esje01 schreef:Prinses is voorzichtig met jou.
Stap maar rustig op.
Dat zal je goed doen.
Dikke knuffel
Ja dat is ze zeker, zo'n lief dier.
Zodra mn cap op kan, stap ik op en ga ik rustig wat rijden. T is dat ik mezelf/mijn lijf niet vertrouw en echt niet zonder cap op stap.
Hannanas schreef:Jeetje wat een grote japen!! 6-12 weken zeg je:
De aankomende 6 weken nog heeeeel rustig aan doen, komt je herstel ten goede.
Hoe meer rust, slaap, gezonde voeding en rustig bewegen hoe sneller je bot geneest!
Ik, paardjes voor de deur en rust gaan samen niet zo goed hihi. Maar gelijk heb je wel.
Probeer t ook zoveel mogelijk rustig aan te doen en slaap nog veel, ook nog gevolg van de narcose en in principe heb ik altijd een zware hersenschudding. Dus sowieso nog erg snel moe.

Gezond eten.
benangelique schreef:Wauw, wat een enorme wonden. Niet gek dat dat hartstikke zeer doet!
Ja groot zijn ze wel, alleen die op mijn rug is nog wat groter. Heb nu trouwens wel echt heel veel littekens en ook grote.
Varekaj schreef:De bovenste foto lijken de wondranden wat dik/gezwollen maar dat kan de foto zijn. De rest ziet er netjes uit!
Het kan dat je lichaam reageert op de nietjes en de hechtingen en dat het nu stilletjes aan beter gaat. Je doet het prima!
Vorige keren lag je scheel van de hoofdpijn door infectie, buikvliesontsteking en slecht of niet werkende drain. De "enige" pijn die je nu hebt, is de pijn van de breuk. Zie dat als een goed teken! Je kan relatief functioneren, je bent thuis, je zicht is weer goed... kop op, je komt er wel.
Ja ik denk dat dat ook wel een beetje was. Ik had net gedoucht en goed mn haren gewassen (daarom dat mn haren dus ook zo vet lijken haha, zijn gewoon nog nat). En haren wassen is echt nog een hel, flink pijnlijk. Nu alles eruit is zal dat wel snel weer beter gaan gelukkig. Maar met de paarden en stof buiten, zal ik toch wel elke dag goed mn haren moeten wassen. Dat de wonden in ieder geval goed schoon zijn. Weten dat ik erg infectie gevoelig ben, dus zoveel mogelijk eraan doen om t te voorkomen.
Op de foto's waren de wonden ook net schoon gemaakt met alcohol. Dus denk wel dat t wat geïrriteerd was, ook gewoon door de hechtingen en nietjes zelf.
Het begint nu ook al wel wat beter te voelen, de druk op de schedel lijkt wat minder te worden. Maar de pijn blijft helaas
igor001 schreef:He wat jammer van die pijn! Maar je zegt het zelf al een beetje, de vorige keren duurde het ook al veel langer voordat je überhaupt iets kon doen. Lekker genieten van hetgeen wat je nu wel kunt doen, dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de vorige keren. Dan is de overgang om over een paar weken weer te rijden ook weer minder groot. En bekijk het van de andere kant; deze keer weet je tenminste zeker dat je straks weer op een paard zit. Dat durfde je de vorige keren niet eens te hopen

Hihi je hebt helemaal gelijk! Maar t gaat natuurlijk nooit snel genoeg. Maar goed, echt klagen mag ik ook helemaal niet. Maar er zijn toch wel momenten dat ik niet lekker in mn vel zit, met name in de nachten als ik niet kan slapen... en das vrijwel elke nacht.
Net even koe en prinsesje lekker gelongeerd en helemaal gewassen, vonden ze beide wel fijn geloof ik.
Libje geoefend met water en een spons, ze vind water echt nog vreselijk en dan is ze echt heeeel kort haha. Maar komt goed. De wondjes zijn wel heel goed genezen (had ik gezegd dat ze paar weken terug in blinde paniek door de draden gegaan is en haar stal in gevlogen is via deurpost en de vloer?), dus ze mag van de week ook weer rustig aan wat aan t werk.
Nu staan ze lekker buiten met een berg hooi.