Ohhh de heemtuin Axel, dat was vroeger altijd het standaard basisschooluitje Jeugdsentiment!
Ben benieuwd hoe die bloemen eindigen Pien!
Ohh die muggenbulten Joleine, vreselijk. Ik heb ze ook. Heb een keer zwaardere medicatie gevraagd die wel helpt. Mijn hele beneden stonden altijd strak van de zwelling.
Mooi Noordje!
Goof hardgelopen, goed bezig!
Verder kan ik nu even niet teruglezen op mijn telefoon. Uit werk direct even een avondrondje van een km of 3 gaan doen. Anders plof ik weer op de bank neer en doe ik niks meer.
Dideh ook weer een mooi loopje, lekker groen en blauwe lucht. Hier nu ook maar tot 16:30 was het grijs
Heb 8 km hardgelopen heerlijk. Daar was het topweer voor. Misschien net nog iets te warm maar prima te doen.
Zaterdag wil ik gaan lopen van Veenendaal west naar Maarn en hoop tussen de 20 en 25km te lopen waarvan een deel hardlopen hoop hardlopen 15km. Dat vind ik lastig inschatten nog met trails.
Ik heb deze koers gemaakt. Mij kennende ga ik als ik mooie paadjes zie wel ervan afwijken. En even kijken of ik eruit kom met horloge navigatie anders ga ik hem op de Etrex lopen en zal die afwijken want dan navigeer ik gewoon naar het station wel offroad. Al zou dat niet veel schelen omdat het best een lijn is zeg maar.
moonsparkle
Geplaatst: 25-05-23 19:32
Dideh ziet er wel een beetje gek uit zo'n flatgebouw in het groen maar dan wel leuk om te wonen denk ik.
Ik ben van plan om de trein van 06:30 of 07:00 te pakken en iets meer dan een uur later kom ik dan aan en ga ik van start. En dan is het nog niet heel warm want het wordt 20 graden.
Ja die stippelmotrupsen komen altijd in zwermen. (Is het een zwerm als het nog niet vliegt?) Over een paar weken zijn alle kardinaalsmutsen in van die kale grijze spookstruiken veranderd. Maar als de motten zijn uitgevlogen worden de struiken snel weer groen. Soms pakken ze zelfs hele bomen in met hun webben.
Mooi Axel en Dideh en Moonsparkle. Die rupsen krijg ik altijd de kriebels van Pien, bijzonder ding zeg. Susanh, wat grijs. Zo was het bij mij ook vanmorgen.
Ik ben vanavond nog anderhalf uur in het park geweest met de honden, nu scheen er wel een heerlijk zonnetje.
moonsparkle
Geplaatst: 25-05-23 21:10
Wat een plaatje goof
Hilary
Geplaatst: 25-05-23 21:19
In de kardinaalsmuts bij mijn moeder in de tuin zitten idd ook van die spinsels. Komende tijd kunnen we het tuinpaadje daarlangs even niet gebruiken, dan kruipen ze over spinseldraden naar beneden. Of naar boven?
Ziet eruit als een prima route zo, BeFunny. Ik zat nog even te kijken naar het strookje bij Leersum, er is daar binnenkort een hardloopevenement. Maar dat blijkt een week later te zijn.
Die rupsen, ik vind het leuke beestjes, maat zoveel op elkaar is wel veel van het goede
Wat heb jij gehad Dide? Ik vraag dit voor een vriendin
moonsparkle
Geplaatst: 26-05-23 08:08
Haha het waaide ook flink dus de rupsen vlogen om m'n oren
Bootsiebob
Geplaatst: 26-05-23 11:27
Oef leuk het voorjaar maar muggen zijn dan weer een nadeel… Sterkte met de bulten
Pien heeft gelukkig veel bijtjes, ik zie er hier in Zwitserland ook wel wat
En de rupsen, interessant stukje erover
Mooie foto Goof
En BeFunny wat een trail ben je van plan te maken
Verder mooie wandelfoto’s, bewolkt en zonnig van gisteren
Wij liepen gisteren in Olten naar een burcht die je in de verte linksboven op de foto’s (bovenop de heuvel) ziet. Rechts de kerk en vesting van Aarburg
Wat een gave gebouwen Bootsie. Vooral je eerste foto vind ik mooi, met die burcht zo ver op de achtergrond. Waar zit je nu? Normaal zit je bij hogere bergen, toch? Veel plezier morgen
Jeetje Bootsie prachtig. En idd die eerste foto van die echt schitterende Burgt Wat zul jij het naar je zin hebben
Moonsparkle, dat ziet er wel uit als een heerlijk rondje. Jammer van die schimmel.
moonsparkle
Geplaatst: 26-05-23 14:44
Ja dat pad met houtsnippers lijkt zo een heel bos maar het is een aangelegd pad met daaromheen misschien 2/3 meter breed aan struiken en planten daardoor lijkt het net een bos
Eelmo
Geplaatst: 26-05-23 15:07
Prachtige foto Goof!
Ik vind die 'spookbomen' altijd zo bijzonder he!
Boots, genieten
Hier zijn de plannen volledig op de schop gegaan en is het uiteindelijk een lange ronde Reeuwijkse Plassen geworden. Zuid-Holland had ik ook al afgetikt maar we passen op het huis/katten van mijn schoonouders en ik had zo geen zin om auto te rijden vandaag. Dus in de buurt gebleven
Heerlijk gelopen! Zonnig maar door de wind over het water niet te warm. Heeeeeel veel vogels. Grutto's, sternen, torenvalkjes, kievieten, koekkoeks, ganzen... Echt genoten.
We moesten op een gegeven moment over zo'n hek van Staatsbos met zo'n traptrede. Maar daar krijg ik Speurneus in mijn eentje niet overheen getild. Dus hij moest er om heen zwemmen en uhm..