Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizora schreef:Mannen vallen inderdaad door de hormoonhuishouding iets makkelijker af, maar voornamelijk omdat ze groter zijn (dus meer energie verbruiken), een grotere spiermassa hebben (dus nog meer energie verbruiken) en een ander type karakter hebben. Hierdoor vallen mannen vaak relatief makkelijker en sneller af.
Malima schreef:Ik was jullie kwijt, perongeluk verwijderd uit mijn eigen berichten, hihi.
Ik weeg elke dag en schommel wel veel, maar ik wordt er niet chaggie van.
malima.valtaf.nl kan je zien hoe mijn lijn is, redelijk toch? Hihi.
Ik wou donderdag over dus precies 1 week 70kg of lager wegen maar dat gaat niet lukken![]()
Ik ben nu 71,2kg en ik krijg er nooit 1,2kg af in 1 week of ik moet gigantisch gaan crashen en dat wil ik niet...
Dus we zien wel hoe dichtbij ik bij de 70 kan komen, wel balen dat ik mijn streefgewicht niet ga halen wanneer ik wil, was wel even een domper.
_joellover_ schreef:Bedankt voor de reacties, ik kan me morivatie uit het wegen halen vandaar, ben ik aangekomen? Oh dan moeten we vandaag even beter me best gaan doen! Ben ik afgevallen? Ga zo door denk ik dan.
Het klopt dat me vader wel iets meer moet afvallen, maar ik ben wel weer 5 cm groter.
Naja we gaan dan maar gewoon lekker door!
Bonjoy schreef:Hier gaat het helemaal super met alles inderdaad!En vandaag is ook een droom uitgekomen!
[ITP] En dan komt een droom uit.....
Ben echt helemaal happy nu, hihi! *Zweeft verder op het roze wolkje*