Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:26

Wow cccc! Ik heb nu alleen mezelf opgemeten maar ik ga zo maar foto's maken! Ik hoop dat ik ook er zo uit kom te zien als jouw na foto :)

Ik heb vanochtend een banaan chocolade smoothie gedronken. Eigenlijk ging er ook lijnzaad, havermout en hazelnoten in,m maar dat hadden we niet in huis.

monique1983

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:33

Wow ccccc echt super verschil zeg super knap echt goed voorbeeld voor alle starters

Hier vandaag sport dagje ook
Zo eerst fysio dan opnieuw dag 1

Vanavond uurtje fitnes met vriendin
En ik ga daarna aansluitend uurtje kick fun
Ff alle frustratie er uit slaan

Zal daarna wel niks meer kunnen en teminsten goed slapen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:35

CCCC wauw!! *\%/* Wat een goed resultaat! Daar mag je zeker trots op zijn!

Vandaag dag 23. Ik loop beetje achter :o En dit weekend 2 verjaardagen, dus ik zal mezelf echt moeten bedwingen om niet de hele dag te snaaien. Denk dat ik CCCC, Neroo en Phor maar als voorbeelden ga gebruiken :D Dan komt het helemaal goed!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:43

Neroo schreef:
Ik ben net naar de appie geweest en tig doosjes diepvriesfruit ingeslagen.
Paar bakken kwark mee en smoothies maken.

Heb nu een smoothie met magere kwark, beetje water en zomerfruit!

Hopelijk kom ik zo aan wat meer calorietjes!

Misschien chiazaad of lijnzaadjes toevoegen?

Wel lekker. Ik ben smoothie verslaafd. Ga morgen weer aan de slag om voor 14 dagen vooruit smoothie te maken. Morgen ga ik ook eens wortelsoep te maken (slank). Ben dol op soepen!

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:46

Wow ccccc, super resultaat! knap gedaan!

Ik ben weer terug van weggeweest, maandag van paard gevallen met hersenschudding tot gevolg :(
Heb dus een aantal dagen rustig aan moeten doen en niet kunnen shredden.. Ik was bij dag 24 maar ga morgen weer beginnen vanaf begin level 3, dag 20 dus.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:55

jeetje linni dat klinkt heftig, doe je wel even rustig aan!

monique ik ken het, sta ook al heeel lang stil wat is dat toch de motiverend he! ben nu 12 kg afgevallen wil er nog 5 mare lukt me gewoonweg niet en doe in me ogen echt hard me best! ach komt ooit vast goed.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:56

Wauw cccc, je ziet echt superveel verschil op de foto's!
Maar het allerbelangrijkste is dat je je veel beter bent gaan voelen :)

Ik heb vandaag ook dag 30, heb alleen geen foto's gemaakt en geen cm's gemeten
maar op de weegschaal is er wat af (werd gister gewogen in het ziekenhuis dus weet het stiekem al :P )
En in de spiegel zie ik dat ik een stuk strakker ben geworden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:58

NeverGiveUp schreef:
Succes motje11!

Kijkt iemand hier Losing it with Jillian?

Jeetje, ik zit de eerste aflevering te kijken, echt ontzettend heftig met dat overleden zoontje.. pff :\

Ik heb het gezien :j vond het heel indrukwekkend allemaal.

Voor de mensen die level 3 doen/gedaan hebben: gisteren was mijn eerste keer en ik heb nu last van mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Ik heb wel vaker last van mijn rug, maar dat is een andere pijn. Dit voelt toch meer richting spierpijn. Is dit herkenbaar voor jullie, of moet ik straks bij de tweede keer extra opletten of ik bepaalde dingen wel goed uitvoer?

@ CCCC: heel mooi!!!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:58

Hoi allemaal,

Wat heb ik een hoop bijgelezen zeg, meer dan een half uur bezig geweest. Maar wat een superresultaten! CCCC: Supergoed! Erg fijn dat je zo lekker in je vel zit vooral.
Neroo: Die broekfoto, superleuk. :)
Linni: Balen zeg! Ben je er nu weer helemaal bovenop?

