SuusJa schreef:
Deze bedoel je? Ja die bedoel ik dus neit
Ik bedoel dat die dan nog iets omhoog moet, dus net boven je gleuf en dan horizontaal![]()
Enig idee hoe dat heet???
Hoe heet deze piercing??
vind hem wel heel gaaf, nog nooit gezien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuusJa schreef:
Ik bedoel dat die dan nog iets omhoog moet, dus net boven je gleuf en dan horizontaal![]()
Monster schreef:ziet er maar wat gevaarlijk uit
moest gister me nieuwe tongpiercing in laten doen, die vrouw maakte me tong droog, en ik ging zowat over me nek,, nu zit er toch evengoed een korter staafie in, vloog opeens het bolletje er vannacht uit, gelukkig was ik bij een vriendin die de piercing in me tong schuifde, en ik had me andere bolletje van me lange staafie bij me, die erin gedraaid, gebeurt dit bij jullie(tongpiers)dragers wel eens,,?? en bestaan er ook doorzichtige piercings,?(bolletjes dan)
nienke1208 schreef:ik moest van acupuncturist hem eruit halen, omdat hij de behandeling in de weg kon staan -> niet dus!!!!
Ketaki schreef:nienke1208 schreef:ik moest van acupuncturist hem eruit halen, omdat hij de behandeling in de weg kon staan -> niet dus!!!!
vreemd dat een accupuncturist dat zomaar kan/mag zeggen
milo schreef:niet teveel aanzitten en mijn piercer gebruikt i.p.v unicura een zoutoplossing is volgens hem beter(niet zelf maken want het is niet aleen maar zout met water geloof ik ,maar even navragen )iemand tips hoe je je navelpiercing sneller kunt laten genezen>?
ik heb hem nu een paar dagen, hij ziet er goed uit. niet rood, niet opgezwollen. ik maak hem twee keer per dag schoon met unicura zeep.
het duurt zo lang, 9 maanden!!!!!
milo schreef:iemand tips hoe je je navelpiercing sneller kunt laten genezen>?
ik heb hem nu een paar dagen, hij ziet er goed uit. niet rood, niet opgezwollen. ik maak hem twee keer per dag schoon met unicura zeep.
het duurt zo lang, 9 maanden!!!!!
dollie83 schreef:SuusJa schreef:
Hoe heet deze piercing??
florislover schreef:labret is volgens mij iin je kin hoor..
kan aan mij liggen..
dollie83 schreef:SuusJa schreef:
Hoe heet deze piercing??
Nadhir schreef:
Maar dan wordt ie geschoten. Het beste is om m te laten piercen. Zowel ik als een heleboel anderen die hem hebben laten schieten hebben er last van gekregen. Bij mij bleef het maar ontsteken. In t vervolg zou ik m laten piercen, ware het dat het dan wel behoorlijk pijn doet, ben n held maar niet zo'n grote