[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:23

Mijn neuspiercing zit erin! :D ik vond het zo spannend, maar het deed echt helemaal geen pijn. Alleen het plaatsen van het sieraad was even een naar steekje, maar verder was het super goed te doen. Ben heel blij dat ik naar Emmie ben gegaan :j

Pepperrr

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 11:12

Banyu, in dat geval gewoon geduld hebben, het zal vanzelf wel minder worden! Mijn piercing van september 2017 loopt ook nog steeds te bitchen :')

Wat fijn Frummels! Veel plezier ermee!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 11:43

Pepperrr schreef:
Banyu, in dat geval gewoon geduld hebben, het zal vanzelf wel minder worden! Mijn piercing van september 2017 loopt ook nog steeds te bitchen :')

Wat fijn Frummels! Veel plezier ermee!

Thanks doe ik dat! Toch gek dat het zo kan verschillen zeg. :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:54

Ik kom ook maar weer even met een vraag :)
Ik heb nu al iets meer dan een jaar mijn neuspiercing. Gaat altijd helemaal prima maar de laatste tijd doet ie toch wat minder gezellig. Voel en zie een klein bultje die soms vervelend doet maar niks enstigs zou ik denken.
Zat vandaag te overwegen om heb toch definitief uit te doen. Vind hem toch niet meer zo mooi staan. Uiteindelijk viel hij uit met schoonmaken dus dacht dan laat ik hem uit. Maar er zit echt een felrood bobbeltje op/in de piercing die uitsteekt uit de wond, niet een standaard vochtbultje. Ik was bang dat het zo zou helen en dat blijft zitten dus toch maar weer piercing in gedaan want die verbergt dat. Ik wil hem laten helen en dat ik hem dan uit kan doen maar ik zou eigenlijk niet weten hoe ik dat het beste kan doen? Iemand ervaring?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:22

Is idd lastig. Heb je al advies gevraagd aan de piercer?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:25

Ik zou ook even langs een piercing shop gaan, zij kunnen je ook het beste adviseren met het oog op de genezing.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:46

Nog niet besproken met een piercer, maar het lijkt nu weer wat beter te gaan dus ik wacht het nog even af! Blijf tussendoor nog zeezouten :)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:19

Ik heb een vraag.. Heb sinds anderhalf jaar een 2e en 3e gaatje aan beide kanten. Nu blijft m’n 2e gaatje tot aan de dag van vandaag onrustig.. Eerst was m’n oor vaak wat dik en voelde het ontstoken aan, ik las hier veel positieve ervaring over zoutoplossing en dat heeft bij mij ook geholpen. Nu is het niet meer dik, er zitten ook geen vochtbultjes op, maar er blijven wel af en toe wat korstjes opkomen. Vorige week was ik m’n achterknopje verloren dus heb ik m’n oorbel gewisseld, toen heeft het een dag een klein beetje geëtterd, daarna was het weer rustig. Vandaag zat er echter weer een korstje.

Ik doe er nu niet veel aan, alleen met water goed schoonhouden. M’n andere oorbellen doe ik regelmatig uit om ze goed schoon te maken, is het verstandig dat met deze ook te doen, of kan ik er beter afblijven? En wat kan ik nog meer doen om het rustig te krijgen?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:40

Ik denk dat je er beter even vanaf kan blijven totdat de korstjes etc weg zijn. Piercing is nu aan het helen en als je hem er dan constant uit haal heeft hij daar de tijd niet voor :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:31

Wat voor materiaal heb je er in zitten?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:06

Ik ga straks voor mijn tweede daith, ben benieuwd! Mijn eerste daith werkt heel goed tegen de hoofdpijn en migraine, want aan die kant heb ik niets meer. Nu verplaatst het zich naar de kant waar nog niets zit. We gaan het zien, ben meer zenuwachtiger dan de eerste want ik weet wat voor pijn het doet haha.

