Faringo leuk dat ze dat aanbieden, hier deden ze het destijds alleen met flinke oefeningen tussendoor of echt hardlopen.
Lizard heerlijk gewandeld! Wat bijzonder die herten! De paden zijn weer heel modderig ja, zo jammer!
Befunny dat ziet eruit als een heerlijke wandeling inclusief fijn gezelschap en mooi weer!
Noordje fijn hè dat de dagen langer worden? Ik kan niet wachten om om 7/8 uur nog even een rondje bos te doen na het wandelen, heerlijk!
Goof het strand kan dan heel koud zijn.. zeker met wind. Bijna niet te doen. Vroeger woonde ik aan het strand en ik vind het wel heel fijn dat het in de bossen met wind beter te doen is in deze maanden, het strand vond ik soms echt te koud haha. Fijn dat de honden zo vrolijk waren

Boedjang ik kan me voorstellen dat lil flink moe was hahaha. Je man ook of viel dat mee? Wat een lekker rondje vanmorgen! En doe nog wel wat rustig aan hè! Anders blijf je er langer mee lopen..
Lizard mooi rondje! Stiekem soms wel zonde die bos werkzaamheden, zeker in deze periode. De sporen daarvan blijf je zo lang zien.
Die laatste foto Athelas! Wauw! Wat balen van je voet, heb je nu ook veel last nog?
Susan hilarisch dat ze dat dan gemist hebben hahaha. Als mijn vriend mee gaat zien we nooit wild, vind hij altijd echt jammer maar zelfs op de plekken waar ze altijd lopen zijn ze niet als mijn vriend mee is