Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
donnar schreef:Captain schreef:Hebben jullie een tattoo van jullie paard? En zo ja, zou je deze willen laten zien?
Ik wil graag iets van mijn paard, maar weet niet zo goed wat..
Mijn vorige paard had een tattoo op zijn tong, dat nummer heb ik op mijn ribben laten zetten.
Mijn huidige paard is gebrandmerkt, en ik dacht het is wel leuk om datzelfde nummer op mijn rechterbil te zetten.
[ [url=m/NF3dkm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar misschien wil ik ook wel iets anders.. Weet het nog niet zo goed. Wil liever geen portret denk ik.. Maar wat dan wel.. Hoefijzers oid vind ik weer te algemeen..
Oh ik vind je idee wel heel tof hoor!
Ik zit er ook mee, wil heel graag iets van mijn paard die helaas vorig jaar overleden is. Maar weet niet precies wat en wil inderdaad niet te algemeen of iets wat iedereen al heeft.
Ik ben nu 05-04 weer aan de beurt bij Dagmar Derksen. Een portret van mijn overleden poes met bloemen er omheen op mijn onderarm. Kan niet wachten!!

Ania schreef:Ik heb als kind in Zuid Afrika gewoond en voor mij is dat echt thuis. Een paar jaar geleden wilde ik iets tastbaars hebben dat ik (bijna) altijd bij me draag, dus ik heb toen een telefoonhoesje ontworpen met een kudukop erop, mijn favoriete antilopesoort, en die laten laseren in een houten hoesje. Toen dacht ik al: dit is een leuk concept voor een tattoo. Uiteindelijk ging het hoesje stuk, werd de telefoon vervangen, kon ik het bedrijf van het eerdere hoesje niet meer vinden, maar liet het idee van de tattoo me nog steeds niet los omdat ik dat écht altijd bij me draag. Ik was alleen elke keer te bang, tot ik een paar maanden geleden op een onbewaakt moment ineens een afspraak maakte. De artist heeft het concept wat verder uitgewerkt en er een wat meer sophisticated ontwerp van gemaakt (omdat het hoesje gelaserd was, kon die afbeelding alleen 2D in zwart/wit zijn, dus die was heel gestileerd), dus zodoende.Ik meld me hier ook even. Mijn vriend is bezig met het opzetten van een tattoo studio en dan ga ik mijn eerste tattoo laten zetten
Probleem is dat ik veel te veel dingen leuk vind en echt geen idee heb wat ik nou precies waar wil (voor de rest van mijn leven..)
Hoe hebben jullie de keuze gemaakt? En, zijn jullie na zoveel jaar nog steeds blij met die tattoo?
Hij staat uiteraard nog maar een week of 3, maar elke keer dat ik ernaar kijk, word ik er weer blij van.
Maar dit was dus wel een paar jaar in the making, haha. Mkango schreef:Ik heb als kind in Zuid Afrika gewoond en voor mij is dat echt thuis. Een paar jaar geleden wilde ik iets tastbaars hebben dat ik (bijna) altijd bij me draag, dus ik heb toen een telefoonhoesje ontworpen met een kudukop erop, mijn favoriete antilopesoort, en die laten laseren in een houten hoesje. Toen dacht ik al: dit is een leuk concept voor een tattoo. Uiteindelijk ging het hoesje stuk, werd de telefoon vervangen, kon ik het bedrijf van het eerdere hoesje niet meer vinden, maar liet het idee van de tattoo me nog steeds niet los omdat ik dat écht altijd bij me draag. Ik was alleen elke keer te bang, tot ik een paar maanden geleden op een onbewaakt moment ineens een afspraak maakte. De artist heeft het concept wat verder uitgewerkt en er een wat meer sophisticated ontwerp van gemaakt (omdat het hoesje gelaserd was, kon die afbeelding alleen 2D in zwart/wit zijn, dus die was heel gestileerd), dus zodoende.Hij staat uiteraard nog maar een week of 3, maar elke keer dat ik ernaar kijk, word ik er weer blij van.
Maar dit was dus wel een paar jaar in the making, haha.
Napie schreef:Kimmie: heel mooi. Mooie plaats ook.
Hebben jullie dat ook; denk meteen dat mijn tattoo wel heel eenzaam alleen is en ben nu al aan het denken wat kan ik nog meer zetten. Eerst maar van deze genieten. Hij heeft me al zoveel kracht nu en ik denk dat je vooral dingen moet zetten die je echt je leven bij je wil dragen.

Ania schreef:Ik meld me hier ook even. Mijn vriend is bezig met het opzetten van een tattoo studio en dan ga ik mijn eerste tattoo laten zetten
Probleem is dat ik veel te veel dingen leuk vind en echt geen idee heb wat ik nou precies waar wil (voor de rest van mijn leven..)
Hoe hebben jullie de keuze gemaakt? En, zijn jullie na zoveel jaar nog steeds blij met die tattoo?

Ik zou ook niet willen dat deze tattoo ondergesneeuwd raakt door andere ontwerpen die minder dicht bij me staan, ook al zie ik regelmatig prachtige werken voorbij komen bij anderen.

Nayomie schreef:Wauw, mooi hert! Gaaf ook dat je hem zelf getekend hebt. Je nieuwe idee klinkt ook heel gaaf, ben benieuwd hoe die uiteindelijk eruit komt te zien, Maanlicht!
Ik heb (bewust) een wat generieke thema gekozen voor mijn eerste tattoo om diverse redenen. Op die manier kan ik mensen die het wat interesseren, het uitleggen, en mensen waarbij ik me niet vertrouwt genoeg voel, het heel generiek kan houden![]()
Heb nog wel een idee liggen, al jaren, maar wil er graag mijn eigen variant op maken die ik deels zelf wil gaan ontwerpen, maar dat ligt al jaren op de 'komt nog wel een keer' lijst
Dan had het een zwart gat moeten zijn.