Mijn eerste zat net aardig vast, kom hem niet meer draaien in de zin van het balletje in het midden te plaatsen. Dus ben benieuwd, hij is nu wel los, maar het is gevoelig.. Even afwachten.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:08

Justme_Lisaa schreef:
Ik ga straks voor mijn tweede daith, ben benieuwd! Mijn eerste daith werkt heel goed tegen de hoofdpijn en migraine, want aan die kant heb ik niets meer. Nu verplaatst het zich naar de kant waar nog niets zit. We gaan het zien, ben meer zenuwachtiger dan de eerste want ik weet wat voor pijn het doet haha.

Mijn eerste zat net aardig vast, kom hem niet meer draaien in de zin van het balletje in het midden te plaatsen. Dus ben benieuwd, hij is nu wel los, maar het is gevoelig.. Even afwachten.

Misschien heb je geluk en heb je eerst je pijnlijkste kant gehad :D vaak doet iets aan de ene kant van je lichaam meer zeer dan aan de andere kant.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:50

Drunksheep schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Misschien heb je geluk en heb je eerst je pijnlijkste kant gehad :D vaak doet iets aan de ene kant van je lichaam meer zeer dan aan de andere kant.

Bedankt voor je positieve vibes, maar het was helaas andersom. Deze deed echt bizar veel pijn, had ik niet verwacht. Trekt door tot in mn kaak, dat had ik bij de vorige niet. Blij als ik straks thuis ben, voelt niet zo lekker om zo rond te lopen..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:48

Ah balen zeg! Maar gelukkig heb je het achter de rug :) en die harde wind en regen is natuurlijk niet fijn tegen je verse piercing.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:30

Balen dat t tegenviel die tweede daith! Is er trouwens enige onderbouwing voor het daith-migraine verhaal? Ik merk echt 0,0 verschil in mn migraine aanvallen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 19:46

Mars schreef:
Balen dat t tegenviel die tweede daith! Is er trouwens enige onderbouwing voor het daith-migraine verhaal? Ik merk echt 0,0 verschil in mn migraine aanvallen.

Het is niet wetenschappelijk bewezen, maar onderbouwing zou kunnen zijn dat op diezelfde plek bepaalde punten zitten die tijdens acupunctuur ook worden 'geprikt' tegen hoofdpijn/migraine.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:22

Er is wel wetenschappelijke onderbouwing voor.
Je lichaam is opgebouwd in dermatomen ( zenuwbanen) en wanneer je in 1 baan pijn ervaart kan die verminderd en weg genomen worden door op een ander punt van die baan druk te geven. Hierdoor ontstaat er een overdruk, lichaam wil terug naar homeostase ( evenwicht) en de druk op de andere plek wordt verminderd.
Alleen precies de goede plek vinden, das net lastig.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:52

Ik had in het verleden af en toe last van hormonale migraine-aanvallen, de laatste jaren steeds vaker. Sinds m'n daith heb ik er geen last meer van gehad, maar heb 'm maar langs 1 kant dus geen idee of dat nu toeval is. Ik heb 'm nog maar 3 maanden.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 18:31

Justme_Lisaa schreef:

Dat had ik inderdaad ook! En daardoor heb ik de tweede daith gevonden! :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:32

Mijn daith die best lastig was. Bloedde van de week na het douchen. Sindsdien geen last meer. Bizar. :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 10:04

Afbeelding

Gisteren eindelijk mijn daith laten vervangen *\o/*

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 17:49

Oeh wat een mooi tweede knopje heb jij Yonker! Waar is die van?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 18:04

Karma heet het merk, wordt hier verkocht in een winkeltje. Zal wel verkleuren helaas uiteindelijk, maar geen idee hoe of wat verder. https://www.karmajewelrystore.nl

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:27

Mooi Yonker!

Aight schreef:
Oeh wat een mooi tweede knopje heb jij Yonker! Waar is die van?

Classic Ink & Mods/Classic Glamour/Dare2Wear hebben ze ook! Maken ze zelf (hun merk is Classic Gold). De hoge kwaliteit shops zullen ze allemaal wel hebben in titanium en goud.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:23

Yonker schreef:
[ [url=m/kEibbI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gisteren eindelijk mijn daith laten vervangen *\o/*

Waar heb je dat ringetje vandaan als ik vragen mag?