En ik zie heel wat mooie lijstjes. Gisteren een goed lijstje, maar savonds toch nog gevierd met een stukje taart, twee biertjes, wat pistache noten en soort onion smaak crackertjes. Niet heel goed, maar ik heb t wel verdiend haha . Ik word vrijdag mee uit eten genomen en Zaterdag ook haha. Oopss!
Mijn lijstje voor vandaag word wel gezond, misschien nog een stukje taart. Maar ik ga wel vandaag morgen vrijdag en zondag sporten en heb gisteren 50 minuten gefietst en ga nog twee x naar het paardje toe. Dus qua beweging moet het goed komen
Vanmorgen 0.4 kg lichter als vorige week. Het gaat langzaam maar er gaat nog steeds iets af
Inge hoelaat ga je vrijdag sporten? Ik kan mee!
Ik heb sinds gisteren in eens moeite met ontbijten. Heb ik een lange tijd niet gehad.. Mijn zenuwen slaan op mijn maag, ga ik kokhalzen enzo. Vanmorgen een half crackertje met pindakaas en een mini beetje hagelslag weg gekregen. De andere helft ging echt niet.
net nog een cracker met heksenkaas op Straks lunchen met ik denk twee sneetjes brood en een gebakken ei (als dat lukt, heb straks weer iets spannends haha) En verder nog geen idee!
Vandaag dus mijn laatste dag op 'stage'. Nou iedereen werd opeens bij elkaar geroepen kreeg een bedankje een bloemetje een vvv bon en een kaart Heb zelf ook getrakteerd (cake, mergpijpjes en roze koeken) maar ik ga zelf niet nemen
SharonIndezz
Geplaatst: 24-06-15 12:36
Oh lekker roze koeken... Die kan ik zonder moeite een heel pak op haha.
Mijn lijst voor vandaag.
O: 3 wasa crackers met kaas en tomaat T: / L: banaan en kopje bouilion. Niet veel mja. T: weet ik nog niet. A: zelfgemaakte chineese tomatensoep, met alles vers erin + een loempia uit de vetpan. Niet zo gezond mja.
Ik heb een beetje op die website gekeken en nee, ik vind het niet logisch, niet onderbouwd, niet geloofwaardig, sorry
Bhodi
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-15 13:45
Goed bezig dames!
Ik had geen banaan bij m'n ontbijt, maar een soort fruit breaker (59 kcal). Ook was de kipfilet voor m'n wrap op en had ik in plaats daarvan belegen kaas gepakt..
Ik ga als tussendoortjes voor perzikstukjes en een banaan met pindakaas.
M'n hardlopen ging weer lekker, het is strijden, maar over 8 weken kan ik 30 minuten achter elkaar, woehoe!
xNathaliee
Geplaatst: 24-06-15 13:48
Klinkt te mooi om waar te zijn (en vaak is dat dan ook zo)
Heb trouwens laatst een lekker (verantwoord) tussendoortje gehad: Breaker high proteïn. En dan de kokossmaak, daar zitten de macro's in verhouding tot elkaar het beste. Iets van 120 kcal, weinig koolhydraten, veel eiwitten en geen toegevoegde suikers
Travellust
Geplaatst: 24-06-15 13:50
Ach je moet alles een keer in je leven proberen toch
Nathalie, ik zou als ik jou was je eerst focussen op een andere gezondere leefstijl, dat yoghurt dieet is om even te crashen en heb je niet zoveel aan als je al niet zo goed weet waar je moet beginnen
Travellust
Geplaatst: 24-06-15 14:00
Haha uhh wil je dat eerlijk weten?
Erg slecht zullen de meest hier zeggen Is ook wel zo maar ik doe het wel met een reden, brood = zwanger
Vorige week dikke ellende en ook helaas maandag dus ga nu even enkel over op yoghurt/ magere kwark en eieren.. (ik doe savonds bij mijn griekse meuk ene handje walnoten) Vandaag had ik een paprika die ik eet als tussendoortje..
Even mijn lichaam weer tot rust krijgen. dus eet ongeveer 2 Liter kwark/yoghurt en daarnaast blijf ik sporten.
Officieel doe je de eerste 2 weken om en om een hele dag yoghurt en eet je de andere dagen 3 bakjes yoghurt, 3 boterhammen, 3 appels..
De andere 4 weken doe je meer toevoegingen en minder dagen met enkel yoghurt.
Heb dit al eerder gedaan en voel me daarna weer goed. En nee ben niet mager, geen eetstoornis oid.
Maar er zijn toch meer alternatieven dan alleen brood? En ook soorten brood. Sinds ik ander brood eet ben ik totaal niet meer opgeblazen, terwijl ik dat eerder wel heel erg had.
Helaas werkt dat niet bij mij. Bij het ene brood duurt is een uur, bij de ander is het binnen 5 min dus ik schrap het gewoon ga geen risico lopen om heel de dag/avond etc rot te voelen. Vorig weekend zelf iets gemaakt dat was nog meer een ramp moest rennen naar de wc kwam daar erg slecht vanaf, fijn als je 's avonds nog naar een feestje moet en je daar niet echt op je gemak kan staan, ik kan soms niet eens lopen van de pijn.
Dus nee laat maar.
Dit werkt tot nu toe goed, ben niet moe, slap of futloos. Dit scheelt per persoon natuurlijk, raad het verder niemand aan
Oh nee prima hoor. Herken de klachten maar al te goed. Daar niet van. Dus dat je brood schrapt snap ik op zich wel....
Maar er is nog zoveel meer (lekkers!).
Travellust
Geplaatst: 24-06-15 14:19
Thnx Kayleigh
Voor de mensen die zich straks zorgen gaan maken, overigens is dit maar voor korte periode hoor , hierna weer lekker andere gezonde dingen eten Ben echt helemaal weg van Huttenkase
manzano snap ik, dit is enkel om mijn lichaam even te resetten zoals ik het zelf altijd zeg. Minimaal een week en dan ben ik weer in orde
Vertel wat weet jij nog allemaal voor lekkers
Laatst bijgewerkt door Travellust op 24-06-15 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt