[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:27

Als ik een samenwerking aan zou gaan met een merk, dan zou ik absoluut een product op de markt willen brengen waar ik 100% achter kan staan, anders zou ik hem inderdaad niet uitbrengen.
Ik zou mijn naam en reputatie niet aan een product verbinden dat prut is, dat is de snelste manier om je credibility om zeep te helpen.
Waarom zou jij je volgers hun zuur verdiende geld willen laten besteden aan een prutproduct, alleen om er zelf beter van te worden?

Vind ik persoonlijk not done

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:28

Ik in dit geval nee, ik ben daar veel te eerlijk voor, als een product mij niet bevalt ongeacht de prijs so be it. Hetzelfde met die mascara van Charlotte tilbury, scherm heaven on earth te zijn zelfs volgens de altijd O zo eerlijke Tati zowel ik als Jodie beide gewoon waardeloze ervaringen ermee, weg 30 euro. Tjah, so be it..

Maar als ik het goed begrijp zou jij dan wel een leugentje om bestwil willen doen? Dat maakt je blog dan niet echt eerlijk zoals je aangeeft..

Doe mij maar echt een goud eerlijk iemand maar ik test heel erg veel en gooi t vaak hier, mascara's ,lipsticks,palettes, wel merk t ook is of welk prijskaartje er aan hangt er komt altijd een eerlijke ervaring uit.

Echter is dit sowieso persoonlijk, iedereen heeft andere lippen,huid en oogleden,wimpers etc. Dus wat voor de 1 wel werkt werkt voor de ander niet :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:36

Iemand trouwens nog morphe brushes tips? Heb 1 blending van morphe en 1 van sigma en ik vind beide echt fijn alleen als ik felle kleuren gebruik en daarna nude heb ik ineens rode vegen in Mn crease ook al snel omgespoeld :') ik wil er dus nog wat bij voornamelijk blending... maar niet te groot want kleine oogjes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:41

Ik heb een super fijne blending van Morphe, maar die is te groot voor jou

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:43

Geen ervaring met Morphe of Sigma dus kan je niks aanraden maar is Zoeva geen optie?

Persoonlijk heb ik tegenwoordig ook een hekel aan gesponsorde videos. Je weet van sommige guru's dat zij never zoiets zouden gebruiken en ineens staat het in een Holy Grail video. Ja daaaaag

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:44

Ja die ik nu heb dat is eigenlijk de max, maar vorige keer ook 1 besteld bleek ook enorm maar dat zie je dus niet op foto's/afbeeldingen... het moeten wel petit varianten zijn

Hudson bay is hier bijna open, ik ren gelijk naar de beauty afdeling *\o/*

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:46

Niniane schreef:
Geen ervaring met Morphe of Sigma dus kan je niks aanraden maar is Zoeva geen optie?

Persoonlijk heb ik tegenwoordig ook een hekel aan gesponsorde videos. Je weet van sommige guru's dat zij never zoiets zouden gebruiken en ineens staat het in een Holy Grail video. Ja daaaaag

Ja en alles is helemaal geweldig en nieuwe favo maar je ziet t ze nooit meer gebruiken :')

Hmm zoeva opzich ook een optie maar ik weet nu dat de sigma en morphe enorm fijn zijn en vorm behouden ondanks al het wassen :j blijven ook zo lekker zacht..

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:47

_Friemel schreef:
Maar als ik het goed begrijp zou jij dan wel een leugentje om bestwil willen doen? Dat maakt je blog dan niet echt eerlijk zoals je aangeeft..
wow Friemel.... bedankt voor deze gemene steek onder water.... Jezus... ik geef alleen mijn mening en daarom is mijn blog meteen niet eerlijk. WoW.. -O-

Naar...

Maar goed. Je hebt me dus niet goed begrepen.
Of ik zelf een samenwerking met Essence aan zou gaan weet ik niet, vanwege de kwaliteit. Maar ik kan het begrijpen als mensen dit wel doen. Zoals beautylab bijvoorbeeld. Voor deze mensen wil ik het opnemen. Ze krijgen al genoeg haat van mensen zoals jij.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:52

Mijn Zoeva kwasten behouden ook goed vorm. :j Ga tegen de tijd dat ik jarig ben denk ik de Rosé gouden set voor de ogen bestellen. Erbij kan nooit kwaad hè haha

Hudson opent niet meer in Eindhoven. -O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:57

Phoya schreef:
_Friemel schreef:
wow Friemel.... bedankt voor deze gemene steek onder water.... Jezus... ik geef alleen mijn mening en daarom is mijn blog meteen niet eerlijk. WoW.. -O-

Naar...

Maar goed. Je hebt me dus niet goed begrepen.
Of ik zelf een samenwerking met Essence aan zou gaan weet ik niet, vanwege de kwaliteit. Maar ik kan het begrijpen als mensen dit wel doen. Zoals beautylab bijvoorbeeld. Voor deze mensen wil ik het opnemen. Ze krijgen al genoeg haat van mensen zoals jij.

