Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Ik blijf het ook zelf doen. Ik vind het erg leuk en ik ging toch naar een aziaat. Dan zal het qua hygiëne vast beter zijn als ik het zelf blijf doen.
Bij mij gaat het ook om gellak op mijn eigen nagel. Ik deed eerst gel eronder omdat de salon dat ook deed. Maar de lak zit nu al 2,5 week prima. Dus laat ik de gel wel gewoon achterwege.
Heb nu al een aantal kleuren gekocht en er zijn er nog een aantal onderweg.
Welk kleurtje zal ik dit weekend doen?
Heb paradise pink de 1e keer gedaan en heb nu glitter pink.
[ [url=m/zCFsTI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Killed schreef:Nessa schreef:Juist niet de ultra shine sure lee!
Celiien hier de ultra matte
[ [url=m/P9iGiT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb jij toevallig ook de oude matte van pg? Kwestie van te kunnen inschatten of de nieuwe veel matter is ofniet :p
Celiien schreef:oooh goede tip! ik vind de matte topcoat van pink mooi, maar niet echt super super mat. ga het eens uitproberen
ben wel dol op deze kleur: regal red en dan met de matte topcoat van PG
[ [url=m/NB7B9A.jpg]Afbeelding[/url] ]
zie meteen dat ik wel een nagelriemolietje kan gebruiken, dus meteen maar even pakken
twijfel nog of ik het ga veranderen voor de vakantie.. ga vrijdagochtend weg en zou het dan woensdag avond of donderdagavond moeten doen.. twijfel twijfel.
chantalboes schreef:Libiris schreef:erg mooie setjes weer om te zien! ik hou ook van blauw!
ik vijl de lak er ook af en weken gaat bij mij prima bij PG, maar is denk ik toch afhankelijk van hoe ver je de bovenste laag er af weekt..
er zijn mensen die de de vingers met foli en aceton in de lamp doen... maar zelf geen ervaring mee of dat sneller werkt
In de lamp om eraf te halen? Daar heb ik nog nooit van gehoord, werkt dat echt?
Celiien schreef:Celiien schreef:oooh goede tip! ik vind de matte topcoat van pink mooi, maar niet echt super super mat. ga het eens uitproberen
ben wel dol op deze kleur: regal red en dan met de matte topcoat van PG
[ [url=m/NB7B9A.jpg]Afbeelding[/url] ]
zie meteen dat ik wel een nagelriemolietje kan gebruiken, dus meteen maar even pakken
twijfel nog of ik het ga veranderen voor de vakantie.. ga vrijdagochtend weg en zou het dan woensdag avond of donderdagavond moeten doen.. twijfel twijfel.
deze dus. let wel, lamp erop dus vandaar die glans.
paddraigh schreef:Ik ben ook weer begonnen.
Voort eerst nu met acrylgel gedaan van pns . Viel me reuze mee .. Niet perfect maar ik vind ze mooi
Kleur is ibiza pink van pg met de silver glitter erover
[ [url=m/B516cC.jpg]Afbeelding[/url] ]