Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nadhir schreef:Een rook kan ook uitgroeien....Maar opzich hoor ik daar niet zo vaak iets over...Ik vind n rook heel erg hip alleen op t moment is t heel erg in hier...en dan vind ik t voor mezelf al niet zo leuk meer...ik kan wat tegenstrijdig zijn
. Dus hier is het niet in of wat dan ook, maarja ik woon in een boerengat en de grote stad is hier niet supersupergroot, duurt even voordat ze het hier ontdekken misschien
Myryana schreef:Yep dat is een litteken van de sternum piercing.. heel erg zonde.

madrieka schreef:ik wil eigenlijk nog een keer een navelpiercing erbij ik heb er nu een boven maar ik wil er onder ook nog een, zo gaaaaaf![]()
![]()
Ketaki schreef:madrieka schreef:ik wil eigenlijk nog een keer een navelpiercing erbij ik heb er nu een boven maar ik wil er onder ook nog een, zo gaaaaaf![]()
![]()
dat wil ik ook.
alleen nog ff wachten tot deze is genezen![]()

.

morgen laat ik mijn navelpiercing zetten!!!
ik ben zo blij en zenuwachtig tegelijk. 
tis alleen wel in het engels haha! Plucker schreef:Hiep Hiep hoera, vandaag heb ik mijn tepelpiercing precies een JAAR!
Plucker schreef:Hiep Hiep hoera, vandaag heb ik mijn tepelpiercing precies een JAAR!
Plucker schreef:Hiep Hiep hoera, vandaag heb ik mijn tepelpiercing precies een JAAR!