Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:26

Welkom roos :D
Welke lipsticks heb je van mac?

Hebben jullie nog wat besteld tijdens de lush sale? Wij hebben met een groepje via de uk besteld dus nog ff afwachten hoe dat werkt maar hou ook van lush :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:42

Ja het cadeaupakket nogwat wonder, 2 Golden Wonder bathbombs en mijn vaste gezichtscreme.
Had nog meer sale willen kopen, maar had recent ook al besteld bij Lush dus wilde het binnen de perken houden := Anders had ik 4x Golden Wonder Bathbomb besteld en nog wat ander spul :D

Ik bestel dus praktisch altijd via de UK. Door Boxingday zijn ze wel erg traag met verwerken. Normaal als ik vrijdags bestel heb ik het de woensdag erna in huis. Nu is het na een week zelfs nog niet verzonden :+

Suus___

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:47

Ik heb besteld, maar dus niet zeker of t er allemaal was:
500 gr snowfairy showergel
500 gr hot toddy showergel
100 gr yog nog soap
100 gr fairy ring soap
100 gr magnificent soap
Gastheer Christmas Bath bomb

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:52

Jammer dat ik die sale heb gemist :(

Gelukkig nieuwjaar trouwens iedereen!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 14:53

Heb jij op de site besteld? Of dit doorgegeven om te laten bestellen, want op de site zie je nl altijd meteen of het nog leverbaar is.

Snowfairy heb ik een 250gr van en van Hot Toddy had ik ook 250gr besteld, 100gr opgestuurd gekregen en om die fout te herstellen nog 2x 250gr :)) Die 100gr heb ik weggegeven en de andere 2 maak ik lekker zelf op :D

YogNog heb ik ook! En die andere zeep, snowcake.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:43

Gelukkig nieuwjaar meiden!

Vriendinnetje heeft mij gisteren opgemaakt. Was een look met goudtinten en groen. Best geslaagd alleen foto's maken van een look is altijd een mislukking. :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:57

Gestuurd om te bestellen :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:02

Gelukkig nieuwjaar meiden!! <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-15 16:25

Gelukkig nieuwjaar ladies :D

WAS ER SALE!? mwehh waarom wist ik dat niet ):

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:39

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat er in 2015 maar weer veel lekker make-up geshopt gaat worden! :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:39

adecuada schreef:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat er in 2015 maar weer veel lekker make-up geshopt gaat worden! :D

Hihi komt goed :D
Jullie ook allemaal gelukkig nieuwjaar!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:49

Altijd vanaf tweede kerstdag bij lush :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:53

Hebben jullie ook nog make-up voornemens voor 2015? :D

Ik wil minder dingen kopen die ik niet nodig heb dus niet nog een bronzer terwijl die uiteindelijk toch allemaal redelijk hetzelfde zijn en voor ik ga kopen misschien beter onderzoek ernaar doen eerst om miskopen te voorkomen. En dus niet in de winkel impulsaankopen doen. :P
En wat minder heftigere oogmake-up door de weeks en overdag. :') Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen hierover, want eigenlijk moet ik doen wat ik leuk vind maar soms heb ik best wel een heftige look en dan vind ik het achteraf niet helemaal gepast. :+ En dan in plaats van een zware ooglook vaker lipstick opdoen en dan de zware ogen bewaren voor het weekend. :D
En meer dingen opmaken ipv altijd nieuwe spullen erbij kopen. :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 19:08

Ik heb alleen de eyeliner pen, lichte kleur oogschaduw en mascara gebruikt.
Krijg toch wel positieve reacties! :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:09

Mwah, heftige looks zou ik ook niet minderen als je dat leuk vindt hoor Loose :)

Mijn voornemen is: meer winged eyeliner en meer lipstick dragen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:15

Meiden ik heb jullie hulp nodig!

Ik heb/had de donkerrode Viva Glam, maar ben hem kwijt. Heb alleen wel een Douglas cadeau bon liggen dus wil een vergelijkbaar kleurtje kopen zodat mocht ik hem vinden ik niks dubbel heb, maar ik toch een donkere rood heb. Ik zoek dus een kleurtje dat donkerder is dan Russian Red en dergelijke, maar niet van dat suuuuuuper donkere. Iemand tips?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:26

Ik bestel Lush altijd uit Engeland, scheelde me vorige week omgerekend nog 10 euro. Ben dol op dreamcream, heb in de winter altijd een extreem droge huid en dreamcream is echt een life saver op dat gebied. Kreeg deze week mijn pakketje binnen (helaas niet van de sale, ik had het eerder besteld) toen ik ziek was, dus ik vond alles stinken haha! Moet nu nog erg aan de geuren wennen. Heb voor het eerst een solid shampoo gekocht, New, ben heel benieuwd hoe die bevalt. Vriendlief vind hem fijn in elk geval haha.

Hot toddy heb ik in Londen gekocht, eerst een klein flesje. Maar toen ik mij daarmee in het hotel had gewassen, wist ik zeker dat ik spijt zou hebben als ik geen grote fles zou mee nemen. Dus heb nog voorraad haha. Heerlijke geur!
Baal er van dat wij geen bad hebben thuis. Dan zou ik naar mijn vader moeten (die nog geen 100 meter verderop woont) maar dat vind ik altijd zo vervelend.

Van mac heb ik Russian Red, Diva, Flat out Fabulous, Red, All fired up en Ruby woo. De enige die een beetje tegen valt is All fired up, de kleur vind ik geweldig maar hij blijft heel slecht op mijn lippen zitten.

Ik vind Diva een hele mooie donkere kleur die je goed kan opbouwen. Als je die met een kwastje opbrengt, is 'ie niet zo donker maar als je meer laagjes doet, wordt het steeds meer. Wel heel belangrijk dat je geen velletjes hebt, want die pakken donkerder uit dan de rest van je lippen.

