Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 13:07

@secricible Ja mijn huidige normale schema is ongeveer 3x in de week KA, 2x KB en 1/2x hardlopen. Meerdere workouts op 1 dag doe ik zelden. Ik combineer dan een workout met hardlopen of workout en paardrijden. En ook wel 's alle 3. Met paardrijden ga ik regelmatig zonder zadel rijden zodat ik ook dan mijn buikspieren weer train. Maar ik heb over 2 weken een 5km run en die ga ik met mijn vriend lopen. Dus ik ben mijn tempo op de 5km aan het opschroeven. Dus even wat meer hardlopen en minder JM.
Maar ik ben gewoon begonnen met 1 workout hoor. Ik deed 6w6p 5x in de week. Maar toen dat te zwaar werd icm school ben ik 3/4 6wp6 en 2/3 30DS in de week gaan doen. En inmiddels combineer ik dus KA en KB. Nu heb ik vakantie dus ben ik een beetje aan het puzzelen wat voor schema het beste werkt.
Ik weet dat 1 workout het snelste resultaat geeft maar door KA en KB te combineren train ik 2 dingen. Dan gaat het maar wat langzamer maar ik vind het wel veel leuker zo :j
Vervelend is dat als je ineens misselijk wordt hea :s Ik heb dat ook wel 's. Of met hardlopen buikkrampen, gisteren was dat echt gigaerg.
Level 1 30DS bedoel je? Is me nooit opgevallen :')

@Remember Ja idd, nu je het zegt. Ik zet ook altijd wel m'n ramen open maar zweet duidelijk meer dan hun :=

secricible

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 14:33

12.32 van 30ds, level 1 in filmpje dat op de eerste pagina staat. Tsk...

Voorlopig houd ik het bij 30ds 1x per dag, en dan als het park weer open is 2-3x per week hardlopen. Dan zien we daarna wel weer verder :)

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:55

Net dag 2 van de 6week 6pack gedaan, vind hem lekker pittig haha }>
Zijn er mensen die dit programma hebben afgerond? En zo ja, hoe was jullie resultaat na die 6 weken?

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:05

Haha het valt me wel vaker op dat die meisjes cheaten in de filmpjes :P Ach is voor mij een extra motivatie, doordat zelfs zij met hun mooie lichamen moeite hebben met de oefeningen.

Nog een paar daagjes en ik verhuis weer terug naar thuis in Nederland, waar ik kilometers kan hardlopen langs de weilanden en niet telkens hetzelfde rondje hoef te maken hahaha.

En over dat zweten: ja ik heb daar ook heel erg last van, zelfs als het flink waait en ik mijn raam open zet. Ik zie het maar als een goed teken dat ik mijn best heb gedaan :P

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:15

Missy_ schreef:
Net dag 2 van de 6week 6pack gedaan, vind hem lekker pittig haha }>
Zijn er mensen die dit programma hebben afgerond? En zo ja, hoe was jullie resultaat na die 6 weken?

Ik heb 'm afgerond :j Alleen heb ik 'm niet 6 weken maar langer gedaan, even in m'n schema kijken.
Ik heb de eerste 3/4 weken 4x in de week gedaan en daarna 2 weken niks ivm val van paard. Toen 1 week 30DS gedaan en daarna pas weer aan 6w6p begonnen met 4x in de week en daarnaast 2x 30DS of KB. Dus heb 'm een week of 10 gedaan denk (1e 5/6 weken level 1, daarna level 2). Had er zeker goed resultaat van maar gezond eten is wel erg belangrijk en dat deed ik toen nog niet genoeg. Maar 6w6p doe je zeker niet voor niks. :j Daarna kan je net als ik over gaan op Killer Abs, is weer een stapje zwaarder.

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:25

Ik krijg mezelf echt niet zover om een workout te doen vandaag.
Vandaag eindelijk de verdediging van men masterproef gehad en nu heb ik barstende hoofdpijn, alle stress die langs mijn hoofd uit mijn lichaam wil denk ik :p

Nu even eten, dan wat laten zakken en dan klaar voor een cardiodagje van BR..

