Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blon_D schreef:Doen jullie bij die dure nagellak wel een base en topcoat? Ik heb enkel goedkope nagellak
Corelli schreef:Blon_D schreef:Doen jullie bij die dure nagellak wel een base en topcoat? Ik heb enkel goedkope nagellak
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet altijd doe en inderdaad, mijn nagels zijn verkleurdWil je dat niet, dan moet je een basecoat gebruiken
Een topcoat is in principe niet nodig voor de gezondheid oid van je nagel, maar kan wel zorgen dat je lak langer mooi blijft zitten
Blon_D schreef:Ik doe het ook niet altijd heb nu ook groene nagels door gebrek aan basecoat maar vroeg mij af of ze dat bij chanel lakjes doen omdat het mij bij goedkope lakjes niet uit maakt als ik na 2 dagen opnieuw moet lakken.maar bij dure zou ik daar niet happy mee zijn
Corelli schreef:Blon_D schreef:Ik doe het ook niet altijd heb nu ook groene nagels door gebrek aan basecoat maar vroeg mij af of ze dat bij chanel lakjes doen omdat het mij bij goedkope lakjes niet uit maakt als ik na 2 dagen opnieuw moet lakken.maar bij dure zou ik daar niet happy mee zijn
Een basecoat? die moet je ook gebruiken bij dure lakjes, die verkleuren je nagels net zo goed
En hoe goed een lak houdt, is niet (helemaal) afhankelijk van de prijs, dat is echt per persoon verschillend
Emmaa_ schreef:Ik denk altijd, ze verkopen het niet als mensen het niet gebruiken. Ik zie regelmatig mensen voor me staan in de rij bij Douglas die voor honderden euro aan van alles en nog wat kopen, ik heb er zelf ook wel fikse bedragen uitgegeven. Laatst (duur) luchtje voor mezelf, (duur) luchtje voor vriendje, lipstick, foundation, concealer en een blush, alle vier van MACHad nog een cadeaubon maar was ook een pittig bedrag
Blon_D schreef:Ik doe het ook niet altijd heb nu ook groene nagels door gebrek aan basecoat maar vroeg mij af of ze dat bij chanel lakjes doen omdat het mij bij goedkope lakjes niet uit maakt als ik na 2 dagen opnieuw moet lakken.maar bij dure zou ik daar niet happy mee zijn
Een basecoat? die moet je ook gebruiken bij dure lakjes, die verkleuren je nagels net zo goed
En hoe goed een lak houdt, is niet (helemaal) afhankelijk van de prijs, dat is echt per persoon verschillendCitaat:een basecoat is niet enkel tegen het verkleuren van je nagels hoor hij zorgt dat de nagellak ook beter hecht. Dat mijn nagels verkleuren boeit mij niet zo heb toch altijd nagellak op.