Lauraennala schreef:Hier schijnt het zonnetje nu weer hoor! Het lijkt er op dat het de komende 1,5e week lekker weer gaat worden
Yep, maar helaas ben ik dan onderweg en kan geen fiets meenemen. Misschien vanavond een kansje.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
culaccino schreef:Lauraennala schreef:Jaaa! Heb je al leuke plannen?Hier schijnt het zonnetje nu weer hoor! Het lijkt er op dat het de komende 1,5e week lekker weer gaat worden
Mooie foto's weer, T2T! Hebben jullie ook een speciaal sportdieet deze week? Een kok die daar rekening mee houdt?
Klinkt als een mooi rondje beuken, dat rondje Loja, HC. Lekker hoor, zo'n trainingsparadijs om je heen en als beloning fantastische uitzichten!
Ahh germie, mis je het niet? Ik moet mezelf ook altijd naar buiten slepen om te sporten met slecht weer, maar als ik eenmaal bezig ben dan voel ik me heel stoer in de regen
Ik heb net een racefiets gereserveerdHet wordt wel wat duurder dan ik voor ogen had, maar dan komt 'ie wel rechtstreeks van de fietsenmaker en goed afgesteld op mijn postuur. Eind deze week even passen en dan huur ik 'm; ben erg benieuwd of ik net zo verslingerd raak als sommigen van jullie!
Lauraennala schreef:Jaa zeker! Ik ga de klimclassic volgende week rijden
Huertecilla schreef:Hehe, ga in je musclesuit!Vrijdag over pas van 850 meter naar westkant Malaga.
Daar kleren kopen want een lycra fietssetje is niet ideaal voor uitgaan.
Huertecilla schreef:Nightingale schreef:Het is een dure hobby
Die begrijp ik niet.
Helemaaaaal niet op een paardenforum.
Nightingale schreef:Goedkoop is het niet voor een student