Lizard, wat een mooi gebied zeg. Ik kom eigenlijk nooit in Drenthe, ken die hele hoek niet. Sure-lee, wat een sterke hond zeg! Lekker beest, zo te horen kan je er nog een tijd van genieten. Faringo, wat bijzonder die veulenfoto's, mooi om mee te maken.
Haha, Dwingelderveld is echt een heel mooi natuurgebied. Je kunt er ook heerlijk fietsen. Doe ik veel in de zomer. Maar met dit verschrikkelijke weer heb ik niet eens zin om te wandelen. Regen, alleen maar regen en donker hier in het noorden.
Flowq
Geplaatst: 23-12-20 22:49
@imke: gaaf hé de overasseltse vennen!! Voor mij thuiskomen maar blijft echt prachtig
@lizard, pien, mooie foto’s weer!
Heerlijk gewandeld ook weer Gaucho.
@surelee: berg en dal is ook telkens weer genieten! Alles rondom Nijmegen is eigenlijk wel mooi, maar dat geldt ook voor Arnhem. Ik woon er net tussenin. Ik zie dat je ook heerlijk hebt gewandeld bij Bergen en Schoorl.
Wij zijn laatst een paar dagen weg geweest in Callantsoog en 2 dagen naar Schoorlse duinen gereden om te wandelen. 1 dag de groene route gelopen en de andere dag vanaf Hargen aan zee gestruind door de duinen. Zo gaaf ook daar, echt prachtig! Heerlijk ook dat de hond los mag deze periode. Wil heel graag een keer de rode route lopen! Hieronder de foto’s
Een gebied met Koniks ligt hier op 500 meter achter de dijk in de uiterwaarden. Het is dat ik het persoonlijk niet meer zo spannend vind maar het is zeker prachtig!
Morgen gaan we wandelen in Montferland, ik ben heel benieuwd!
Goof. Ach,soms komt er een idee naar boven borrelen. Maar ik zie meestal wel iets op Google maps,wat mij leuk,of interessant lijkt.
pien_2010
Geplaatst: 24-12-20 16:09
Mooie foto's maar meer nog interessante foto's LIzard. Het is een gek idee dat al die inspanningen daar geweest zijn zonder dat er ook maar ooit één schot gelost is. Fijn in ieder geval dat die koude oorlog klaar is. Ik vind het een mooi inkijkje in onze geschiedenis. Ooit op TV een documentaire gezien over dit stuk geschiedenis maar dan in OOst en West Duitsland waar ook allemaal van deze dingen gebouwd waren. De interviews met de ex soldaten waren echt bizar. Al die jaren patrouille lopen en dus voor niets. (gelukkig).
Flowq
Geplaatst: 24-12-20 16:40
Dankjullie! Mooie wandeling ook weer Lizard. Rondom Oosterbeek vind je ook heel veel van deze oorlogsstukken terug.
De wandeling in montferland, ook weer gave omgeving, heel divers.
Ik vind het een mooie omgeving. Mooie foto's ook en bij jullie is het beter weer als hier. Hier is het zo regenachtig.
Ghostattack
Geplaatst: 24-12-20 17:15
Mooie foto's allemaal, ik zie gave routes voorbij komen! Misschien dat ik ook eens wat verder weg ga wandelen
Hier vandaag een rondje van 5km door het dorp gedaan, stukje dijk meegepakt en door het mini natuurgebiedje achter mijn huis terug gelopen. Heb maar een foto
Ik heb in Rotterdam gewandeld, een rondje om de Kralingse plas. Rondje van 5 km en het ging me goed af. Ik denk dat ik volgende week weer een rondje bos ga proberen, lekker opbouwen.
Ja, gelukkig wel. Houd het beter vol nu, maar ik ben achteraf wel heel moe. Heb heel de middag op de bank gelegen, ik moet niet nog een afspraak of verplichting hebben na het wandelen. 1 ding per dag is even max. Mmm als ik het zo vertel vraag ik me af hoe goed het dan eigenlijk gaat
pien_2010
Geplaatst: 24-12-20 17:55
Nog niet heel goed , maar het begin is er weer en ook iets voorbij het begin.