Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 16:52

Dimphyl schreef:
Er is op 2 sites een overlijden te zien met haar naam, haar geboortedatum en goede woonplaats, daarnaast is er geen teken van leven geweest van de vrouw zelf behalve een filmpje van vlak na het inenten, wie zegt er dat ze niet alsnog is overleden?
Er is geen bewijs dat ze nog leeft.
Sowieso, iemand met een aandoening waarbij je flauwvalt bij pijn/bloed, en die is verpleegster, en wordt ook nog eens gekozen om een vaccin te nemen op film??

Die sites zijn Ancestry.com en SearchQuarry, allebei geen websites van officiële instanties en geen van beiden laten bewijs zien. Er is geen enkele obituary in een krant verschenen. Het filmpje is van 4 dagen na de enting overigens, toen was ze prima in orde. De kans dat ze een paar dagen later alsnog vreselijk ziek is geworden en dood is gegaan, is nihil.

Vepleegster zijn doet op zich geen pijn hoor, de aandoening omvat o.a. dat ze flauwvalt als ze zelf pijn heeft, niet per se als ze dat ziet bij iemand anders.

8nnemiek

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:11

Mijn vader de wappie kwam vanmiddag even mededelen dat het vaccin je DNA verandert :') Bloedserieus ook nog.
Ik heb al best wat gekke theorieën gehoord, maar deze was nieuw := Iemand een idee waar dat verhaal vandaan komt?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:14

8nnemiek schreef:
Mijn vader de wappie kwam vanmiddag even mededelen dat het vaccin je DNA verandert :') Bloedserieus ook nog.
Ik heb al best wat gekke theorieën gehoord, maar deze was nieuw := Iemand een idee waar dat verhaal vandaan komt?

Dat komt omdat er RNA in vaccin zit. Alleen het is wel mRNA.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:23

Dimphyl schreef:
Er is op 2 sites een overlijden te zien met haar naam, haar geboortedatum en goede woonplaats, daarnaast is er geen teken van leven geweest van de vrouw zelf behalve een filmpje van vlak na het inenten, wie zegt er dat ze niet alsnog is overleden?
Sowieso, iemand met een aandoening waarbij je flauwvalt bij pijn/bloed, en die is verpleegster, en wordt ook nog eens gekozen om een vaccin te nemen op film??

Wat insinueer je nu eigenlijk? Je denkt dat ze een overlijden na het vaccin in de doofpot stoppen :?

Op basis van deze zeer dubieuze bron?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:32

Gianti schreef:
8nnemiek schreef:

Aha, dus iets met de klok en de klepel.
Als ik het goed begrijp doet dit mRNA dus niets anders dan een boodschap doorgeven waardoor een bepaald eiwit wordt geproduceerd.

Altijd frustrerend als je weet dat zo'n theorieën niet kloppen maar geen uitleg kan geven waarom niet :=

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:39

8nnemiek schreef:
Gianti schreef:

Als ik het goed begrijp doet dit mRNA dus niets anders dan een boodschap doorgeven waardoor een bepaald eiwit wordt geproduceerd.

Altijd frustrerend als je weet dat zo'n theorieën niet kloppen maar geen uitleg kan geven waarom niet :=

Stuur hem dit maar door :)

https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60160224

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:43

8nnemiek schreef:
Gianti schreef:

:))

Over klok en klepel, kwam deze massaal tegen op fb...
Afbeelding

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 17:52

8nnemiek schreef:

Ik heb al een keer gehoord dat je er gender neutraal van wordt. :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:08

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:20

Een naaste van mij zendde mij een link over "major risks of gene altering vaccine" van een thai-duitse Dr. In microbiology (welke in de link als Dr in virology word aangeduid).
Dit klinkt dus wel als een betrouwbaar persoon, dus ergens snap ik dat mensen dit geloven....
Ik heb de link verder niet geopend, dus kan er verder niks over vertellen.

Maar wat is er gebeurd met de chips in de vaccine? Die lijkt er nu toch niet meer te zijn..

Edit, https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sucharit_Bhakdi ging over deze man

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:22

Nee, die zijn niet meer nodig, want door de DNA-aanpassing verander je sowieso in een halve Borg natuurlijk. :D Dat gezegd hebbende, krijg ik dan ook het figuur van 7 of 9? :')

Afbeelding

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-21 18:22

verootjoo schreef:
Dimphyl schreef:

Wat insinueer je nu eigenlijk? Je denkt dat ze een overlijden na het vaccin in de doofpot stoppen :?

Daar lijkt het wel op ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:22

De chips zijn denk al opgegeten..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:26

Dimphyl schreef:
verootjoo schreef:

Daar lijkt het wel op ja.

