Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gwenvd

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:46

nog steeds negatief. test al sinds zondag meerdere keren op een dag. ook bij de GGD negatief getest. Het is natuurlijk prima als ik negatief blijf :Y) alleen snap ik dat branderige gevoel niet.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 12:51

Als je meerdere keren per dag je slijmvliezen irriteert met een zelftest is dat nog wel te begrijpen. Vervelend, hoop dat je snel geen last meer hebt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:12

Ik heb door spanning vaak een branderig gevoel , maar vindt het nu wel wat anders voelen dan de spanningsklachten.

Ik heb een heel klein beetje hoofdpijn met name aan de rechterkant , last van mijn rechteroor en rechtsachter in mijn keel. Verder wat licht verkouden , niezen en voor mijn idee iets verhoging....

Ik laat mij vanmiddag testen ik twijfel er enorm aan. Kan zijn dat ik mij na de uitslag spontaan weer oké voel :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:41

Waarom zou je niet gaan? Gewoon testen, kan geen kwaad.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 14:57

Ladyson schreef:
Degene die hun uitslag al weten, na hoeveel uur hadden jullie m? Ik zit ongeduldig te wachten :o

16 uur

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 15:07

Ik vandaag voor het eerst weer aan het werk.
Maar kan het wel merken...
Ben stuk langzamer dan normaal.
Moet tot 3 uur... maar denk niet dat ik mijn werk af heb voor die tijd...
Ben echt moe...
Is wel logisch ook na een week bijna alleen op de bank geleefd te hebben.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 15:15

Mijn vriend en andere zoon moeten nogvte testen zodat mijn vriend weer te werk kan.

Helaas is nergens een afspraak te plannen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 16:10

Zebrastreep schreef:
Ik heb door spanning vaak een branderig gevoel , maar vindt het nu wel wat anders voelen dan de spanningsklachten.

Ik heb een heel klein beetje hoofdpijn met name aan de rechterkant , last van mijn rechteroor en rechtsachter in mijn keel. Verder wat licht verkouden , niezen en voor mijn idee iets verhoging....

Ik laat mij vanmiddag testen ik twijfel er enorm aan. Kan zijn dat ik mij na de uitslag spontaan weer oké voel :')

Heb je geen hooikoorts?
De elzen hier bloeien al

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:09

Matheno schreef:
Zebrastreep schreef:

Heb je geen hooikoorts?
De elzen hier bloeien al

Verwacht ik eigenlijk wel bij een negatieve test :j Ik heb het idee dat ik het heb hou het nu 2 jaar bij en elke keer rond dezelfde periode heb ik last.

--
Test viel echt reuze mee! Was wel een locatie waarbij je binnen moest waren voornamelijk kinderen die getest werden.

Bedankt voor de tips hielp echt heb ook niet mijn hoofd weggetrokken en kon zelfs stil blijven zitten :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:42

Zebrastreep schreef:
Matheno schreef:
Heb je geen hooikoorts?
De elzen hier bloeien al

Verwacht ik eigenlijk wel bij een negatieve test :j Ik heb het idee dat ik het heb hou het nu 2 jaar bij en elke keer rond dezelfde periode heb ik last.

--
Test viel echt reuze mee! Was wel een locatie waarbij je binnen moest waren voornamelijk kinderen die getest werden.

Bedankt voor de tips hielp echt heb ook niet mijn hoofd weggetrokken en kon zelfs stil blijven zitten :')

Als de test nou negatief is zou je eens een anti-histamine tabletje kunnen proberen. Zijn gewoon bij de Kruidvat te koop. Als je klachten verminderen dan weet je het :j

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:48

Ik snap niet meer hoe ik nou moet meten met wel en niet in quarantaine. Ik heb sinds vorige week zondag klachten. Ik kan wel zeggen dat ik nu klachtenvrij ben.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:57

Earth schreef:
Ik snap niet meer hoe ik nou moet meten met wel en niet in quarantaine. Ik heb sinds vorige week zondag klachten. Ik kan wel zeggen dat ik nu klachtenvrij ben.

Na Minimaal 7 dagen na ontstaan klachten en 24 uur klachtenvrij, mag je weer naar buiten

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 18:00

Ja toch, ik twijfelde dat het 14 dagen moest zijn.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 18:32

En de eerste dag dat je klachten hebt gekregen telt als dag 0.
Dus zondag klachten?
Begin je maandag te tellen met 1.
Zondag is dan dag 7, als je zondag dan de hele dag geen klachten hebt mag je maandag weer los.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 18:33

Pfff m'n werk liep uit.
Het ging gewoon niet ofzo...
Uur langer gebleven dan dat ik gepland stond.. ik ben moe...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 18:36

Je bent net ziek geweest waarom zoveel eisen van jezelf. Desnoods meld je je gedeeltelijk ziek.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 18:55

Earth schreef:
Ja toch, ik twijfelde dat het 14 dagen moest zijn.

Als je klachten blijft houden is dag 14 je laatste dag isolatie. Dan mag je toch uit isolatie, ook al ben je niet klachtenvrij.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:06

Mijn test was gelukkig negatief, dus geen nieuwe besmetting maar wel nog steeds long covid en wellicht ook de eerste hooikoorts klachten.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:09

zonnebloem18 schreef:
Je bent net ziek geweest waarom zoveel eisen van jezelf. Desnoods meld je je gedeeltelijk ziek.

Ik dacht dat het wel ging.
Dat het even wennen is.
Morgen weer dus we zien wel hoe het gaat.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:25

Ik vind het ook lastig hoor, met werk. Mijn klachten zijn nu over, behalve de vermoeidheid (vanochtend naar het ziekenhuis gefietst, dat was eigenlijk wel veel). Al wel beter dan 2 weken geleden dus ik verwacht geen long covid ofzo.

Maar het is lastig om te bepalen wanneer je echt weer okay genoeg bent om naar je werk te gaan. Werk wil natuurlijk super graag dat je komt en ik voel wel een lichte dwang, haha. Ook omdat je gewoon erg achter gaat lopen met dingen. Morgen ga ik iig weer online lessen proberen (even kijken hoe dat gaat) en dan volgende week weer aan de slag...

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:04

Nou ja dat dus...
Als ik thuis ben denk ik: gaat prima (en dan voel ik me echt schuldig dat ik thuis ben)
Maar het viel vandaag toch wel tegen.
Ik zie morgen wel weer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:06

Even een vraagje aan de mensen die corona gehad hebben. Hadden jullie ook last van oorpijn klachten? Kon er niet echt wat over vinden.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:14

Nee geen oorpijn wel dat mijn oren steeds dicht slaan.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:44

Echt pijn niet maar wel idd het idee dat je steeds water in je oor hebt. Wel heel veel last van gewzollen lymfeklieren in mijn hals nu nog een beetje.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:47

marleen_usar schreef:
Nee geen oorpijn wel dat mijn oren steeds dicht slaan.

Goed om te lezen dit heeft mijn vriend nu ook. We vragen ons nu af of dit onder nog klachten valt :+
Hij zit morgen 7 dagen thuis met Corona. En we vragen ons vooral af wanneer we weer samen kunnen slapen :+

Hier het niet opgelopen. Of nog niet ingeval. Geprobeerd in isolatie te gaan omdat ik gewoon mag werken. Maar dat is nog best lastig.