Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eske_B schreef:Ik schrijf op wat ik heb gedaan en hou gewicht en foto's bij

, dus dat gaat het sowieso niet worden.
.
was ook echt even méga klaar met calorieën bijhouden en opletten, dus heb even een weekje niks gedaan haha. Was echt bang om aan te komen maar ben niks aangekomen en geen spier enzo verloren. Ben vandaag weer geweest met frisse moed en ging echt lekker! Weinig last van m’n lijf. Ik moet echt leren dat af en toe eens even rust pakken en goed naar m’n lijf luisteren echt belangrijk is en helemaal niet funest voor het proces. 
_Dreamer schreef:Ego-post, maar de sporttest gehaald en zelfs 24 seconde voor tijd
Mag je trots op zijn, gefeliciteerd 

zat even een weekje in een dip, wel 3x geweest maar voor mijn doen is dat weinig.
Goed dat je even je rust hebt gepakt en wat goed dat het nu weer beter gaat! Zo'n week "rust" doet vaak juist veel goed, al voelt het een beetje gek. Ik heb elke 4 weken een geplande deload, voelt heel gek om dan zo weinig te doen maar je presteert zo echt veel beter.
gefeliciteerd!
niet dat ik niks gedaan heb hoor, heb elke dag gewandeld en/of gefietst. 
Dus maandag niet getraind en alles dagje opgeschoven maar merkte alsnog dat het niet 100% lekker ging gisteren. Had 3x6 deadlifts @77% (80kg) en ik kreeg er in m'n eerste set al echt niet meer dan 4 uit
De rest van m'n sets dus met 77.5kg gedaan. Was helemaal teleurgesteld maar toen ik het tegen m'n vriend/coach zei, zei hij dat hij dat al wel had verwacht en dat het niet erg was haha, gelukkig. Vandaag ging wel erg lekker! ItsMe2 schreef:Misschien is de vraag al vaker gesteld hoor, maar hoe houden jullie de voortgang bij? Bijvoorbeeld je prestaties van nu en over 3 maand?
Heb zondag een setje bench press gedaan, deadliften en 2 reps squatten maar daarna stortte ik echt in, stond te trillen als een rietje en moest mezelf echt uit mijn auto hijsen. Heb nu nog steeds spierpijn, kon maandag en dinsdag niet normaal lopen
Heb dus nu voor morgen weer een training gepland, even kijken hoe het dan voelt en dan wil ik er eigenlijk weer tegenaan.