[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:39

_Friemel schreef:
Niniane schreef:
Tati kan een dikke krijgen, bah.

Zwolle wel volgens mij. Heb alleen van Eindhoven gehoord dat het plan is afgeketst.

Lees het nu net, zonde, Eindhoven kan wel zo'n publiekstrekker gebruiken, staatv &d nog leeg in Eindhoven? Kunnen ze hem toch beter verhuren...

Nog steeds leeg ja en ook geen concrete plannen met hoe nu verder. De Bijenkorf zal het niet erg vinden dat Hudson er niet komt, maar het is gewoon afbreuk van een centrum wanneer zo'n mega pand leeg staat.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:43

chimello schreef:
Oh Phoya dan zijn wij toch zoooo verschillend :') Ik mag die aaaaallemaal niet haha
Maar verschil moet er zijn :P

:= Ja precies, gelukkig zijn er genoeg guru's voor iedereen :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:44

_Friemel schreef:
Ik ben ook voor sephora, of juist niet omdat ja dan weet je t wel :')

Suus, er is niets mis met een discussie hoor maar de meeste (en nee phoya ik val je niet aan dit is in t algemeen) voelen zich zo snel aangevallen als een mening of een vraag ze niet aanstaat, weet dat het soms verhit kan klinken maar de meeste zullen denk ik heel chill achterover zitten en snoepjes eten oid en niet alvast wraak plannen broeden :')

Ik snap je helemaal! Zoveel mensen, zoveel wensen. Iedereen heeft een eigen smaak en eigen mening. Maar laten we gewoon elkaars meningen respecteren en als je hier om ervaringen vraagt (negatief dan wel positief) dan is daar geen goed of fout.

Wederom geen grote markttrekken zoals Hudsons in de buurt van twente, ja Zwolle is dan het dichtstbijzijnd, maar nog steeds een uur voor mij reizen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:46

Oh beauty gurus, brrrr. Alleen het woord al. Vooral die ontzettend neppe (Nikki, Manny etc.) ik vind het niks maar ieder zijn ding :D Volg wel een aantal mensen op instagram gewoon omdat ze toffe looks maken. Daar zitten best gave dingen tussen :j

chimello

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:47

Ik hou van de kleinere! Maar meestal als achtergrond muziek :+
Makeup Struggles vind ik gewoon super grappig. Weet niet of iemand haar kent/volgt?

Oh ja en J* is bij de Fenty launch? :+

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 13:20

_Friemel schreef:
Iemand trouwens nog morphe brushes tips? Heb 1 blending van morphe en 1 van sigma en ik vind beide echt fijn alleen als ik felle kleuren gebruik en daarna nude heb ik ineens rode vegen in Mn crease ook al snel omgespoeld :') ik wil er dus nog wat bij voornamelijk blending... maar niet te groot want kleine oogjes..

Ik vind Luxie brushes echt veel beter als Morphe!
Ze zijn zo zacht nog zachter als Morphe is mijn mening en ze hebben ook echt kleine Oogbrushes want Mn ogen zn ook heel klein en eigenlijk zijn de Morphe te grof voor Mn ogen.
Sinds ik de Luxie heb gebruik ik de Morphe nooit meer.

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 13:21

chimello schreef:
Makeup Struggles vind ik gewoon super grappig. Weet niet of iemand haar kent/volgt?

Toch wel daar gaan ze niet blij mee zijn..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:17

chimello schreef:

Heb je de foto's gezien van de foundation? Leek enorm patchy := en die vloeibare mega waterig.. ben heel benieuwd! Foto's van trendmood waren niet echt veelbelovend :')

Niniane schreef:
_Friemel schreef:

Lees het nu net, zonde, Eindhoven kan wel zo'n publiekstrekker gebruiken, staatv &d nog leeg in Eindhoven? Kunnen ze hem toch beter verhuren...

Nog steeds leeg ja en ook geen concrete plannen met hoe nu verder. De Bijenkorf zal het niet erg vinden dat Hudson er niet komt, maar het is gewoon afbreuk van een centrum wanneer zo'n mega pand leeg staat.

Ja in Utrecht hetzelfde, zo zonde ik denk dat van ja verhuur t dan voor iets minder oid? Maar goed zit vast heel veel gemeente en gezeur achter :')

Fenix ik ga eens kijken, heb je types/nummers voor me? Thanks :D

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:19

Fenrir schreef:
Oh beauty gurus, brrrr. Alleen het woord al. Vooral die ontzettend neppe (Nikki, Manny etc.) ik vind het niks maar ieder zijn ding :D Volg wel een aantal mensen op instagram gewoon omdat ze toffe looks maken. Daar zitten best gave dingen tussen :j

Het woord guru hou ik eerlijk gezegd ook niet van...
Maar goed dat is nou eenmaal het woord dat iedereen ervoor gebruikt.
So what can you do? :')

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:21

Ik ben nu niet thuis maar zal straks even voor je kijken zodra ik thuis ben! :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:24

FenixJL schreef:
Ik ben nu niet thuis maar zal straks even voor je kijken zodra ik thuis ben! :)

