Was wel een mooi excuus voor een lang weekend Nederland vond ik. Niet helemaal prep-waardig gegeten dus maar hoop dat het niet al teveel invloed gaat hebben, ik denk dat het wel meevalt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was wel een mooi excuus voor een lang weekend Nederland vond ik. Niet helemaal prep-waardig gegeten dus maar hoop dat het niet al teveel invloed gaat hebben, ik denk dat het wel meevalt. 

ben weer helemaal opgeladen. Poes vond het ook allemaal weer prima en gezellig, haha.

Bhriseis schreef:Stoppen we met het bijleespost-beleid? Ik wacht nu vaak met posten tot ik er tijd voor heb, maar merk dat er weinig zijn die nog een bijlees maken. Mij eender, ik pas me wel aan!
Ballet ging gisteren niet lekker; niet genoeg gegeten er voor en trillerig tijdens de les, bah. Ik ben ook plots heel stijf in mijn quads; begrijp er niets van, het duurt nu al een week en mijn quads worden nu al jaren zwaar belast, nooit problemen mee gehad...
Daar komt nog bij dat de achterstand in bijlezen alleen maar groter wordt als ik steeds wacht, haha. Bijleesposts maak ik nog wel, maar alleen als er iets is geplaatst waar ik echt inhoudelijk op kan reageren. Denk niet dat het nodig is om op elk lijstje te reageren dat het een mooi lijstje is, toch?
Tenzij je er iets op aan te merken hebt natuurlijk! 
slecht..... maar had t zo koud dat ik me er echt niet tot kon zetten. Vanavond wel lekker sporten!!! Eten wil nog steeds niet, ik koop teveel rotzooi en denk dan schijt... die knop moet echt weer om
t wil niet...
Maar na 2 dagen ben ik daar meestal weer aan gewend.
Voor mij helpt wat Frummels doet: plannen plannen plannen! Als ik er niet over hoef na te denken en niet extra naar de supermarkt moet, heb ik geen moeite met gezond te eten.
Volgens mijn fitbit had ik 20 minuten een hartslag van rond de 180, ik vond het echt een ellendige les. Maar wat je zegt over voedingsstoffen, ik eet al twee weken te weinig proteïne. Misschien zijn die stijve quads echt gewoon daar aan te wijten. Een full plié deed echt gewoon pijn; heb ik nog nooit gehad op deze week na.
woon alleen en lunch bij mijn ouders elke dag, die hebben wel gezonde dingen gelukkig

Geeft heel veel rust en bevestiging in je hoofd. Wij eten ook erg veel uit de vriezer; drank en bewaarbare zaken koop ik voor een maand ofzo, zodat ik enkel nog yoghurt, groenten en fruit eens per week moet inkopen. Gezond leven kost echt veel tijd vind ik. 

Was even vergeten dat ik dat altijd heb als ik weer een paar dagen heb zitten vreten en daarna gezond eet.
Nog een reden om mezelf niet meer te laten gaan, haha.
)
. Maar ik ben er heel erg blij mee en het geeft me toch wel heel veel motivatie om gezonder te doen!
). Heeft iemand tips met hoe te beginnen? Ik heb gewichtjes van 3 kilo per stuk, zo'n stang in de deuropening waaraan ik me met heel erg veel moeite een keer kan optrekken en verder ben ik zo onsportief als wat. 

Maanlicht schreef:Zwart kleedt af he
Op mijn lichtst was ik 8 kilo lichter. Wil nu graag 3 kwijt en dan heb ik mijn doel behaald.
Goed bezig Lieszje!

verder wel oké dagje geloof ik. Maar vandaag even streng voor mezelf zijn.
merk wel dat het even lastig is. Hoop dat ik weer ben afgevallen, zou een mooie motivatie boost zijn.
heb al even gekeken en ik ga voor de carpaccio, ossenhaas en wil eigenlijk liever thee ipv toetje. Zal vast wel kunnen!