Dimphyl schreef:En waaraan zie jij dan dat ze nog leeft? Er is geen enkel bewijs.. behalve een half filmpje en een statement, geen foto's, geen posts op social media (terwijl ze voorheen wel bijna dagelijks iets postte)
Het is, zoals ergens hier boven ook gezegd, zo makkelijk om al deze 'wappies' te ontkrachten met een filmpje "hoi, ik ben die en die, ik leef nog, hier de datum" maar dat doen ze niet..
Logisch nadenken is geen probleem voor mij, je insinuatie is nogal triest en laag, kom met bewijs ipv met dat soort geroep. Zelf zeker helemaal niks aan werk of familie verloren door de maatregelen?
Ach kom op. Je kan toch niet van iedereen waar dat soort indianenverhalen over rondgaan, bewijs eisen dat ze nog leven? Ik dook nog liever onder dan zo'n filmpje op te nemen met 'kijk, ik leef nog'. Plus dat je dan toch ook meteen weer wappies krijgt die je filmpje gaan analyseren om te bewijzen dat het photoshop is en je echt wel dood bent. 'For those who believe, no proof is necessary. For those who don't, no proof is possible.' Dat dus.
Ik weet echt wel wat die maatregelen doen op bepaalde gebieden. Ik moet echter deze week kennis nummer 5 gaan begraven (online mag ik meekijken) die aan corona is overleden. Ik maak er geen geintje van...