Sinds anderhalve week ben ik ook minder aan het eten dan ik eerst altijd deed, omdat ik nog net een paar kg kwijt wil (zat 2 weken terug op 65.5, nu is het 64.1 en wil naar 60) Ben 1.71m trouwens. Vorig jaar woog ik 70 kg, ik ben toen minder gaan snoepen en heel fanatiek gaan hoepelen, daar ben ik toen ook 5 kg mee kwijt geraakt. In ieder geval: Iedereen veel succes met het behalen van jullie doel. :)

Vandaag ga ik voor dag 9! Ga het voor het eerst 's middags doen, maar merk toch wel dat ik als ik het 's ochtends doe veel meer energie heb! Ben nu wat hangeriger. ;)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:10

Lees hier veel over gewicht... ik heb niet eens een weegschaal en het is alweer een paar maanden geleden dat ik mezelf bij mn ouders thuis voor het laatst heb gewogen, dus geen idee hoe zwaar ik nu ben. Eigenlijk ben ik nu ook helemaal niet zo bezig met mijn gewicht. Mezelf goed voelen en tevreden zijn met mn lijf is voor mij veel belangrijker. Al heb ik makkelijk praten, want ik heb niet echt overgewicht. Ik ben wel redelijk zwaar voor mijn lengte (1.78 en ongeveer 80 kg). Als ik mensen vertel hoe zwaar ik ben, geloven ze me vaak niet. Ik krijg dan vaak de opmerking, waar zit dat dan? Tja, dat weet ik ook niet, maar het is er wel. Ik zal daarom ook nooit 60 kg gaan wegen. Ik kan wel hard gaan trainen en zorgen dat ik vet verbrand, maar spieren is ook gewicht. Klinkt misschien allemaal een beetje hard hoe ik het nu opschrijf, maar wat ik bedoel te zeggen.. als je nou niet afvalt tijdens de 30 days shred, dan ben je misschien wel vet kwijt en slanker en strakker geworden, maar heb je er spieren bij gekregen.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:19

Ik heb dat ook wel hoor marleeentje! Ik ben ongeveer 83 kg. Maar daar moet wel wat vanaf hoor. Maar zolang er eerst maar cm af gaan en later misschien nog wat kg.

De laatste keer level 1 gedaan zonet! *\o/* De oefeningen gingen een beetje vervelen! Nu nog maar ff 6w6p!

Gaan jullie ook met de tijd steeds meer zweten? De eerste paar keer zweette ik lang niet zoveel als nu heb ik het idee..

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:24

hetbommeke schreef:
Ik haal de yoghurt altijd bij Albert Heijn, maar dat is wel volle ipv magere. Je kunt het ook bij een reformwinkel kopen, daar hebben ze ook magere. Plus, C1000 hebben hier ook geiten karnemelk.
Ik drink het nu al zo lang, dat ik koeienmelk niet meer lekker vind

Melk vind ik sowieso niet lekker. Heb me laten vertellen dat dit eigenlijk een manier van mijn lichaam is om te laten merken dat het niet goed voor me is. Heb al vanaf dat ik babymelk af was zegmaar, áltijd een hekel gehad aan melk.
Dus opzich mis ik dat verder niet :P
alleen ik vind havermout zo lekker, maar dat vind ik dus niet lekker met water. en dan proef ik de melk niet ofzo..
Maar ik ga eens even op zoek naar geitenyoghurt!

Om half 11 dag 3 van level 1 gedaan, maar oef! Als ik nu opsta van mijn stoel, dan voel ik me echt een oud mensje! En straks nog 2 uur trampolinespringen :P Gelukkig weet ik van vorige week dat ik dan juist de spierpijn eruit spring :)

En wauw! Ik zag echt een heel mooi resultaat voorbij komen met de foto's! Zo wil ik ook eindigen! :) Knap hoor!