Graag! Wil er dan wel 1 proberen :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 14:56

Haha ja dat denk ik ook vaak altijd. Je ziet dat ook gewoon in de kleinere steden en dorpskernen. Winkels gaan er niet meer zitten want huur is echt bizar hoog als je het afzet tegen het aantal verwachte klanten. En ondertussen trekken de kleinere centra steeds verder leeg

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:30

Zojuist het Beauty Bakerie Neapolitan palette besteld. *\o/* Ben benieuwd.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:38

Leys schreef:
Het Nikkie palette is ook niet goed, als je als merk op zo'n manier met je collaborateur omgaat en dan ook nog eens palettes aflevert die zo wisselend in kwaliteit zijn, ben je wat mij betreft niet goed bezig.
Geldt ook voor het Subculture palette, goed gepigmenteerd, absoluut, maar als een palette zo poederig is en ook nog eens niet te blenden is door de consument, waar hij voor gemaakt is, dan heb je een prutpalette afgeleverd.

Vind ik dan al die merken gelijk poedersuiker?
Nee, iedereen heeft wel eens een misser en ik blijf ook producten die ik wel fijn vind van de betreffende merken gebruiken, ik koop alleen deze specifieke producten niet en ben ook niet bang om mijn eerlijke mening er over te geven.

Hier moet ik toch nog even op reageren :o , ook omdat je de moeite hebt genomen je mening hierover te geven.

Wat ik lastig vind is dat Too Faced nikkie eigenlijk double crossed heeft en Nikkie hierover in een zwart daglicht staat. Zij heeft 9 maanden aan dat palette gewerkt. En haar creativiteit en passie zit hierin. Leuke grapjes zoals Glitterally, oogschaduw met de naam van haar hond. Super leuk en schattig allemaal. Het palette waarvoor zij het akkoord heeft gegeven was wel goed. En als de kwaliteit van de palettes/batches die verkocht zijn even goed/hetzelfde waren als het palette waarvoor zij het akkoord heeft gegeven, was het wel gewoon goed geweest en natuurlijk superleuk met die aparte oogschaduw kleuren en tutorialtjes erbij. Nikkie is de dupe van Too Faced. Maar haar Palette waar zij het akkoord voor gaf was gewoon wel oke. Dus ik vind het echt jammer om te zien hoeveel negatieve aandacht ze heeft gekregen met dat palette terwijl ik eigenlijk 100% zeker weet dat zij niet bewust en willens en wetens haar fans en buyers heeft 'genaaid' met een slecht product, er is echt iets misgegaan. Zo zit ze niet in elkaar. Ik vind het erg dat vele daar wel vanuit gaan. Als je zo beroemd en geliefd bent als Nikkie. Dan naai je je fans toch niet met een slecht product? Dat verpest je reputatie en is nogal vervelend voor je fans. Met wat voor motief zou Nikkie dat (willen) doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 16:55

Euhm...
Waar zeg ik ook maar iets over Nikkie?
Ik zeg toch juist dat ik het niet netjes vind hoe ze met haar zijn omgegaan?

Feit blijft dat ze een ondermaats palette hebben afgeleverd.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:09

En dan nog; tenzij je erbij bent geweest, weet je niet hoe het echt zit. Dus tsja.. :+ blijven allemaal aannames over TF en Nikkie.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:16

Niniane schreef:
Zojuist het Beauty Bakerie Neapolitan palette besteld. *\o/* Ben benieuwd.

Staan nog een aantal liquids op Mn wish van BB dus ben heel benieuwd :j ben alleen nog niet overstag gegaan :')

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:17

Leys schreef:
Euhm...
Waar zeg ik ook maar iets over Nikkie?
Ik zeg toch juist dat ik het niet netjes vind hoe ze met haar zijn omgegaan?

Feit blijft dat ze een ondermaats palette hebben afgeleverd.

Niks je zegt alleen iets over haar palette. Dit was niet bedoelt om jou een hak te zetten of in de tegenaanval te gaan ofzo. Ik wil puur alleen beamen wat je zei over dat Nikkie niet goed behandeld is door TF. En hoe ik verder denk over de hele situatie.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:18

Marrit13 schreef:
En dan nog; tenzij je erbij bent geweest, weet je niet hoe het echt zit. Dus tsja.. :+ blijven allemaal aannames over TF en Nikkie.

Klopt, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze haar fans en kopers niet doelbewust heeft genaaid met een slecht product.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 17:59

Ik snap dat je fan van haar bent Phoya en haar graag wil verdedigen maar ben ik de enige die een beetje kriebels krijgt van het feit dat je doet alsof je haar persoonlijk kent en bij alles wat ook maar een beetje negatief klinkt over Nikkie gelijk een heel verhaal afsteekt over haar motieven? Niet banketstaaf bedoelt, maar hoe kan jij nou weten wat ze denkt.
Let it go denk ik dan :o

FenixJL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:00

Afbeelding

Dit zijn mijn favorieten van Luxie
De eerste voor onder de ogen
En de andere 2 voor te blenden

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:08

Oeh dat ziet er uit als kwastjes met potentie! Ik ga ze eens zoeken :j