ItsMe2 schreef:Misschien is de vraag al vaker gesteld hoor, maar hoe houden jullie de voortgang bij? Bijvoorbeeld je prestaties van nu en over 3 maand?
Beetje laat maar ik gebruik de app Strong. Daar kan ik al mijn oefeningen uit de database trekken (met nog voorbeelden erbij ook) en mijn reps en gewicht bijhouden. Hij geeft progressie ook super fijn weer. Ik heb mijn telefoon sowieso gewoon bij me tijdens het trainen voor muziek dus voor mij is dat echt de uitkomst.
Warboel: zo'n week rust is soms ook goed. Ik vind het woord cheaten dan nooit helemaal gepast, want rust nemen (zowel mentaal als fysiek) is ook gewoon een onderdeel van een gezond leef- en sportpatroon.
Dreamer_: gefeliciteerd!!
Hier gaat het weer lekker. Heb zondag mijn kg's weer wat omhoog gegooid en dat gaat goed. Ben met squatten ook aan mijn vorm aan het werken, die is altijd goed geweest maar omdat ik begon met box squats en het nu gewoon in het rek doe moet ik eigenlijk wat dieper, dat was altijd al een volgende stap maar mijn beenspieren zijn het er zwaar niet mee eens
Heb zondag een setje bench press gedaan, deadliften en 2 reps squatten maar daarna stortte ik echt in, stond te trillen als een rietje en moest mezelf echt uit mijn auto hijsen. Heb nu nog steeds spierpijn, kon maandag en dinsdag niet normaal lopen
Heb dus nu voor morgen weer een training gepland, even kijken hoe het dan voelt en dan wil ik er eigenlijk weer tegenaan.
Ik loop nog steeds te poedersuiker met mijn schema. Ik kan het slecht opbrengen om 5 keer per week te sporten naast mijn stage, ervoor gaan lukt slecht en erna stel ik het vaak uit omdat het druk is in de sportschool en ik geen zin meer heb omdat ik mentaal gesloopt ben. Splitten gaat ook niet zo denderend, ik kom dan uiteindelijk uit op trainingen van een minuutje of 20 zonder cardio en dat vind ik ook maar mweh. Voor nu heb ik dus weer full body, maar ik vind het lastig dat mijn herstel dan mijn hele lichaam beslaat en ik dus echt niks kan doen tot ik spierpijn-af ben.