Leys schreef:Het Nikkie palette is ook niet goed, als je als merk op zo'n manier met je collaborateur omgaat en dan ook nog eens palettes aflevert die zo wisselend in kwaliteit zijn, ben je wat mij betreft niet goed bezig.
Geldt ook voor het Subculture palette, goed gepigmenteerd, absoluut, maar als een palette zo poederig is en ook nog eens niet te blenden is door de consument, waar hij voor gemaakt is, dan heb je een prutpalette afgeleverd.
Vind ik dan al die merken gelijk poedersuiker?
Nee, iedereen heeft wel eens een misser en ik blijf ook producten die ik wel fijn vind van de betreffende merken gebruiken, ik koop alleen deze specifieke producten niet en ben ook niet bang om mijn eerlijke mening er over te geven.
Hier moet ik toch nog even op reageren
, ook omdat je de moeite hebt genomen je mening hierover te geven.
Wat ik lastig vind is dat Too Faced nikkie eigenlijk double crossed heeft en Nikkie hierover in een zwart daglicht staat. Zij heeft 9 maanden aan dat palette gewerkt. En haar creativiteit en passie zit hierin. Leuke grapjes zoals Glitterally, oogschaduw met de naam van haar hond. Super leuk en schattig allemaal. Het palette waarvoor zij het akkoord heeft gegeven was wel goed. En als de kwaliteit van de palettes/batches die verkocht zijn even goed/hetzelfde waren als het palette waarvoor zij het akkoord heeft gegeven, was het wel gewoon goed geweest en natuurlijk superleuk met die aparte oogschaduw kleuren en tutorialtjes erbij. Nikkie is de dupe van Too Faced. Maar haar Palette waar zij het akkoord voor gaf was gewoon wel oke. Dus ik vind het echt jammer om te zien hoeveel negatieve aandacht ze heeft gekregen met dat palette terwijl ik eigenlijk 100% zeker weet dat zij niet bewust en willens en wetens haar fans en buyers heeft 'genaaid' met een slecht product, er is echt iets misgegaan. Zo zit ze niet in elkaar. Ik vind het erg dat vele daar wel vanuit gaan. Als je zo beroemd en geliefd bent als Nikkie. Dan naai je je fans toch niet met een slecht product? Dat verpest je reputatie en is nogal vervelend voor je fans. Met wat voor motief zou Nikkie dat (willen) doen?