Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:26

Lukasje schreef:
Dus ipv intens blij te zijn dat je nog leeft, en een paar kilootjes erbij dan maar voor lief te nemen, zegt hij dat hij je niet meer aantrekkelijk vindt ?
Er wordt hier gesproken dat het goed is dat hij eerlijk zijn gevoel verwoordt, maar ik kan oprecht niet begrijpen dat je ook maar zo’n gevoel kán hebben?! Dus nee, ik vind dit niet kunnen.

Hier ben ik het ook mee eens. :j

En ik vind je er juist veel beter uitzien zo!
Wel jammer dat je je zelfs tegenover bokt al gaat verontschuldigen over hoe je eruit ziet. :(
Totaal onnodig omdat niemand er wat van te vinden heeft, da's 1. en 2. je ziet er nu juist beter uit i.p.v. voorheen (in misschien wel je slechtste periode?).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:36

Je bent nu wat voller inderdaad, so what? Vond hij die 49 kilo mooier? En vooral het feit dat je er niet 15 kilo hebt aangegeten maar dat het komt door de medicatie omdat je verdorie ongeneeslijk ziek bent maakt het helemaal pijnlijk.
Echt bizar vind ik het. Tot zover de steun en support die je van een partner mag verwachten.
Sorry maar voor mij 1 grote rode vlag.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:16

BritHittepit schreef:
Er was gewoon weer van alles gebeurd en toen vroeg ik of hij mij nog aantrekkelijk vond en kwam dit eruit, zonder meer woorden…

Ik vind het onterecht dat je man in dit topic keer op keer afgebrand wordt.
Van achter het beeldscherm is het makkelijk oordelen; die zielige Britt en die nare man.
Maar online is niemand op de hoogte wat er allemaal gebeurd is.
Waar twee kijven hebben twee schuld...
Wellicht is het verstandiger dergelijke problematiek met de psychiater te bespreken.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:22

Ik lees al heel lang mee, en jeetje ik kan me voorstellen dat het gewoon behoorlijk pijnlijk is om dat te horen. Onvoorwaardelijke liefde lijkt er nu even niet te bestaan of gewoon niet. Ik hoop dat de afstand en rust jullie tot inzichten brengt.
Ik ben door een moeizame zwangerschap behoorlijk aangekomen en door lichamelijke problemen kan ik niet sporten dus ben zwaarder dan voorheen. En toch blijft mijn man me prachtig vinden. Ikzelf dan niet, maar hij wel.
Hij mag wel eens wat meer beseffen over het hoe en waarom en dat jij er als vrouw nog steeds bent.
Lijkt me misschien niet onverstandig om samen hulp te gaan zoeken. Het lijkt alsof jullie elkaar behoorlijk zijn kwijt geraakt en er geen ruimte meer is voor gevoelens van elkander heen en weer.
Sterkte!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:06

Petpa schreef:
BritHittepit schreef:
Er was gewoon weer van alles gebeurd en toen vroeg ik of hij mij nog aantrekkelijk vond en kwam dit eruit, zonder meer woorden…

Van achter het beeldscherm is het makkelijk oordelen; die zielige Britt en die nare man.
Wellicht is het verstandiger dergelijke problematiek met de psychiater te bespreken.

Wij zijn het zelden met elkaar eens maar in dit topic onderschrijf ik jouw berichten volledig.

Suzanne F.

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:09

Maar welke omstandigheid zou zo’n opmerking dan wel rechtvaardigen? Natuurlijk horen we hier 1 kant. Maar ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin de opmerkingen die hier worden geschetst oké zouden zijn.
En feit is dat Britt ook gewoon ziek is. En ja hij zal vast ook heel zielig zijn maar hij is niet ongeneeslijk ziek.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:14

Suzanne F. schreef:
Maar welke omstandigheid zou zo’n opmerking dan wel rechtvaardigen? Natuurlijk horen we hier 1 kant. Maar ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin de opmerkingen die hier worden geschetst oké zouden zijn.
En feit is dat Britt ook gewoon ziek is. En ja hij zal vast ook heel zielig zijn maar hij is niet ongeneeslijk ziek.

BritHittepit schreef:

De vraag was qua timing niet handig.

Daarnaast is het geen wedstrijd wie de zieligste is.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:23

Neen en idd horen we maar 1 kant van het verhaal, maar zo iets kwetst gewoon. Eender hoe het gezegd wordt, want ze kan er helemaal niets aan doen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:29

Maar dat is ook een beetje man vrouw...
Ze vraagt zelf vind je me nog aantrekkelijk...
En aantrekkelijk slaat niet alleen op uiterlijk natuurlijk.

