Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Geen ervaring met Morphe of Sigma dus kan je niks aanraden maar is Zoeva geen optie?
Persoonlijk heb ik tegenwoordig ook een hekel aan gesponsorde videos. Je weet van sommige guru's dat zij never zoiets zouden gebruiken en ineens staat het in een Holy Grail video. Ja daaaaag
_Friemel schreef:wow Friemel.... bedankt voor deze gemene steek onder water.... Jezus... ik geef alleen mijn mening en daarom is mijn blog meteen niet eerlijk. WoW..Maar als ik het goed begrijp zou jij dan wel een leugentje om bestwil willen doen? Dat maakt je blog dan niet echt eerlijk zoals je aangeeft..
Phoya schreef:_Friemel schreef:wow Friemel.... bedankt voor deze gemene steek onder water.... Jezus... ik geef alleen mijn mening en daarom is mijn blog meteen niet eerlijk. WoW..Maar als ik het goed begrijp zou jij dan wel een leugentje om bestwil willen doen? Dat maakt je blog dan niet echt eerlijk zoals je aangeeft..![]()
Naar...
Maar goed. Je hebt me dus niet goed begrepen.
Of ik zelf een samenwerking met Essence aan zou gaan weet ik niet, vanwege de kwaliteit. Maar ik kan het begrijpen als mensen dit wel doen. Zoals beautylab bijvoorbeeld. Voor deze mensen wil ik het opnemen. Ze krijgen al genoeg haat van mensen zoals jij.
Leys schreef:Nou Phoya, rustig aan...
Ik snap wel wat Friemel bedoeld heel eerlijk gezegd.
Door je uitspraken is het logisch dat er getwijfeld wordt aan de oprechtheid van je blog, omdat je zelf aangeeft dat je rustig een leugentje om bestwil zou verkopen om vooruit te komen in de beauty wereld en je ook heel goed snapt dat dit gebeurd.
Natuurlijk gebeurt het, beauty bloggers moeten ook verdienen, maar maakt dat het goed? In mijn optiek niet en ik vind het wel degelijk de betrouwbaarheid en integriteit van de betreffende blogger aantasten, omdat je dan niet meer kunt vertrouwen op hun mening, want het zal maar net die ene keer zijn dat ze een leugentje om bestwil (voor hun eigen portemonnee dus) vertellen.
chimello schreef:Mijn brushes komen van Aliexpress, mijn sponsjes ook en alles is zo fijnNee, het zal geen echte Zoeva zijn ofzo maar ik kan er prima low budget makeup mee doen
Ik zou nee zeggen tegen Essense als het product slecht is. Als je zo'n blogger wilt zijn tsjah, jouw keuze maar dan ben je de zoveelste Laura LeeIk vind Emily Noel, Stephanie Nicole etc veel betrouwbaarder dan iemand als Tati en Jacklyn Hill. Zelf 200 dollar foundation gebruiken en zeggen dat 10 dollar Morphe brushes beter zijn dan wat, Marc Jacobs, Zoeva etc. Vind ik niet geloofwaardig
FYI niet op iemand hier gedoeld, beetje mijn globale mening als ik die optie aangeboden kreeg.
Niniane schreef:Hudson zou in het oude gebouw van V&D komen te zitten maar Hudson en eigenaar van het pand zijn het o.a. niet eens geworden over de huurprijs.
https://www.ed.nl/eindhoven/hudson-s-ba ... ~a5e14cec/
Echt zonde