Ik heb de 6w6p nog nooit gedaan, die wil ik nu ik meer tijd heb er ook wel regelmatig eens achter plakken, ik heb al veel positieve dingen gelezen over de workout!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:43

Op dit moment heeft buikspieroefening voor mij echt geen zin, zit echt veel en veel teveel vet overheen, lol. Dus ik houd het echt nog even bij cardio en 30ds en daarna wellicht nog dat afvalprogramma (maar die staat niet online).
Vanaf maandag wel een streng dieet volgen wat wel erg gezond gaat zijn, mijn man begint aan fodmap, een dieet voor prikkelbare darm en voor een deel ga ik wel met hem mee doen.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:18

Bij level 2 van 6w6p zit echt wel cardio. Jeetje, wat gaat dat rap en word je moe van!! Resultaat is ook snel zichtbaar na level 1.

Hier 3/4 keer 6w6p L2 en shred L2 1/2 keer per week.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:46

Ik heb vandaag dag 4 van de 30d shred gehad. Tot nu toe nog geen spierpijn, maar het is best pittig rond 0630 s morgens haha. Ik doe het voor t werk, omdat ik weet van mijzelf dat ik het s avonds niet ga doen. Heb alles opgemeten dus hoop na de 30 dagen wat cm kwijt te zijn, en dan voornamelijk mijn buik.

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:11

Jackyy schreef:
Ik heb vandaag dag 4 van de 30d shred gehad. Tot nu toe nog geen spierpijn, maar het is best pittig rond 0630 s morgens haha. Ik doe het voor t werk, omdat ik weet van mijzelf dat ik het s avonds niet ga doen. Heb alles opgemeten dus hoop na de 30 dagen wat cm kwijt te zijn, en dan voornamelijk mijn buik.

Dat vind ik echt zo sterk van veel mensen, 's morgens vroeg kan ik echt geen workout doen, dan ben ik nog helemaal stijf en duf :D Ben dan ook echt geen ochtendmens :p

Oef wat heb ik een hekel aan cardio! Maar het hoort er nu eenmaal bij *\o/*

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:14

Pfoeh knap hoor om 06:30! Ik heb 1 keer voor het ontbijt (rond half 8) gesport maar dat voelde echt niet lekker.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:26

Madelon, wat zie je er goed uit!!! Knap hoor! *\o/*

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:30

Thankssss :D :D
Dat motiveert, haha :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:32

Je ziet echt al lijnen he :)

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:34

Madelon, je ziet er goed uit hoor op de fotos!!.
AnimalCare, ja het is wel lastig merk ik, maar ksta op en ga meteen naar beneden en begin eraan. Dan heb k ook geen tijd om na te denken dat nog moe ben hahaha.

Probeer ook echt elke dag gezond te eten, wil wel een goed resultaat.qua gewicht hoeft er niks af gezien ik 1,81 ben en maar 63kg weeg. Maar die buik hahaha. Dit topic is goed om mijn motivatie te houden!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:43

Ja dat is echt tof. Dat motiveert om vol te houden :j
Maar ik heb wel besloten dat ik niet te ver wil gaan. Ik vind een echte sixpack supermooi maar ik wil niet al te veel vrouwelijke vormen inleveren en dat is bijna onmogelijk. Ik merk dat ik gauw bij m'n borsten afval, had eerst 70D maar merk dat die bh's te groot worden. Ik kwam een ander topic tegen waarin meiden krachttraining doen. Echt superveel respect en supermooie gespierde lichamen maar ik mis net wat meer vrouwelijke vormen.
Ik blijf lekker doortrainen en gezond eten maar houd bovenstaande goed in de gaten.

@Jackyy Buik is wat er bij de laatste mensen echt als 1 van de laatste afgaat. Zo jammer is dat. Wil je een foto laten zien? Ben wel benieuwd hoe je buik eruit ziet als je al zo weinig weegt :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:03

Wat ik zelf heb gemerkt Madelon is dat inderdaad in eerste instantie alles wat kleiner lijkt te worden, maar dat stopt (bij mij althans) echt snel, en nu heb ik nog steeds kleine maar wel mooie, strakke, ronde tietjes! :D Zijn heel wat steviger geworden.