Iemand kan super knap zijn, en nog steeds onaantrekkelijk. Door gedrag, of een stinksnavel, of door noem maar op.

Als je als vrouw aan je man de vraag stelt: heb ik een dikke kont in deze Broek, dan zou mijn vriend hier gewoon eerlijk antwoord op geven. Ook al is dat niet het antwoord wat ik wil horen.

Daarbij blijf ik er bij dat de hele dynamiek in deze relatie niet klopt, en ik vermoed (ben er tenslotte niet bij) dat ze daar beide schuld aan hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:47

Sky_As schreef:

Iemand kan super knap zijn, en nog steeds onaantrekkelijk. Door gedrag, of een stinksnavel, of door noem maar op.

Als je als vrouw aan je man de vraag stelt: heb ik een dikke kont in deze Broek, dan zou mijn vriend hier gewoon eerlijk antwoord op geven. Ook al is dat niet het antwoord wat ik wil horen.

Daarbij blijf ik er bij dat de hele dynamiek in deze relatie niet klopt, en ik vermoed (ben er tenslotte niet bij) dat ze daar beide schuld aan hebben.

Sorry mijn man zou dat echt niet “eerlijk” zeggen. Beetje raar.
Hij zou zeggen dat hij mij in een vuilniszak al mooi en sexy vindt.

Britt niemand kan voor je bepalen wat wel en niet te doen. Hopelijk kom je tot rust bij je ouders.
Ik heb wel echt een open mond van sommige reacties hier. Hopelijk trek je je dat allemaal niet aan. En blijf dit topic gewoon als jou boksbal gebruiken. De “andere kant “ van het verhaal is niet belangrijk. Het gaat hier om hoe jij je voelt.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:10

Idd, het topic is van Britt om te ventileren.
Hoe een ander er over denkt doet dan niet toe.

Iedereen heeft soms nood aan ventilatie en als je enige tijd later terugdenkt aan hoe je dacht en handelde op het moment dat alles hoog zat, moet je soms ook eens schudden, gniffelen of slikken, het is net door te ventileren dat alles wat zakt en een beetje kan neutraliseren.

Dus laat dit hier gewoon het topic zijn waar we gewoon Britt kunnen steunen als ze daar nood aan heeft ipv te veroordelen omdat we de andere kant van het verhaal niet weten.

Denk dat dat oorspronkelijk ook het idee van haar topic was toch?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:20

nano schreef:
Sky_As schreef:

Britt niemand kan voor je bepalen wat wel en niet te doen. Hopelijk kom je tot rust bij je ouders.
Ik heb wel echt een open mond van sommige reacties hier. Hopelijk trek je je dat allemaal niet aan. En blijf dit topic gewoon als jou boksbal gebruiken. De “andere kant “ van het verhaal is niet belangrijk. Het gaat hier om hoe jij je voelt.

Dan vind jij het dus ok dat je man liegt of oneerlijk is? Dat vind ik dan weer bizar!
Als je een vraag stelt, dan wil je daar toch eerlijk antwoord op?

En men mag toch ook gewoon iemand die voller is niet aantrekkelijk vinden? Dat is nu eenmaal persoonlijke voorkeur en kan men ook niets aan doen hé... Ik ben zelf te dik maar ik geef dat grif toe dat ik dat onaantrekkelijk vind en ik heb daar ook geen enkel probleem mee dat anderen dat zo zouden benoemen.
Wat is er mis met de waarheid?

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:24

tengeltje11 schreef:
Idd, het topic is van Britt om te ventileren.
Hoe een ander er over denkt doet dan niet toe.

Iedereen heeft soms nood aan ventilatie en als je enige tijd later terugdenkt aan hoe je dacht en handelde op het moment dat alles hoog zat, moet je soms ook eens schudden, gniffelen of slikken, het is net door te ventileren dat alles wat zakt en een beetje kan neutraliseren.

Dus laat dit hier gewoon het topic zijn waar we gewoon Britt kunnen steunen als ze daar nood aan heeft ipv te veroordelen omdat we de andere kant van het verhaal niet weten.

Denk dat dat oorspronkelijk ook het idee van haar topic was toch?

Ik lees al even mee, maar dit dus. Ik hoop dat Britt hier gewoon lekker kan blijven ventileren. Voor haar zijn dit de punten waar ze vast loopt of tegen aanloopt. Misschien denkt ze later als ze het terug leest, dat was niet zo handig of misschien van ik heb het toch goed gezien/gevoeld.

