Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jasz schreef:Wie kan mij helpen, ik heb een tijdje mail contact gehad met een shop, net gebeld en zij denken dat de tattoo die ik wil niet past op mijn onderarm. Nu geloof ik dat natuurlijk wel, maar ik wil ook wel erg graag dit idee ongeveer zo houden.
Heeft iemand een idee voor het beter passend maken van dit idee en misschien voor een hele goede shop dit dat zou kunnen? Als jullie ook denken dat het echt niet kan, dan houdt het op en ga ik verder kijken. Maar ik wil het toch nog wel 1 keer proberen. [ [url=m/30hMbf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het liefst met de vogel erbij, desnoods kan die er ook af en dan alleen de vrouw. Is dit echt onmogelijk op een onderarm?
[ [url=m/Vjx5lA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Want deze kan ook, ja dat is wel een bredere arm, maar ook een veel gedetailleerder schilderij van Klimt
Frummels schreef:LisanneeD schreef:Dank jullie wel voor jullie tips! Dat van die katoenensok klinkt ideaal. Maar bepathen krijg je dus nog wel uit je kleren zo te lezen? Dat scheelt ook alweer haha!
Ja hoor, gaat er gewoon uit in de was.(wel oppassen met fijne stoffen zoals zijde, dat kun je beter niet doen. Katoen gaat super). Ik heb er vanaf dag 1 gewoon katoenen kleding direct op gedragen en was geen probleem
@Hiraeth: prachtig!
Lau schreef:Ik heb ook shirts waar de bepanthene nog in zit en er niet uit gaat. Dus ik zou wel zorgen dat het Indd in een sok ofz komt.
IvysToeter schreef:jasz schreef:Wie kan mij helpen, ik heb een tijdje mail contact gehad met een shop, net gebeld en zij denken dat de tattoo die ik wil niet past op mijn onderarm. Nu geloof ik dat natuurlijk wel, maar ik wil ook wel erg graag dit idee ongeveer zo houden.
Heeft iemand een idee voor het beter passend maken van dit idee en misschien voor een hele goede shop dit dat zou kunnen? Als jullie ook denken dat het echt niet kan, dan houdt het op en ga ik verder kijken. Maar ik wil het toch nog wel 1 keer proberen. [ [url=m/30hMbf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het liefst met de vogel erbij, desnoods kan die er ook af en dan alleen de vrouw. Is dit echt onmogelijk op een onderarm?
[ [url=m/Vjx5lA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Want deze kan ook, ja dat is wel een bredere arm, maar ook een veel gedetailleerder schilderij van Klimt
Is het niet een idee de tattoo dan ergens anders te zetten?
Bovenbeen misschien?