Misschien moet je eerst eens lezen, ik vraag het en ik vraag dus hoe je daar in staat, ik zeg nergens dat het een feit is. Ik val dus niet aan, als je dit al aanvallen vindt dan krijg je het nog zwaar als beautyblogger. :')
En dan gelijk zo kinderachtig reageren met genoeg haat van mensen zoals jij :')
Ik haat niet. Ik geef mijn mening. Ik heb een te leuk leven om me druk te maken op beautybloggers die geen eerlijke mening geven, ik kijk t gewoon niet :D

Huh hoezo niet merel? Ik heb al een mega grote UD gespot al is dat best onzinnig want ici zit naast Hudson en mac tegenover in de bijenkorf, rest ga ik checken *\o/*
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 08-09-17 11:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:58

Nou Phoya, rustig aan...
Ik snap wel wat Friemel bedoeld heel eerlijk gezegd.
Door je uitspraken is het logisch dat er getwijfeld wordt aan de oprechtheid van je blog, omdat je zelf aangeeft dat je rustig een leugentje om bestwil zou verkopen om vooruit te komen in de beauty wereld en je ook heel goed snapt dat dit gebeurd.

Natuurlijk gebeurt het, beauty bloggers moeten ook verdienen, maar maakt dat het goed? In mijn optiek niet en ik vind het wel degelijk de betrouwbaarheid en integriteit van de betreffende blogger aantasten, omdat je dan niet meer kunt vertrouwen op hun mening, want het zal maar net die ene keer zijn dat ze een leugentje om bestwil (voor hun eigen portemonnee dus) vertellen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:07

Mijn brushes komen van Aliexpress, mijn sponsjes ook en alles is zo fijn :P Nee, het zal geen echte Zoeva zijn ofzo maar ik kan er prima low budget makeup mee doen :P

Ik zou nee zeggen tegen Essense als het product slecht is. Als je zo'n blogger wilt zijn tsjah, jouw keuze maar dan ben je de zoveelste Laura Lee :+ Ik vind Emily Noel, Stephanie Nicole etc veel betrouwbaarder dan iemand als Tati en Jacklyn Hill. Zelf 200 dollar foundation gebruiken en zeggen dat 10 dollar Morphe brushes beter zijn dan wat, Marc Jacobs, Zoeva etc. Vind ik niet geloofwaardig :P
FYI niet op iemand hier gedoeld, beetje mijn globale mening als ik die optie aangeboden kreeg.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:08

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:13

Leys schreef:
Nou Phoya, rustig aan...
Ik snap wel wat Friemel bedoeld heel eerlijk gezegd.
Door je uitspraken is het logisch dat er getwijfeld wordt aan de oprechtheid van je blog, omdat je zelf aangeeft dat je rustig een leugentje om bestwil zou verkopen om vooruit te komen in de beauty wereld en je ook heel goed snapt dat dit gebeurd.

Natuurlijk gebeurt het, beauty bloggers moeten ook verdienen, maar maakt dat het goed? In mijn optiek niet en ik vind het wel degelijk de betrouwbaarheid en integriteit van de betreffende blogger aantasten, omdat je dan niet meer kunt vertrouwen op hun mening, want het zal maar net die ene keer zijn dat ze een leugentje om bestwil (voor hun eigen portemonnee dus) vertellen.

Ik zeg niet dat ik dat zou doen. Ik zeg alleen dat ik begrijp dat het gebeurt omdat niemand perfect is en mensen ambitie hebben.

Rustig aan? Ik vond wat Friemel zei een steek onder water. Ik reageer nog vrij mild hoor.
Zoals haar sneer naar mij blijkbaar ook mild is in vergelijking wat ik volgens haar nog over me heen ga krijgen?

Maar goed. Nee op mijn blog lieg ik niet. En nee ik werk niet samen met een merk met lage standaarden.
Zeg ook nergens dat ik dit ga doen of zou doen.

Beautylab heeft het gedaan. En ik vind het alleen maar leuk voor haar dat ze nu een eigen paletje heeft en dat er überhaupt een merk was dat met haar samen wilde werken.

Of is zij nu ook nep? Omdat ze haar palette van Essence looft en prijst terwijl we allemaal weten dat essence gewoon essence is? Of is ze gewoon enthousiast omdat het een leuk projectje en compliment voor haar was en het er op zich ook nog wel mee door kan?

Is maar net hoe kritisch en negatief je wilt zijn.
Laatst bijgewerkt door Individu op 08-09-17 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:13

chimello schreef:
Mijn brushes komen van Aliexpress, mijn sponsjes ook en alles is zo fijn :P Nee, het zal geen echte Zoeva zijn ofzo maar ik kan er prima low budget makeup mee doen :P

Ik zou nee zeggen tegen Essense als het product slecht is. Als je zo'n blogger wilt zijn tsjah, jouw keuze maar dan ben je de zoveelste Laura Lee :+ Ik vind Emily Noel, Stephanie Nicole etc veel betrouwbaarder dan iemand als Tati en Jacklyn Hill. Zelf 200 dollar foundation gebruiken en zeggen dat 10 dollar Morphe brushes beter zijn dan wat, Marc Jacobs, Zoeva etc. Vind ik niet geloofwaardig :P
FYI niet op iemand hier gedoeld, beetje mijn globale mening als ik die optie aangeboden kreeg.

