Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Even een vraagje over de nazorg. Ik ga nog bepanthen tatoeage crème halen morgen. Volgens de artiest vanaf 48 uur insmeren. Ik heb ook calendulan crème staan. Kan je dat ook gebruiken? Hij zit natuurlijk op mijn schouder en mijn kleding komt daar uiteraard langs. Kan dit kwaad? Het schuurt soms als ik op de bank zit. Het beddengoed in het hotel was ook wel een beetje vies uiteraard. Zoveel mogelijk op mijn andere zij geslapen. Andere tips zodat ik het toch wat kan beschermen?
Napie schreef:Kimmie: heel mooi. Mooie plaats ook.
Hebben jullie dat ook; denk meteen dat mijn tattoo wel heel eenzaam alleen is en ben nu al aan het denken wat kan ik nog meer zetten. Eerst maar van deze genieten. Hij heeft me al zoveel kracht nu en ik denk dat je vooral dingen moet zetten die je echt je leven bij je wil dragen.
Napie schreef:Kimmie: heel mooi. Mooie plaats ook.
Hebben jullie dat ook; denk meteen dat mijn tattoo wel heel eenzaam alleen is en ben nu al aan het denken wat kan ik nog meer zetten. Eerst maar van deze genieten. Hij heeft me al zoveel kracht nu en ik denk dat je vooral dingen moet zetten die je echt je leven bij je wil dragen.