mayniac_val schreef:Wat roze was ja
Check even de hoeveelheid zwarte uitgroei die ze in het begin had. Ongeveer halverwege zie je dat ze een breder vlak in de bleek heeft gezet, dus ze pakt ook een stuk roze mee, wat al eens ontkleurd was. Aan het einde van het filmpje (mooi weggewerkt omdat ze was 'vergeten' om het einde bij daglicht te filmen) zie je dat wat al roze wat inderdaad mooi wit is (logisch) maar zie je een ontzettend geel stuk waar het zwart was. En dat komt niet door de lamp, want het mooie witte licht niet zo geel op als het stuk bij haar scheiding.
Edit: typo
ooh ik dacht dat je het over die afbeelding had!

Ik snap idd wat je bedoeld!
Maar zij heeft er dan ook geen spoeling meer overheen gedaan, wat ik wel ga doen

sowieso moet ik het een aantal keren gewassen hebben, anders werd het zwembad rood
Denken ze allemaal dat ik ongesteld ben
Vriendin van me heeft natuurlijk donkerbruin haar en die wou een blonde ombré dus heeft er een pakje blonde verf over gegooid, maar nee hoor, haar punten werden prachtig koperoranje. Dus ik ben het met mayniac_val eens, ga lekker naar de kapper want met die thuisverven verpest je je hele haar.

en t voelt zo zacht eigenlijk, veel zachter dan voor t ontkleuren, puur door de verzorging haha. En ze dacht dat de kleur me wel stond, opzich ook wel fijn