Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ankem schreef:Sharon dat kan gebeuren en daarom vraag ik er ook even expliciet naar. Niets om van te schrikken. De eerste paar keren voelde ik me lichamelijk heel beroerd. Moe, hoofdpijn, aangezichtspijn, etc.
Dat was een beetje teveel van het goede, daarom hebben we het aantal series in een sessie iets teruggebracht. Nu voel ik me elke keer een stukje lichter en op wat hoofdpijn en moeheid na voel ik me goed. Een goede nacht slaap vind ik zelf na een sessie erg belangrijk en gebruik dan ook een slaaptabletje.
Toydoll schreef:Ik heb getwijfeld, maar ga toch een vraag in dit topic zetten.
First of all; wat een hoop super sterke mensen zitten er op bokt (in dit topic) zeg. Respect![]()
Waar begin je met het bewandelen van het pad om prof hulp te zoeken? Huisarts? Moet ik die dan echt van alles gaan vertellen?
Toydoll schreef:Ik heb getwijfeld, maar ga toch een vraag in dit topic zetten.
First of all; wat een hoop super sterke mensen zitten er op bokt (in dit topic) zeg. Respect![]()
Waar begin je met het bewandelen van het pad om prof hulp te zoeken? Huisarts? Moet ik die dan echt van alles gaan vertellen?
xEmily schreef:Ik zit momenteel op de crisisopvang, "leenbed" omdat er op de afdeling geen plek was. Jaa jaa... voel me er zó ingeluisd!
Maar. Vandaag heb ik een héle slechte dag. En die verpleging past zich niet aan en maken er zelfs grapjes over. Het raarste vind ik misschien nog dat er verpleging werkt, en geen mensen die zich echt in geestelijke problematiek hebben verdiept? Zo kan je toch nooit echt hulp bij de verpleging zoeken, mocht er wat zijn? Iemand die er wat meer ervaring mee heeft?