Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BritHittepit schreef:Hoe zouden jullie reageren als je partner zegt dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt omdat je bent bijgekomen (door medicatie)?
BritHittepit schreef:En wees gerust de ergste dingen die gebeurd zijn, zijn hier niet terug te vinden! Die heb ik in mijn eentje een plaats moeten geven maar dat is niet gelukt dus zijn een trauma geworden.
Petpa schreef:BritHittepit schreef:Hoe zouden jullie reageren als je partner zegt dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt omdat je bent bijgekomen (door medicatie)?
Berichten zoals dit hebben in mijn beleving niets te maken met jouw kant kwijt willen.
Ik lees dat zo als dat je reacties over je man uit wilt lokken.
En nu weer de beschuldiging dat je man een trauma bij jou veroorzaakt heeft.
Ik vind dat nogal een aantijging.BritHittepit schreef:En wees gerust de ergste dingen die gebeurd zijn, zijn hier niet terug te vinden! Die heb ik in mijn eentje een plaats moeten geven maar dat is niet gelukt dus zijn een trauma geworden.
Petpa schreef:BritHittepit schreef:Hoe zouden jullie reageren als je partner zegt dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt omdat je bent bijgekomen (door medicatie)?
Berichten zoals dit hebben in mijn beleving niets te maken met jouw kant kwijt willen.
Ik lees dat zo als dat je reacties over je man uit wilt lokken.
En nu weer de beschuldiging dat je man een trauma bij jou veroorzaakt heeft.
Ik vind dat nogal een aantijging.BritHittepit schreef:En wees gerust de ergste dingen die gebeurd zijn, zijn hier niet terug te vinden! Die heb ik in mijn eentje een plaats moeten geven maar dat is niet gelukt dus zijn een trauma geworden.