Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ik herken wat je zegt: het zit wel al snel volgepland die eerste week/weken.
Fijn! Ben benieuwd wanneer de kleine zich meld!
werken jullie tot 6 of 4 weken door? Gnome schreef:Hebben jullie nog leuke cadeaus gehad waar je van te voren niet aan gedacht had? Ben een beetje op zoek naar dingen die mensen kunnen geven als ze dat willen.. Veel geven kleding maar dat hebben we al zoveel.
. Alles is er zo ongeveer klaar voor, manlief ligt in de kruipruimte om de verwarming aan te sluiten
. Gelukkig alleen voor de keuken en bijkeuken, de rest doet het allemaal. En met dit weer hoeft de kachel toch bijna niet meer aan
. Fijn te horen dat het met de baby’s hier goed gaat, lijkt me allemaal heel erg spannend de eerste weken
. Maar goed, we hebben ons voorbereid en anders is er Google

Freekieee schreef:Klinkt als een lekker dagje Gnome! En dat op je buik liggen jaloers haha!
Hier kwamen mn oma en tante op visite. Oma wilde kijken of ze t stuk zelf kon rijden hier naartoe. 1 u en 45 min ongeveer. Dat ging gelukkig goed!
Ff geluncht en ijsje gehaald. Ginfen rond 4 u weg. Toen even lekker in t zonnetje.
Maar zojuist letterlijk alles wat ik in mij had er uit gespuugd. Wordt daar zo gek van… voel me meteen zo beroerd. Maarja….
Verder wordt ik wel echt blij van dit weer.
Manlief gaat morgen vloer leggen in babykamer. Dus als dat er ligt (ohja en stukje behangen) heb ik hoop dat daar gewoon de commode in kan en alvast grote bedje.
Vanaf morgen tot dinsdag zitten we in huis van mn schoonouders die zijn dan paar dagen weg. Dus heerlijk daar in de tuin zitten met dit weer en de paardjes.
Iedereen verder lekker dagje gehad?
Lisewiesje schreef:Hier 36+1, krijg a.s vrijdag als ik 37 weken ben mijn inleidingsdatum gezien mijn waardes weer verhoogd zijn ondanks medicatie. Krab mij een ongeluk zoveel jeuk. Moet volgens protocol tussen week 37 en 38 bevallen, spannend!
Zijn druk met laatste voorbereidingen en hebben de paarden tijdelijk overgedragen.
man en kind doen gezellig mee haha.

Ga je voor een thuis- of ziekenhuisbevalling?
Wel balen dat je zo beroerd bent. Ik heb het hier ook weer sinds een paar weken, om gek van te worden. Succes met het laatste stukje klussen in de babykamer vandaag 
Wel jammer dat het vanwege je verhoogde waardes is, en jeuk is vreselijk. Zakken die waardes automatisch na de bevalling weer? Succes met de laatste voorbereidingen.
Mentaal heel fijn om zoveel te doen, maar fysiek je zo rot voelen is waardeloos. Daarnaast van de week ook even mijn darmen laten controleren want die zijn op hol geslagen. Ik maakte me vrijdag met de controle niet zoveel zorgen, de verloskundige wel
Hopelijk valt het mee. Ik geniet wel heel erg van het lekkere weer
Charlotte446 schreef:Fijn dat het kolven zo goed gaat Gnome! Klinkt wel alsof je veel geduld moet hebben voordat je een beetje extra hebt. Dat samen in de zon liggen klinkt heerlijk