Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:Hebben jullie nog leuke cadeaus gehad waar je van te voren niet aan gedacht had? Ben een beetje op zoek naar dingen die mensen kunnen geven als ze dat willen.. Veel geven kleding maar dat hebben we al zoveel.
Freekieee schreef:Klinkt als een lekker dagje Gnome! En dat op je buik liggen jaloers haha!
Hier kwamen mn oma en tante op visite. Oma wilde kijken of ze t stuk zelf kon rijden hier naartoe. 1 u en 45 min ongeveer. Dat ging gelukkig goed!
Ff geluncht en ijsje gehaald. Ginfen rond 4 u weg. Toen even lekker in t zonnetje.
Maar zojuist letterlijk alles wat ik in mij had er uit gespuugd. Wordt daar zo gek van… voel me meteen zo beroerd. Maarja….
Verder wordt ik wel echt blij van dit weer.
Manlief gaat morgen vloer leggen in babykamer. Dus als dat er ligt (ohja en stukje behangen) heb ik hoop dat daar gewoon de commode in kan en alvast grote bedje.
Vanaf morgen tot dinsdag zitten we in huis van mn schoonouders die zijn dan paar dagen weg. Dus heerlijk daar in de tuin zitten met dit weer en de paardjes.
Iedereen verder lekker dagje gehad?
Lisewiesje schreef:Hier 36+1, krijg a.s vrijdag als ik 37 weken ben mijn inleidingsdatum gezien mijn waardes weer verhoogd zijn ondanks medicatie. Krab mij een ongeluk zoveel jeuk. Moet volgens protocol tussen week 37 en 38 bevallen, spannend!
Zijn druk met laatste voorbereidingen en hebben de paarden tijdelijk overgedragen.
Charlotte446 schreef:Fijn dat het kolven zo goed gaat Gnome! Klinkt wel alsof je veel geduld moet hebben voordat je een beetje extra hebt. Dat samen in de zon liggen klinkt heerlijk