Britt, ik wens je toch veel sterkte in de hele situatie. Hopelijk kan je je hier blijven luchten. :knuffel:

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:40

Ik lees ook al een hele tijd mee
Ik heb begrip voor Brit, ze zit in een moeilijke situatie en ik hoop dat ze er uit komt.

Persoonlijk vind ik het dan weer "not done" om over je partner te gaan klagen tegen vreemden op een internet forum. Als ik als partner dit over mezelf zou lezen, zou bij mij het vertrouwen helemaal weg zijn. Dat zou voor mij geen basis van een relatie zijn.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:01

nano schreef:

Ik hoop van harte dat mijn man altijd, altijd, eerlijk is tegen me en het ook zegt als de aantrekkingskracht verminderd is. Dat kan nou eenmaal gebeuren.

Dat staat overigens volledig los van 'er voor iemand zijn' en 'van iemand houden', alhoewel ik vermoed dat het bij TS wel met elkaar verweven is, afgaande op de berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:04

Hoop het ook voor je

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:44

We zijn gewoon beide in schuld…

Maar er zijn dingen gebeurd die voor mij niet kunnen/konden…

Hij heeft nu ook tijd om na te denken en uiteindelijk komt hij tot dezelfde conclusie…

Onze relatie is niet meer gezond…
Ofwel zoeken we een oplossing…
Ofwel gaan we uit elkaar…
Ik denk dat we beide weten waar het eindigt…

Ik ben wel heel verdrietig, ik mis hem, we hebben echt ook fijne dingen gedaan… het is bv kermis, dat zou ik met hem doen, muntjes steken en samen lachen… nu ga ik ofwel niet of met mijn ouders…

Ik heb weinig vrienden, je groeit uit elkaar als iedereen een partner heeft, van de paarden heb ik vrienden maar die zie ik niet vaak buiten de paarden om…

Ik val dus wel in een zwart gat om het zo te zeggen…

Moet (zijn) hond missen die ik heb opgevoed, mijn thuis en huis valt weg, gezamenlijke vrienden vallen weg,…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:46

Ja dat zijn vreselijke dingen, het is een compleet rouwproces. Maar als je elkaar echt niet meer gelukkig maakt dan is er maar 1 weg. Sterkte.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

Volgens mij doen jullie al een tijd je best om die oplossing te vinden. Echt respect voor jou Britt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:33

Wat lastig Britt, ik snap dat het enorm kwetsend is als je partner aangeeft je niet meer aantrekkelijk te vinden en zeker in deze situatie dat je er door je medicatie ook niets aan kan doen om het te veranderen.

Aan de andere kant geeft hij wel eerlijk antwoord op je vraag en ook dat is wat waard.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Veel sterkte en wijsheid gewenst Britt.
In tijden als deze hoop je op steun van je partner en wil je elkaar tot steun zijn. Als dat niet lukt is het intens verdrietig voor allebei.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

:knuffel: neem je tijd om alles op een rij te zetten

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:38

Petpa schreef:
BritHittepit schreef:

Eens!! Ik vind het ook vreemd om dit steeds zo hier neer te zetten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:35

BritHittepit schreef:
We zijn gewoon beide in schuld…

Maar er zijn dingen gebeurd die voor mij niet kunnen/konden…

Hij heeft nu ook tijd om na te denken en uiteindelijk komt hij tot dezelfde conclusie…

Onze relatie is niet meer gezond…
Ofwel zoeken we een oplossing…
Ofwel gaan we uit elkaar…
Ik denk dat we beide weten waar het eindigt…

Ik ben wel heel verdrietig, ik mis hem, we hebben echt ook fijne dingen gedaan… het is bv kermis, dat zou ik met hem doen, muntjes steken en samen lachen… nu ga ik ofwel niet of met mijn ouders…

Ik heb weinig vrienden, je groeit uit elkaar als iedereen een partner heeft, van de paarden heb ik vrienden maar die zie ik niet vaak buiten de paarden om…

Ik val dus wel in een zwart gat om het zo te zeggen…

Moet (zijn) hond missen die ik heb opgevoed, mijn thuis en huis valt weg, gezamenlijke vrienden vallen weg,…

Sterkte Britt. Je zit nu met je relatie in een hele spannende fase die ook angst oproept. Met je ziekte is dat nu het laatste waar je op zit te wachten.
Ik vind het allemaal heel verdrietig. Het is goed dat jullie je uitgesproken hebben. Fijn dat je een ouders vangnet hebt. Ik geef je een stevige knuffel.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:08

Erg verdrietig Britt dat je naast je zorgen om je gezondheid je ook stress rond je relatie hebt.