Powervrouw dat je bent! Super om zon update te lezen
Miesemuisje
Geplaatst: 07-11-17 20:08
Kanjer
Hier nog een lieve knuffel foto van m’n bijrijdpaard en Poes vanmorgen
MoppieFilou
Geplaatst: 07-11-17 20:11
Wat fijn dat de fentanyl je toch wat vooruit helpt! Ik ben benieuwd naar je volgende taart . En je verjaardag? Als je Priscilla heet lukt dat toch gewoon!
Laatst bijgewerkt door MoppieFilou op 07-11-17 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Wauw, wat ben ik blij (voor jou). Geweldig, wat een knappe vrouw ben je toch! Marcel, wees maar trots op haar!! Ik hoop dat je een goede avond en nacht mag hebben, meid! Je verdient het echt na al die overwinningen!
Jeetje wat een nieuws Spice! Wat geweldig dat het wat beter gaat. Ze mogen jou wel een belletje bij je graf leggen zodat je kan bellen als je toch weer opgestaan bent.
Hopelijk heeft iemand weer makkelijke taarten opgehaald voor je en kan je nog meer taart maken! Wat een mooie wending, respect voor jullie en hopelijk is dit een pauze tussen de rondes!
Gekke Spice, daar is ze weer! Als je volgende week nog hulp of gezelschap kan gebruiken hoor ik het graag! Kom niet uit de buurt, maar dan maak ik er tijd voor vrij! Powerlady!
Ik heb nog nooit gereageerd hier, kwam het topic net pas tegen. Maar wat verschrikkelijk allemaal... Maar Spice, zoals vele al zeggen: Wat ben jij een powervrouw! Geweldig! Fijn dat je nu niet zo beroerd meer bent van de medicijnen!