goldenarrow schreef:Ik heb hem ook net gezien. Hij is wel mooi, maar absoluut niet mijn ding. Ach ja, we blijven het gewoon volgen Iemand een linkje voor mij?
Ik vind het ook best duur en heb ook nog niet echt iets gezien waar ik heel erg enthousiast van word...
_Dominique schreef:goldenarrow schreef:Ik heb hem ook net gezien. Hij is wel mooi, maar absoluut niet mijn ding. Ach ja, we blijven het gewoon volgen Iemand een linkje voor mij? Je kan denk ik het beste even naar de facebookpagina van The Ink Society. Daar komen alle ontwerpen te staan
Sodeju! Hebben jullie ook zulke tattoo's ter waarden van 750 - 1200 euro? Of zijn zij gewoon echt heel duur?
_Dominique schreef:Sodeju! Hebben jullie ook zulke tattoo's ter waarden van 750 - 1200 euro? Mijn man zijn been en arm zijn nog duurder als je alles bij elkaarop telt 9 juli mag hij weer, en dan is het wel even mooi geweest
Nee, mijn bovenarm was €250 (had wel nog korting erop) en mijn ribben waren €160.Edit: Ik denk bij tattoos van dat bedrag toch al gauw aan een sleeve om eerlijk te zijn..
Goldenarrow uiteraard, maar die plaat hierboven is ook wel behoorlijk natuurlijk, ga uit van een uurprijs van €150,- , je zit er dan zo aan.*edit* die rugpiece ziet er zo "simpel" uit, maar ik denk dat je je daar nog op verkijkt, hoeveel uur daar in zit.
Ja daar dacht ik ook aan, wilde het niet hardop zeggen Die op mijn ribben was omgerekend €30 - €40, had op dat moment wel een groter budget hoor, maar had niet verwacht dat het zo zou meevallen.
Er wordt voor grotere stukken bijna altijd een uurprijs afgesproken, dat is niet te vergelijken met 1 "kleine" tattoo of tekst. 9 juli mogen we weer naar Weert, we hopen dat zijn arm dan helemaal "dicht" is, gisteren heeft hij toevallig zijn wensen via de mail verstuurd.
Ik kom met mijn onderarm vol bij Mandy nog niet eens aan €1000, vind t ook heel duur zelfs met 15% korting
Mijn hart op mn onderarm was ook 350 euro, maar dat was ook vooral heel veel schaduwen. Zat uiteindelijk ook iets van 4 uur geloof ik
Voor mijn engel en naam van mijn zoon erbij heb ik 250 betaald. Viel me erg mee Heb iets meer dan 3 uur gezeten