Mijn buik is bij mij ook het lastigste. Maar uiteindelijk zal hij wel luisteren ~~}>

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:07

Hmm :P Bij mij in het begin juist niet. Is bij mij iets van de laatste maand. De maanden daarvoor merkte ik er niks van. Kon je maar bepalen waar het vet eraf ging. :P
Wat buik betreft vind ik het vooral belangrijk dat tie strak is. Ik heb ook nog vet op m'n buik maar heb een veel plattere buik gekregen, hij is veel strakker. En dat was m'n doel. Nu loop ik over 1,5 maand vol zelfvertrouwen op het strand :j Heb zelfs zo'n kort shirtje gekocht dat je net je buik ziet *D
Mag ik vragen wat je weegt en hoe lang je bent? :)

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:17

MadelonSunny schreef:
Hmm :P Bij mij in het begin juist niet. Is bij mij iets van de laatste maand. De maanden daarvoor merkte ik er niks van. Kon je maar bepalen waar het vet eraf ging. :P
Wat buik betreft vind ik het vooral belangrijk dat tie strak is. Ik heb ook nog vet op m'n buik maar heb een veel plattere buik gekregen, hij is veel strakker. En dat was m'n doel. Nu loop ik over 1,5 maand vol zelfvertrouwen op het strand :j Heb zelfs zo'n kort shirtje gekocht dat je net je buik ziet *D
Mag ik vragen wat je weegt en hoe lang je bent? :)

Ik had helemaal over je foto's heen gekeken, maar wat zie jij er goed uit :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:32

Dat heb ik dan weer niet; ik heb nu plekken over op mijn buik waar het vet eigenlijk weg is, maar ik blijf een bobbeltje rond mijn navel houden :P

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:02

Madelon, zal morgen even kijken of ik een foto kan maken en op de comp kan zetten. Klopt konden we maar bepalen waar het vet eraf gaat haha. Wat ook zo jammer is. Dat je s morgens in de spiegel kjjkt en denkt nou hijs toch best strak, en s avonds is daar niks meer van over hahahaha.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:33

Ik merk dat ik na 2 dagen 6w6p spierpijn heb onder mijn ribben, precies daar aan de onderkant in het midden, ter hoogte van je maag ongeveer. Doe ik dan iets verkeerd of zijn dat gewoon de spieren die daar zitten die eindelijk aan het werk worden gezet?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:37

Ik ervaar spierpijn altijd als een goed teken :+ Spieren die groeien zijn namelijk spieren die minuscule beschadiginkjes hebben en daardoor zichzelf moeten herstellen, en groter worden.

Jacky; in een ander topic heb ik daarvan gelezen dat dat met je voeding te maken heeft. Wie 's avonds strak gaat slapen, maar opgeblazen opstaat, eet te weinig koolhydraten, en wie 's ochtends strak opstaat en 's avonds opgeblazen gaat slapen, eet een goede hoeveelheid koolhydraten. Enfin, zo begreep ik het toch :+

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:47

Haha oke! Ik heb ook wel eens een soort pijn gehad dat ik dacht, oei dit is geen spierpijn maar 'ik heb iets niet goed gedaan pijn'. Dat is nu minder, maar vind het zo'n rare plek voor spierpijn :p

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 00:28

Hoi! Mag ik me melden? :D
Ik ging voorheen altijd zo'n 5 dagen per week naar de sportschool (zat letterlijk aan de overkant van de straat), maar inmiddels ben ik verhuisd en heb ik, in ieder geval tot na de zomer, even geen sportschoolabonnement meer. Ik wil toch wel echt fanatiek bezig blijven, waaronder met Jillian Michaels :) Ik heb tot nu toe alleen 30 Day Shred gedaan, beviel wel goed hoewel ik liever wat langer bezig ben, maar ik zie het wel!