Naomi_Haffie schreef:Wat ik me trouwens afvraag he,
Dat tatoeëren met die verdovings crème, helpt dat nou echt? En is dat niet schadelijk voor bijv de inkt?
Heeft iemand van jullie dat hier gedaan?
Het is enkel een vraag hoor
Bij mijn eerste tatoeage heb ik dat gebruikt omdat ik destijd veel last had van paniekaanvallen en ik bang was dat ik heel heftig op de pijn zou reageren. Na een half uur begon het steeds minder te werken en begon ik heel licht iets te voelen. Dat eerste half uur heb ik letterlijk niks gevoeld. Tatoeage stond erop in 3 kwartier. Omdat je huid wat veranderd (weet niet precies hoe) heb je wel een tatoeerder nodig die er vaker mee heeft gewerkt. Als de tatoeerder er 2 uur over zou doen zou ik t zelf niet doen, denk dat de klap dan harder aankomt van de pijn als t spul is uitgewerkt, omdat je lichaam niet aan de pijn heeft kunnen wennen.
Bij m'n tweede heb ik wel getwijfeld om t nogmaals te doen maar wilde toch wel voelen hoe het 'echt' voelt en met de paniekaanvallen ging het veel beter. Deze tatoeerder raadde het af, bij de een gaat t goeden bij de ander heeft t wel invloed op de tatoeage dus zij zou het risico niet willen lopen. D'r collega's zeiden hetzelfde. Heb t zonder gedaan en blij dat ik dat heb gedaan