Eigenlijk moet je hele oog er doorheen maar ik heb hooded eyes dus dan wordt de eyeliner te dik en daarnaast kan ik m'n rechteroog niet sluiten, ik zet dus het uiteinde er tegenaan en de rest maak ik zelf af
Ik zit er trouwens wel al een hele tijd over na te denken om m'n ogen te liften, als ik moe ben heb ik er best last van en dat terwijl ze niet eens zo hooded zijn..
MissBambi
Geplaatst: 03-07-16 00:37
donnar schreef:
Wauw elke echt super gaaf!
Ik kom net dit tegen, dit en dan over je ruggengraat
Zo, eigenlijk is zondag naaktdag maar wil even iets testen. Onder m'n ogen smudged het altijd enorm, ook waterproof mascara, ik draag geen foundation maar had wel nog losse poeder dus dat even proberen beetje jammer wel dat m'n wenkbrauwen vandaag verre achterneef en nicht zijn
Anoniem
Geplaatst: 03-07-16 12:17
Friemel Kan ik je inhuren voor m'n bruiloft in 2023 alvast? Denk dat je zoveel vraag gaat krijgen dat ik alvast ver vooruit moet gaan plannen.
Vandaag (eindelijk) weer 'ns een make up dag. Had er de tijd voor en voor een keer was ik niet teleurgesteld, de afgelopen weken als ik het namelijk probeer ziet het er niet uit. Heb Moshpit overigens op van UD Vice collectie met daaronder mijn Firebird lippotlood zodat 'ie iets roziger is. In het echt komt ie wel iets donkerder over. Tweede wing ging perongeluk maar vond hem wel leuk dus heb 'm laten zitten.
_Friemel
Geplaatst: 03-07-16 12:20
Oeh dat donkere staat je gaaf!
Edit: Nog een keer The Balm - Sincere, kleur is gaaf, geur nog steeds ronduit smerig en wat een plakkerig rotzooi, wat een rotzooi