Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik heb door spanning vaak een branderig gevoel , maar vindt het nu wel wat anders voelen dan de spanningsklachten.
Ik heb een heel klein beetje hoofdpijn met name aan de rechterkant , last van mijn rechteroor en rechtsachter in mijn keel. Verder wat licht verkouden , niezen en voor mijn idee iets verhoging....
Ik laat mij vanmiddag testen ik twijfel er enorm aan. Kan zijn dat ik mij na de uitslag spontaan weer oké voel
Matheno schreef:Zebrastreep schreef:Ik heb door spanning vaak een branderig gevoel , maar vindt het nu wel wat anders voelen dan de spanningsklachten.
Ik heb een heel klein beetje hoofdpijn met name aan de rechterkant , last van mijn rechteroor en rechtsachter in mijn keel. Verder wat licht verkouden , niezen en voor mijn idee iets verhoging....
Ik laat mij vanmiddag testen ik twijfel er enorm aan. Kan zijn dat ik mij na de uitslag spontaan weer oké voel
Heb je geen hooikoorts?
De elzen hier bloeien al
Zebrastreep schreef:Matheno schreef:Heb je geen hooikoorts?
De elzen hier bloeien al
Verwacht ik eigenlijk wel bij een negatieve testIk heb het idee dat ik het heb hou het nu 2 jaar bij en elke keer rond dezelfde periode heb ik last.
--
Test viel echt reuze mee! Was wel een locatie waarbij je binnen moest waren voornamelijk kinderen die getest werden.
Bedankt voor de tips hielp echt heb ook niet mijn hoofd weggetrokken en kon zelfs stil blijven zitten
marleen_usar schreef:Nee geen oorpijn wel dat mijn oren steeds dicht slaan.