Sorry, Dimphyl, ik ga het toch echt zeggen: het lijkt alleen zo voor wappies. Mensen die wél logisch kunnen nadenken, weten echt beter.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-21 18:31

Blue_Eyes"
[quote="Dimphyl schreef:
verootjoo schreef:

Daar lijkt het wel op ja.[/quote
Sorry, Dimphyl, ik ga het toch echt zeggen: het lijkt alleen zo voor wappies. Mensen die wél logisch kunnen nadenken, weten echt beter.

En waaraan zie jij dan dat ze nog leeft? Er is geen enkel bewijs.. behalve een half filmpje en een statement, geen foto's, geen posts op social media (terwijl ze voorheen wel bijna dagelijks iets postte)
Het is, zoals ergens hier boven ook gezegd, zo makkelijk om al deze 'wappies' te ontkrachten met een filmpje "hoi, ik ben die en die, ik leef nog, hier de datum" maar dat doen ze niet..

Logisch nadenken is geen probleem voor mij, je insinuatie is nogal triest en laag, kom met bewijs ipv met dat soort geroep. Zelf zeker helemaal niks aan werk of familie verloren door de maatregelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:37

Ik zou voor een stel wappies die gillen dat ik dood ben, ook niet op komen draven. Waarom niet? Omdat dat toch niet werkt. De betreffende persoon is later te zien in een filmpje met collega's. De wappie reacties: dat is een actrice, haar ogen zijn super vreemd, dit is fake news, ze is echt wel dood. Nou, dat zou een statement ook teweeg brengen. De wappies hebben besloten dat ze dood is, nieuws is fake. Haar account is dan zeker weten opeens gemanipuleerd. Je kan beter rare verhalen en onbetrouwbare sites geloven :roll:

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:38

Alle mensen die zijn overleden die ik ken zijn iig nooit in de doofpot gestopt.

Ik weet niet hoe dat in de UK werkt, maar hier in NL is het enorm onmogelijk om een overlijden en de oorzaak in de doofpot te stoppen. En ik denk in de UK ook, is verre van een taka tuka land.

Diederik Gommers legt uit over het mRNA vaccin op linked-in, maar zelfs daar zitten mensen die zichzelf en hun kennis zonder schroom overschatten. De mensen vallen tegenwoordig over het goedje potassium chloride wat erin zit en wat enorm gevaarlijk is volgens dr Google.
Afbeelding

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:41

Dimphyl schreef:
Het is, zoals ergens hier boven ook gezegd, zo makkelijk om al deze 'wappies' te ontkrachten met een filmpje "hoi, ik ben die en die, ik leef nog, hier de datum" maar dat doen ze niet..

Nee, want dat eindigt nooit. Het is niet alsof men met zo'n filmpje dan denkt: "ok, er is niks aan de hand, we hadden het fout, nu houden we er mee op" maar er worden gewoon nog 100 namen opgeduikeld die dan ook allemaal moeten bewijzen dat ze niet dood zijn. En als er ook maar 1 is die dat niet doet: "AHA! Zie je wel! Dat is degene die ze geheim houden!"

En dat is het vervelende: daarmee doen ze een flink beroep op de tijd en medewerking van mensen die echt wel iets beters te doen hebben, en hoe vaak je dat ook in redelijkheid probeert te weerleggen, dat stopt ook nooit.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:42

verootjoo schreef:
Alle mensen die zijn overleden die ik ken zijn iig nooit in de doofpot gestopt.

Ik weet niet hoe dat in de UK werkt, maar hier in NL is het enorm onmogelijk om een overlijden en de oorzaak in de doofpot te stoppen. En ik denk in de UK ook, is verre van een taka tuka land.

Diederik Gommers legt uit over het mRNA vaccin op linked-in, maar zelfs daar zitten mensen die zichzelf en hun kennis zonder schroom overschatten. De mensen vallen tegenwoordig over het goedje potassium chloride wat erin zit en wat enorm gevaarlijk is volgens dr Google.
[ [url=m/qWfd9w.png]Afbeelding[/url] ]

Daarom eet ik ook nooit ijzer. Dat is het spul waar ze kogels van maken!! -O- harstikke slecht voor je.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:45

Shadow0 schreef:
Dimphyl schreef:

Nee, want dat eindigt nooit. Het is niet alsof men met zo'n filmpje dan denkt: "ok, er is niks aan de hand, we hadden het fout, nu houden we er mee op" maar er worden gewoon nog 100 namen opgeduikeld die dan ook allemaal moeten bewijzen dat ze niet dood zijn. En als er ook maar 1 is die dat niet doet: "AHA! Zie je wel! Dat is degene die ze geheim houden!"

En dat is het vervelende: daarmee doen ze een flink beroep op de tijd en medewerking van mensen die echt wel iets beters te doen hebben, en hoe vaak je dat ook in redelijkheid probeert te weerleggen, dat stopt ook nooit.

