dat mijn nagels verkleuren boeit mij niet zo heb toch altijd nagellak op.

Jup en je nagellak langer blijft zitten :j Ik had ook altijd nagellak op maar mijn nagels zijn er zo slecht van geworden dat ik nu al een paar maand verplicht geen nagellak draag. Ik mis het wel, het ziet er zo kaal uit.. Hopelijk kan ik in de zomer wel weer nagellak op!

Essie nagellak blijft bij mij ook goed zitten alleen vind ik het kwastje flut en de kleuren niet zo bijzonder. Ik heb de salon lakjes want die in de winkel zijn te breed voor mijn nagels. Ik zweer zelf bij OPI. Dat is toch wel mijn favoriet. En China Glaze.. maar die droogt langzaam en is meer favoriet omdat ze niet zo duur zijn en zoveel keuze hebben. Blijft wel lang zitten trouwens. gebruik ook een sneldrogende topcoat, dat scheelt ook altijd wel (en blijft de nagellak ook langer mee zitten)

Ik ga volgende week 2 kwasten van Tanseido en 2 van Chikuhodo bestellen :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:39

Oh die merken van kwasten ken ik niet :D

YESSS ik ga morgen waarschijnlijk naar de Ici Paris <3

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 20:42

Wat ga je kopen bij de Ici? :D

Zijn Japanse kwasten. Die koop/gebruik ik alleen maar. Als je die eenmaal hebt gekocht/gebruikt wil je niet anders meer! Als je meer over Japanse kwasten wilt weten moet je maar even hier kijken: sweetmakeuptemptations.com Is wel een gevaarlijke site }>