Ja Emma, ik zou bang zijn dat ik het na een of twee ingekleurde landjes zat zou zijn, en dan is het ook zo jammer..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dreamybol schreef:Het ging hier over pijnstillers, mijn laatste 2 tatoeages heb ik laten zetten terwijl ik morfine gebruik (niet specifiek voor de tattoos hoor!). Ik had niet het idee dat dat me heeft geholpen. De plek van de tattoo zal eerder meer of minder pijn doen. Degene op mijn rug deed op een gegeven moment zo zeer dat ik in trance ging, maar gaf nauwelijks napijn en die op mijn bovenbeen ging op enkele stukjes wel door merg en been (eerst lijntjes, dan schaduw en daarna kleur op een vierkante centimeter wil je wel voelen), maar viel me eigenlijk hard mee. Maar ik heb me bij die plaat wel verbaasd over hoe lang het beurs bleef voelen. Als ik hier soms lees dat er tussen sessies 2 weken inzitten, dan vind ik dat erg vlot nav die laatste ervaring. Maar ook dat gevoel zal per persoon, plaats en moment vast kunnen verschillen.
corine1981 schreef:Moggel ladies!
Ik heb gister mijn kids laten vereeuwigen, j[ Afbeelding ]
Nu ja, voor zolang ik leef, hi hi.
Ben super blij met mijn tattoo, lekker strak, mooi sierlijk.
Tis nu behoorlijk gevoelig, maar met zetten viel het me weer mee.
Emmaa_ schreef:BarryPlopper schreef:Hier 1 op de onderarm en ik kreeg et kippenvel van
Had jij ook de neiging om je arm te hele tijd weg te trekken? Ik kreeg op een gegeven moment kramp in m'n schouder omdat ik helemaal begon te trillen en me echt moest focussen om mijn arm niet weg te halen
Emmaa_ schreef:BarryPlopper schreef:Hier 1 op de onderarm en ik kreeg et kippenvel van
Had jij ook de neiging om je arm te hele tijd weg te trekken? Ik kreeg op een gegeven moment kramp in m'n schouder omdat ik helemaal begon te trillen en me echt moest focussen om mijn arm niet weg te halen