Tati werd ook altijd aangegeven als betrouwbaar maar ik vind haar echt zo hard achteruit gegaan... Laura vind ik sowieso irritant al dat is net een geit :') nikkie heeft mega toffe looks de laatste tijd maar die is ook zo zo zo hard achteruit gegaan, alles is heilig. Manny en Jeffree kijk ik wel zo nu en dan, Jeffree is voor een deel wel eerlijk maar ook niet altijd, kijk vaak alleen zn release maar zijn producten zijn echt zo hard achteruit gegaan -O-

Ohhhhh wat zonde Merel, ik ga straks of morgen kijken dus t kan zijn dat t ook niets is, t lijkt wel een kopie van de bijenkorf volgens mij, we zullen t zien, ik hoop op skinfood sowieso dat merk is echt <3 oh en kiehls!

Phoya, even een tip hè maar je had hier echt gewoon een normale sterke discussie van kunnen maken, je had kunnen zeggen bijvoorbeeld: " ik snap dat het zo overkomt natuurlijk omdat ik dit zo aangeef etc etc" en dan kunnen onderbouwen. Het was trouwens geen steek onder water ik zeg het gewoon rechtoe rechtaan maar je ziet duidelijk het vraagteken niet, sorry maar hier ga ik dan ook niet verder meer in discussie want het is niet eens een discussie... terwijl het overigens een goede en prima discussie had kunnen worden :j

En wat beautylab dan betreft, ja ik vind haar in dat geval nep als het een slecht palette was geweest maar ik heb t niet gebruikt maar essence heeft overigens prima spul soms :j net als nikkie, Vera, en alle Nlse bloggers, dat is geen haat overigens dit geldt ook voor Amerikaanse bloggers. Snap dat het het wereldje nu is maar imo je wil het toch niet maken omdat je liegt? Ik zou dat niet willen althans.
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 08-09-17 12:19, in het totaal 3 keer bewerkt

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:14

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:19

Ik vind het wel grappig al die kritiek op de beauty guru's die allemaal zo 'hard achteruit gaan' :') :=

Het zijn precies die guru's die ik het hoogst heb zitten en helemaal geweldig vind. Tati, Nikkie, Manny, Laura, Jacky, Love'em <3 :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:21

En je leest weer niet, prachtig dit :') ik geeft t op :wave:

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:21

Tati kan een dikke krijgen, bah.

Zwolle wel volgens mij. Heb alleen van Eindhoven gehoord dat het plan is afgeketst.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:24

Niniane schreef:
Tati kan een dikke krijgen, bah.

Zwolle wel volgens mij. Heb alleen van Eindhoven gehoord dat het plan is afgeketst.

Lees het nu net, zonde, Eindhoven kan wel zo'n publiekstrekker gebruiken, staatv &d nog leeg in Eindhoven? Kunnen ze hem toch beter verhuren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:26

Ik vond Tati altijd de beste, maar de laatste tijd komt ze ontzettend gemaakt over.
Jammer, want juist dat echte in haar vond ik altijd super leuk.

Ik wil HB in Utrecht, maar dat gaat ook niet gebeuren -O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:29

Pfoeh meisjes hou t gezellig :)
Ik weet van n aantal van ons ooit actieve posters zijn weggegaan door de sfeer een discussie kan natuurlijk maar laten we t wel gezellig houden..

Meiden n vraagje
Ben natuurlijk begonnen met mn opleiding zou t leuk zijn mn huiswerk opdrachten en lessen te delen op mn blog? Dan blaas ik er weer leven in :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:31

Ik denk dat de meeste geen blogs meer lezen, tenminste ik spreek even voor mezelf dan, het is bu echt instagram en youtube :j Linda heeft bijvoorbeeld ook Een blog ik volg haar echter alleen op insta, kijkt zo makkelijk weg :j

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:32

Oh Phoya dan zijn wij toch zoooo verschillend :') Ik mag die aaaaallemaal niet haha
Maar verschil moet er zijn :P

Ik zag pas alle kleding HB ingeladen worden in Maastricht. Ben benieuwd wanneer die open gaat. Ik wil een Sephora zien :') Oh mijn creditcard :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:34

Ik ben ook voor sephora, of juist niet omdat ja dan weet je t wel :')

Suus, er is niets mis met een discussie hoor maar de meeste (en nee phoya ik val je niet aan dit is in t algemeen) voelen zich zo snel aangevallen als een mening of een vraag ze niet aanstaat, weet dat het soms verhit kan klinken maar de meeste zullen denk ik heel chill achterover zitten en snoepjes eten oid en niet alvast wraak plannen broeden :')