Welke lipsticks heb je van mac?
Hebben jullie nog wat besteld tijdens de lush sale? Wij hebben met een groepje via de uk besteld dus nog ff afwachten hoe dat werkt maar hou ook van lush
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anders had ik 4x Golden Wonder Bathbomb besteld en nog wat ander spul 

Die 100gr heb ik weggegeven en de andere 2 maak ik lekker zelf op 

Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hierover, want eigenlijk moet ik doen wat ik leuk vind maar soms heb ik best wel een heftige look en dan vind ik het achteraf niet helemaal gepast.
En dan in plaats van een zware ooglook vaker lipstick opdoen en dan de zware ogen bewaren voor het weekend. 
Heb echt niks met dat merk.
Niks op tegen, maar er is zoveel anders leuks en zo. 

Vond ze op zich allemaal prima, maar die van de prostore ietwat uit de hoogte doen. Althans, minste interesse tonen.
. Heb zoveel dat ik nooit van mn leven op ga maken, dus vind het stiekem ook wel even genoeg. Op die Everything Nice palette na dan
.
. Heb nu de aloe face wash van TBS en de parfumvrije dagcreme van Olaz. Ben er pas een paar dagen mee bezig, maar het trekkerige gevoel, wat ik wel kreeg van Mario Badescu, is weg. Die Olaz heb ik in het verleden ook gehad en die was prima. Niet bijzonder goed, ook niet slecht ofzo. Maar blijkbaar zitten er dus wel heel goede stofjes in
.
.
.
. Moet zeggen dat het de laatste tijd wel okee gaat, alleen ben sinds kort (in overleg) weer met anticonceptie begonnen dus momenteel rommelt het wel weer. Maar daar helpen de peelings ook redelijk tegen, al is dat niet mijn voornaamste reden.
.