Gaan jullie in Nederland ook wel altijd gewoon naar de MAC store? Ik ben in Utrecht een paar keer geweest, maar werd daar vreselijk behandeld. In Engeland zijn ze altijd zo vriendelijk (behalve bij de counters, daar zitten af en toe wat rotte meiden/jongens tussen). Kan daar echt uren doorbrengen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:16

Volgens mij heb ik hier de minste MAC lipsticks. :P Heb echt niks met dat merk. :o Niks op tegen, maar er is zoveel anders leuks en zo. :+

Voornemens doe ik niet aan, maar ik ben sowieso wel bezig met minder makeup kopen haha. Ik wil wel graag betere skincare kopen, maar weet nooit zo goed wat ik nodig heb. Mijn huid 'trekt' altijd enorm/voelt strak wanneer ik uit de douche kom, en na 'n uurtje heb ik een vieze vette huid. Ik weet niet wat ik daarvoor moet kopen en heb geen zin in dure miskopen. :=

Gelukkig nieuwjaar! Ik ben heel saai en sliep gewoon. :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:53

Ja maar Anthea veel van die merken hebben ze hier niet of zijn veel duurder :P

Ik heb alleen de counter van Douglas in de buurt dus ga daar altijd. Nu 1x in A'dam bij zowel de counter in Douglas, counter in Bijenkorf en de prostore geweest :D Vond ze op zich allemaal prima, maar die van de prostore ietwat uit de hoogte doen. Althans, minste interesse tonen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:53

De beste wensen meiden!

Ik heb als voornemen om niet zo veel meer te gaan kopen :j. Heb zoveel dat ik nooit van mn leven op ga maken, dus vind het stiekem ook wel even genoeg. Op die Everything Nice palette na dan :+.

Heb ik ook Anthea. Ik heb een peeling gehad en merkte dat de spullen die ik zelf had (Mario Badescu) niet lekker met mijn nieuwe huidje werkten. Dus heb me nu een paar weken ingelezen en ik weet dat jij er een vraagteken bij hebt, maar ik heb me vooral ingelezen op Paula Begoun en Jetske Ultee. Ga een soort van back to basics en mijn porto is daar zelfs ook blij mee :)). Heb nu de aloe face wash van TBS en de parfumvrije dagcreme van Olaz. Ben er pas een paar dagen mee bezig, maar het trekkerige gevoel, wat ik wel kreeg van Mario Badescu, is weg. Die Olaz heb ik in het verleden ook gehad en die was prima. Niet bijzonder goed, ook niet slecht ofzo. Maar blijkbaar zitten er dus wel heel goede stofjes in :).

Heb as woensdag mn tweede peeling (reeks achter elkaar tm maart) en ga als ik weer mijn normale routine mag doen (na ongeveer een weekje) eens kijken hoe het op bovenstaande combi reageert.

Zonde van mn spulletjes van MB en vooral van Alpha H (want dat was wél megafijn spul), maar ach. Heb liever een stralend huidje :).

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:00

Yv, ik heb ooit een tester gehad van de nachtcreme van Mario Badescu, vond die altijd erg fijn, maar toch wel erg duur..
Mag ik vragen waar je de peelings voor doet, qua huidprobleem of niet?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:34

Ja hoor, mag je weten :).

Peelings zijn voornamelijk voor de littekentjes/roodbruine vlekjes die overgebleven zijn nadat mijn huid echt de mount everest werd (lang leve stress). Vervolgens kreeg ik op de jessner van vorig jaar pigmentverschuivingen en hierdoor ben ik álles wat pigment op kan wekken gestopt, waaronder de nuvaring, waardoor mijn huid wéér deed alsof-ie jong was. Dus de huidverzorging vnl om de uitbarstingen onder controle te houden en de peelings om weer een stralend huidje zonder vlekken te krijgen :). Moet zeggen dat het de laatste tijd wel okee gaat, alleen ben sinds kort (in overleg) weer met anticonceptie begonnen dus momenteel rommelt het wel weer. Maar daar helpen de peelings ook redelijk tegen, al is dat niet mijn voornaamste reden.

Mensen om me heen vinden dat het niet zo zichtbaar is als dat ik het vind, maargoed.. Ik ken mijn huid hoe die voorheen was en als je dan de laatste 1,5-2 jaar naar een huid kijkt die totaal niet als je eigen huis is.. Werd ik niet zo vrolijk van.

En sja, make-up is leuk en verdoezelt een hoop, maar geef mij mijn huid maar weer terug dat ik lekker zonder make-up de deur uit kan :j.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:56

Kan ik me voorstellen hoor! Hoop voor je dat je huidje weer wordt zoals het was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 11:55

Een heel gelukkig 2015 dames!

Ik ben even uit de running geweest ivm niet zulke leuke feestdagen...
Een goede vriend van de familie is overleden op 2e Kerstdag en ondanks het feit dat hij al op leeftijd was, kwam het toch onverwachts.
Daarna het fijne nieuws dat mijn schoonvader in het ziekenhuis ligt. Gelukkig lijkt hij stukje bij beetje op te knappen.

Dus ik ben blij dat alles achter de rug is :')

Nog wel een nieuwe foundation gekocht met mijn skins bon, de Smooth Finish Flawless Fluide van Laura Mercier.
En toen ik bij de MAC counter stond ben ik eindelijk gezwicht en heb Rebel mee genomen :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 12:21

Sterkte DnT!

Ik heb net het Sleek au Naturelle pallet en nog een onbekend paletje van W7 besteld ( nude/groentinten).

Ik zoek eigenlijk nog een mooi palletje met paarse tinten voor niet al te veel geld.. Iemand suggesties?