Dat dus, waarom zou ze het doen? Wat is ze jou persoonlijk verschuldigd, Dimphyl? Denk je echt dat ze niets beters te doen heeft? Heb jij niets beters te doen dan zoeken wat er nog mogelijk mis is met de wereld? Ik wel namelijk :Y) het is al vermoeiend genoeg met wat ik vanzelf te horen krijg van issues, ik ga ze echt niet zoeken waar ze niet zijn.

Normaal leef je gewoon tot het tegenovergestelde wordt bevestigd, niet andersom. Zou wat zijn als iedereen voortdurend van je verwacht dat je nog leeft. Hier hebben enkel mijn vriend en mijn moeder die verwachting als ik even niet bereikbaar ben :+

En in het recht is het net zo; je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt, dus zo ook met pedofilie en dergelijke. Als je dan toch maar wat wil gaan roepen of dreigen, is dat gewoon een misdrijf van jouw kant. Zelfs als je zo'n zaken hier verspreidt kan je in principe schuldig bevonden worden aan laster. Helaas is er zoveel laster te vinden, dat dat dweilen met de oceaankraan open is.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:50

Kaliumchloride is echt bloedlink jonguh, echt ver weg van blijvuh...

Quote:

"Het kan echter zonder probleem oraal gebruikt worden, en dient soms als gezonder alternatief voor tafelzout."

Iedereen die nu zegt dat ik potassium chloride en kaliumchloride verwar, mag even googelen op het verschil tussen die twee.

Net zoiets als natriumchloride, Jonguh.
Ook bloedlink spul. Sodium chloride is al precies net zo erg.
Kan dodelijk zijn jonguh, zei hij, terwijl hij nog een hand chips nam.

--> voor iedereen die het sarcasme hier ziet en begrijpt: prima.
--> voor iedereen die het niet begrijpt, ook prima, even goede vrienden.
Maar bemoei je dan niet met het 'gevaar' van dat 'spul'.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:57

idinn schreef:
De chips zijn denk al opgegeten..

Net nu ik een telefoon met 5g krijg... Dat is dus niet meer nodig?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:05

Femke_Tweety schreef:
Kaliumchloride is echt bloedlink jonguh, echt ver weg van blijvuh...

Quote:

"Het kan echter zonder probleem oraal gebruikt worden, en dient soms als gezonder alternatief voor tafelzout."

Iedereen die nu zegt dat ik potassium chloride en kaliumchloride verwar, mag even googelen op het verschil tussen die twee.

Net zoiets als natriumchloride, Jonguh.
Ook bloedlink spul. Sodium chloride is al precies net zo erg.
Kan dodelijk zijn jonguh, zei hij, terwijl hij nog een hand chips nam.

--> voor iedereen die het sarcasme hier ziet en begrijpt: prima.
--> voor iedereen die het niet begrijpt, ook prima, even goede vrienden.
Maar bemoei je dan niet met het 'gevaar' van dat 'spul'.

Nou idd :')
Daaronder stond een reactie van iemand die voorrekende dat er in een banaan al 20x meer kalium chloride zit dan in dat vaccin :=

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:07

Dimphyl schreef:
Blue_Eyes schreef:

En waaraan zie jij dan dat ze nog leeft? Er is geen enkel bewijs.. behalve een half filmpje en een statement, geen foto's, geen posts op social media (terwijl ze voorheen wel bijna dagelijks iets postte)

Logisch nadenken is geen probleem voor mij, je insinuatie is nogal triest en laag, kom met bewijs ipv met dat soort geroep. Zelf zeker helemaal niks aan werk of familie verloren door de maatregelen?

En waar is het onomstotelijk bewijs dat ze dood is dan? Ik heb het jou nog niet zien posten.
Ik zou ook ver weg blijven van social media als een prik zo'n ding is geworden. En wees eerlijk... Als ze nu weer zou gaan posten op social media wordt het gewoon als hoax gezien, iemand anders die namens haar zou posten. Dus wat heeft het voor zin? Als verpleegkundige heeft ze wel betere dingen te doen, kom op nou.

Je komt zelf met 0,0 bewijs en alleen maar insinuaties. En wat een idiote opmerking maak je daar op het laatst. Wat van de mensen die dierbaren zijn verloren door covid? Of nog lang consequenties houden door die k*tziekte? De maatregelen zijn niet makkelijk nee, maar een alternatief is er niet. Of heb jij DE oplossing die doden/consequenties van COVID voorkomt én tegelijkertijd de mental health van mensen op pijl houdt?

Als de mental health consequenties erger waren dan de covid consequenties zouden ze deze maatregelen echt niet door laten gaan. Het is en blijft een afweging, hoe ruk die afweging ook is. Kiezen voor het minste kwaad tussen twee kwaden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:15

8nnemiek schreef:

Mijn zusje zegt hetzelfde, maar zijn is ook anti vaxxer..