Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Ik ga straks voor mijn tweede daith, ben benieuwd! Mijn eerste daith werkt heel goed tegen de hoofdpijn en migraine, want aan die kant heb ik niets meer. Nu verplaatst het zich naar de kant waar nog niets zit. We gaan het zien, ben meer zenuwachtiger dan de eerste want ik weet wat voor pijn het doet haha.
Mijn eerste zat net aardig vast, kom hem niet meer draaien in de zin van het balletje in het midden te plaatsen. Dus ben benieuwd, hij is nu wel los, maar het is gevoelig.. Even afwachten.
Drunksheep schreef:Justme_Lisaa schreef:Ik ga straks voor mijn tweede daith, ben benieuwd! Mijn eerste daith werkt heel goed tegen de hoofdpijn en migraine, want aan die kant heb ik niets meer. Nu verplaatst het zich naar de kant waar nog niets zit. We gaan het zien, ben meer zenuwachtiger dan de eerste want ik weet wat voor pijn het doet haha.
Mijn eerste zat net aardig vast, kom hem niet meer draaien in de zin van het balletje in het midden te plaatsen. Dus ben benieuwd, hij is nu wel los, maar het is gevoelig.. Even afwachten.
Misschien heb je geluk en heb je eerst je pijnlijkste kant gehadvaak doet iets aan de ene kant van je lichaam meer zeer dan aan de andere kant.
Mars schreef:Balen dat t tegenviel die tweede daith! Is er trouwens enige onderbouwing voor het daith-migraine verhaal? Ik merk echt 0,0 verschil in mn migraine aanvallen.
Justme_Lisaa schreef:Ik ga straks voor mijn tweede daith, ben benieuwd! Mijn eerste daith werkt heel goed tegen de hoofdpijn en migraine, want aan die kant heb ik niets meer. Nu verplaatst het zich naar de kant waar nog niets zit. We gaan het zien, ben meer zenuwachtiger dan de eerste want ik weet wat voor pijn het doet haha.