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 14:49

Roos_M schreef:
Ik heb dat ook wel hoor marleeentje! Ik ben ongeveer 83 kg. Maar daar moet wel wat vanaf hoor. Maar zolang er eerst maar cm af gaan en later misschien nog wat kg.

De laatste keer level 1 gedaan zonet! *\o/* De oefeningen gingen een beetje vervelen! Nu nog maar ff 6w6p!

Gaan jullie ook met de tijd steeds meer zweten? De eerste paar keer zweette ik lang niet zoveel als nu heb ik het idee..

Heeft dat niet gewoon met de temperatuur in huis te maken?
Bij mij valt het zweten wel mee, alleen gister zweette ik me een ongeluk en had ik het ook heel zwaar, bleek dat mn moeder de verwarming had aangezet voor mij toen ze 's ochtends wegging :') Lief bedacht, maar niet echt handig :P

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:03

Inderdaad ga ik ook niet meer zweten, maar het is dan ook 17 graden in huis. :+ Niet echt een temperatuur waarbij je snel zweet. Level 1 vind ik ook helemaal niet zwaar meer nu, zondag level 2, heb er zin in. :D

Jurrian1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:21

Hoi hoi, ik ben een stille meelezer en zit vandaag ookal op dag 25. Ik blijf een stille meelezer maar heb even een vraag. Killer buns and thighs zijn 3 levels toch? hoe vaak moeten deze herhaald worden?

alvast bedankt! Enne iedereen hier is echt ontzettend gemotiveerd, daarom ben ik al zo ver!!:)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:11

Ja dat zou iid kunnen.

Vandeweek zat er n meeeeega spin in de keuken. Nu durf ik niet meer de ramen open de zetten. :=

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:27

Wauw ccccc! Wat een prachtig resultaat! _/-\o_

Wat is eigenlijk het verschil tussen Ripped en Killer Buns? Lees hier dat 6w6p niet alleen voor de buik is?
Duurt nog wel even voordat ik een ander programma mag gaan doen. Heb vanochtend dag 8 gedaan, gereden, gemest én gefietst met wind tegen. Straks nog werken. Meer dan genoeg gedaan voor vandaag.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:44

Ben ook op zoek naar een volgend programma. Enige puntje is dat ik geen dvd kan gebruiken, omdat ik niets heb waarmee ik dat kan afspelen :+ Dus moet het verplicht vanaf m'n pc kunnen doen.

Tijd voor weer een dagje level 3 *\o/* Here we go!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:44

wauw CCCCC, ik hoop dat ik over 25 dagen ook zulke resultaten hier neer mag zetten!!
ik ga me nu omkleden en dag 6 doen, zo veel mogelijk op de Nathalie manier. wish me luck! :')

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 16:45

Rebel, kun je ook geen dvd's op je pc afspelen dan?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:01

Zo, dag 22 erop zitten.
Ik weet in ieder geval van welk gedeelte mijn rugpijn vandaan komt. :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:01

Oooh wauw CCCC!!! *\o/* Wat een resultaat zeg, kan je trots op zijn. En fijn dat het voor jou ook geestelijk zoveel heeft gedaan. :)

Ik zit nu op dag 25 maar heb niet het gevoel dat er veel veranderd is. := Heb met sinds ik begonnen ben niet gewogen of gemeten, dus ik hoop dat er wel wat af is. :D

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:05

Wauw CCCC wat een resultaat!!!!!!!!!!!!!!! Petje af hoor!!

Zo ik heb het huis gepoetst en geshred dag 14! Ff uitzweten en dan douchen en boodschappen doen :-)
Heerlijk zon vrije vrijdag! Hoef het weekend echt niks meer te doen!

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:09

CCCC jeminee! Zo'n resultaat is echt geweldig!

Ik ga nu lekker richting wintersport (met de bus |o ), en daarna écht beginnen met shredden! :D

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 17:20

Zo de shred voor vandag zit er weer op :)