Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb me ook een tijd iedere dag gewogen, echter had ik toen wel het etiket 'anorexia patiënt' op m'n voorhoofd geplakt gekregen. Verder heb ik me toen ik nog gezond bezig was nooit iedere dag gewogen.
Maar nu is het voor mij niet per se iets negatiefs hoor, eerder iets stimulerends, je ziet het schommelen maar je ziet het ook langzaam naar beneden trekken, beter dat dan 1x per week en dan toevallig net op een 'piekdag' erop staan, denk ik dan, werkt niet motiverend genoeg
Mizora schreef:Mannen vallen inderdaad door de hormoonhuishouding iets makkelijker af, maar voornamelijk omdat ze groter zijn (dus meer energie verbruiken), een grotere spiermassa hebben (dus nog meer energie verbruiken) en een ander type karakter hebben. Hierdoor vallen mannen vaak relatief makkelijker en sneller af.
Malima schreef:Ik was jullie kwijt, perongeluk verwijderd uit mijn eigen berichten, hihi.
Ik weeg elke dag en schommel wel veel, maar ik wordt er niet chaggie van.
malima.valtaf.nl kan je zien hoe mijn lijn is, redelijk toch? Hihi.
Ik wou donderdag over dus precies 1 week 70kg of lager wegen maar dat gaat niet lukken![]()
Ik ben nu 71,2kg en ik krijg er nooit 1,2kg af in 1 week of ik moet gigantisch gaan crashen en dat wil ik niet...
Dus we zien wel hoe dichtbij ik bij de 70 kan komen, wel balen dat ik mijn streefgewicht niet ga halen wanneer ik wil, was wel even een domper.
_joellover_ schreef:Bedankt voor de reacties, ik kan me morivatie uit het wegen halen vandaar, ben ik aangekomen? Oh dan moeten we vandaag even beter me best gaan doen! Ben ik afgevallen? Ga zo door denk ik dan.
Het klopt dat me vader wel iets meer moet afvallen, maar ik ben wel weer 5 cm groter.
Naja we gaan dan maar gewoon lekker door!
.
En vandaag is ook een droom uitgekomen!Bonjoy schreef:Hier gaat het helemaal super met alles inderdaad!En vandaag is ook een droom uitgekomen!
[ITP] En dan komt een droom uit.....
Ben echt helemaal happy nu, hihi! *Zweeft verder op het roze wolkje*
Extra motivatie voor de laatste kilo's, of niet?

, en meneer wou naar de mac,
en dat mn jukbeenderen mooier door kwamen en dat mn gezicht weer meer ovaal leek dan rond...
naja een compliment is een compliment! Ookal gaat het over blubjes

Wat jammer dat je vriend niet echt meedenkt? Daarbij, op valentijnsdag afkomen met chips en mac.. Dat zijn geen punten

Net thuis heb ik nog moeite om streng te zijn, maar het gaat hoe dan ook alweer beter dan eerst
Nog 3 kilo kwijt raken vóór half maart en dan heb ik doel nummer 3 ook bereikt. Het wordt nog hard werken want over de laatste 3 kilo's heb ik 2 maanden gedaan!