Want eruit halen is ook zo definitief...
Misschien nog een paar dagen aankijken? Ik heb mijn tepelpiercing vroeger (heb 'm al 18 jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:_Friemel schreef:Ja, Emmie! (Soesha) echt heeeeel fijn!
Heb een afspraak gemaakt bij Emmie voor aanstaande zaterdag!Thanks voor de tip.
(En lekker om de hoek, ook fijn!)
Pepperrr schreef:Joehoee heb net de 3mm expanders in mn oren gedaan!![]()
Zit alleen nu te kijken voor mijn volgende stap, overal gaan ze van 3mm meteen naar 4mm, maar die stap vind ik zelf te groot. Mijn linkeroor gaat namelijk altijd heel makkelijk, dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar mijn rechteroor gaat altijd wat moeilijker. Is er ergens een site waar ze expanders op 3,5mm verkopen??
_Friemel schreef:Frummels schreef:Heb een afspraak gemaakt bij Emmie voor aanstaande zaterdag!Thanks voor de tip.
(En lekker om de hoek, ook fijn!)
Leuk!! Is echt een super piercer!
Geeft ook heel duidelijk en fijn uitleg in Jip en Janneke. Als ik geopereerd ben mag ze verder met mijn oortjes
Spelt schreef:Pepperrr schreef:Joehoee heb net de 3mm expanders in mn oren gedaan!![]()
Zit alleen nu te kijken voor mijn volgende stap, overal gaan ze van 3mm meteen naar 4mm, maar die stap vind ik zelf te groot. Mijn linkeroor gaat namelijk altijd heel makkelijk, dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar mijn rechteroor gaat altijd wat moeilijker. Is er ergens een site waar ze expanders op 3,5mm verkopen??
Crazy factory heeft ook halve maten volgens mij
Astrid_Brann schreef:Voor de mensen met een conch waar een ringsieraad in zit, hoe hebben jullie de maat/diameter van de ring bepaald? Ik wil graag in mn innerconch een ring maar ik kom niet zo goed uit hoe ik de maat het beste kan bepalen...
Drunksheep schreef:Aansluitend op Ziva, korstjes zijn heel normaal. Het is een wondje natuurlijk. Lekker laten zitten en voor je gaat douchen insprayen met een zeezoutoplossing. Tijdens het douchen lekker de douchekop erop en na het douchen voorzichtig met een gaasje het korstje weghalen.
Verder dus niet aan je piercing zitten, want die is nog lang niet genezen en druk bezig met de genezing binnenin. Elke keer dat je je piercing beweegt verstoor je dat proces.
Banyu schreef:Mijn rechter daith blijft nog vervelen
Zou het helpen om terug te gaan eventueel? Is niet ontstoken oid. Maar deze was natuurlijk al wat gevoeliger met zetten.
Wel gelijk gezet als met de tragus en die nergens meer last van!
Pepperrr schreef:Banyu schreef:Mijn rechter daith blijft nog vervelen
Zou het helpen om terug te gaan eventueel? Is niet ontstoken oid. Maar deze was natuurlijk al wat gevoeliger met zetten.
Wel gelijk gezet als met de tragus en die nergens meer last van!
Dat was nog niet zo lang geleden toch? In dat geval, geef het lekker de tijd en blijf er zoveel mogelijk vanaf. Kan jaren duren voordat een kraakbeenpiercing geneest... Mocht ie toch pijn blijven doen kun je naar piercer gaan en vragen om een bioflex piercing. Kan ook nog wel eens helpen!