Ondertussen 3 klanten opgebouwd die ik wekelijks weeg en voorzie van voedingsadvies (wel nog in samenspraak met mijn coach...) Maar heb begint een beetje van de grond te komen.
Zelf ga ik ook nog steeds erg lekker,... het gaat wel langzaam nu maar lichaam verandert nog steeds positief

een meisje die ik coach is nu in 3 weken tijd ook 2 cm buikomvang kwijt en 1,5 kg

de iets oudere klant gaat iets langzamer maar ook daarover mag ik niet klagen spiermassa bijgekomen 0,2kg in een week eraf en vocht balans iets omhoog (die was veel te laag).
Donderdag lekker een Happy Healthy Hour dan kunnen ze alle eiwitrijke lekkernijen proeven en vrijdag hebben we met het team een feest.
Allemaal letten we nog steeds niet op onze Kcal inname maar werken we met een schema door vooral afwisselend te eten.. veel kleuren groente en minimaal aan koolhydraten.
Nogmaals mocht de Kcal inname goed werken is dat natuurlijk super

Zaterdag ga ik weer de dam tot dam rennen super veel zin in.... nu even kijken hoe ik mijn werk goed kan combineren met sport

(ik vind gewoon veeeeeeel te veel dingen leuk om te doen, heb dan ook energie voor 10 alleen zo jammer dat een dag maar 24 uur heeft)
Lees wel dat iedereen lekker bezig is ondanks de vakantie