Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ennasuus schreef:Bij mij gaat dat toch lang niet zo goed
Ik blijf al weken hangen op dat er 5 kg af is
Dat is in mijn geval 5%
Nou ben ik al best blij met 5 kg eraf maar als ik dan anderen hun tijdsduur en percentages lees denk ik wel oeps bij mij gaat het toch wel beduidend minder goed
Dees schreef:Bij mij gaat het ook zeker niet zo snel als bij sommigen hier. Ben nu na 10 maanden plm 22% van mijn begin-gewicht kwijt. Dikke prima, maar dus geen hoge snelheid. Mounjaro, 5-6mg per week gemiddeld.
Op een FB groep lees je toch veel over Mounjaro gebruikers die helemaal niet snel afvallen ermee. Sommigen wel, maar ook een hele grote groep die telkens kampt met stilstand. Ik kan verder niet overzien wat daar de oorzaak van is. Dat kan immers aan van alles liggen.
Jester_ schreef:Ik ben in 6 weken nog geen kg afgevallen met mounjaro, ik kijk het deze spuit nog even aan maar anders stop ik ermee. Is het me veel te duur voor.
har166 schreef:Suzanne F. schreef:Ik merkte dat als ik te weinig water dronk, ik ook stagneerde. En het ging bij mij ook niet super hard. Gemiddeld 0,5 per week.
Maar dat is ook een mooi resultaat na 12 maanden denk ik zo!
Deertje schreef:Jester_ schreef:Ik ben in 6 weken nog geen kg afgevallen met mounjaro, ik kijk het deze spuit nog even aan maar anders stop ik ermee. Is het me veel te duur voor.
En heb je het gevoel dat je minder kan eten? Of je snaaigevoel weg is of ook dat totaal niet?
Zit je nog op 2,5mg of ben je al verhoogd ondertussen,?
Ik ben wel overtuigd dat het bij iedereen anders werkt. Heb drie vriendinnen op Mounjaro en die zeggen allemaal iets anders in ervaring en gaan allemaal op hun eigen tempo. De een snel, de andere enorm traag. De een kan nog tegen alcohol en als ik er eentje drink, valt hij als 10
.
_Hedi schreef:Jester: ik heb ook van mijn huisarts begrepen dat deze middelen bij 1 op de 19 mensen niet/nauwelijks werken