[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:04

AAAAAH JEUK (het duurde 6 dagen, maar dan heb je ook wat :') )

Ja Emma, ik zou bang zijn dat ik het na een of twee ingekleurde landjes zat zou zijn, en dan is het ook zo jammer..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:28

Ik heb lekker nog geen jeuheuk. :D
(is afgelopen donderdag gezet )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:45

Die van mij is ook van donderdag maar ik ga ondertussen dood |( Hoop dat ik er voor het weekend vanaf ben...

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:47

Nat koud washandje erop?

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:55

Als die van mij ging jeuken liet ik iemand anders zachtjes smeren. Oh ik stond er soms bij alsof..... Haha heerlijk gewoon v

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:05

Even uit de meelees modus:
Ik wil al heel lang een tattoo op de zijkant onder me beha band, ribben dus eigenlijk.
Maar ik ben ook van plan om vanaf februari eens echt te gaan afvallen (doel - 20 kilo).
Kan ik dan beter juist nu of na het afvallen de tattoo gaan laten zetten?

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:10

Ik zou zeggen na het afvallen, wie weet wat je huid gaat doen (20 kg is veel) en dan heb je een hele mooie beloning om naar uit te kijken! :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 08:14

De jeuk is begonnen -O-

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 08:32

Hahaha arme jij.
Hier nog steeds geen jeuk.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:56

Moggel ladies!
Ik heb gister mijn kids laten vereeuwigen, jAfbeelding
Nu ja, voor zolang ik leef, hi hi.
Ben super blij met mijn tattoo, lekker strak, mooi sierlijk.
Tis nu behoorlijk gevoelig, maar met zetten viel het me weer mee.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:58

Niet mijn stijl, maar mooi dat je er blij mee bent!
Waar heb je 'm laten zetten?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:24

Bij tlh in driebergen.
Ik wilde geen eenheidsworst tattoo, da's in ieder geval gelukt. Hou ook wel van maori tattoos maar wilde het voor mezelf niet te massief.

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:51

Komen weer mooie dingen voorbij!
Emma wat jij hebt is ook zeker mijn smaak, ik kom alleen elke keer toch weer op teksten of romeinse cijfers uit :') . Maar vooral die op je rug vind ik ook errrug gaaf! Ik zou zo graag een tatoeage met de exacte coördinatie van een plek willen, vind ik zo gaaf <3 . Alleen ik zou echt niet weten welke plek dus dat stellen we nog maar even uit :+ .
Mijn volgende komt hoog op mijn bovenbeen, zo hoog dat je hem eigenlijk alleen met ondergoed of bikini kan zien. Nou heb ik er al 1 op mijn ribben en op mijn vinger, beide bekend als een behoorlijk pijnlijke plek dus ik maakte me niet zoveel zorgen om mijn bovenbeen.. Maar nu lees ik dit:

Dreamybol schreef:
Het ging hier over pijnstillers, mijn laatste 2 tatoeages heb ik laten zetten terwijl ik morfine gebruik (niet specifiek voor de tattoos hoor!). Ik had niet het idee dat dat me heeft geholpen. De plek van de tattoo zal eerder meer of minder pijn doen. Degene op mijn rug deed op een gegeven moment zo zeer dat ik in trance ging, maar gaf nauwelijks napijn en die op mijn bovenbeen ging op enkele stukjes wel door merg en been (eerst lijntjes, dan schaduw en daarna kleur op een vierkante centimeter wil je wel voelen), maar viel me eigenlijk hard mee. Maar ik heb me bij die plaat wel verbaasd over hoe lang het beurs bleef voelen. Als ik hier soms lees dat er tussen sessies 2 weken inzitten, dan vind ik dat erg vlot nav die laatste ervaring. Maar ook dat gevoel zal per persoon, plaats en moment vast kunnen verschillen. :)

@Dreamybol, waar heb jij hem precies op je bovenbeen en waarom was die zo pijnlijk haha?
Iemand anders nog tatoeages op het bovenbeen? Ben wel benieuwd naar foto's!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:36

Hier 1 op de onderarm en ik kreeg et kippenvel van :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:40

corine1981 schreef:
Moggel ladies!
Ik heb gister mijn kids laten vereeuwigen, j[ Afbeelding ]
Nu ja, voor zolang ik leef, hi hi.
Ben super blij met mijn tattoo, lekker strak, mooi sierlijk.
Tis nu behoorlijk gevoelig, maar met zetten viel het me weer mee.

Ziet er goed uit! :) Wat een bijzondere namen trouwens :j Leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:42

BarryPlopper schreef:

Had jij ook de neiging om je arm te hele tijd weg te trekken? Ik kreeg op een gegeven moment kramp in m'n schouder omdat ik helemaal begon te trillen en me echt moest focussen om mijn arm niet weg te halen

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:07

Laura, ik schreef volgens mij juist dat mijn bovenbeen erg meeviel. Op wat kleine stukjes tegen het einde aan dan. De tattoo is vrij groot en in kleur. De harten van de zonnebloemen bestaan uit heel veel pitjes, dus kleine lijntjes met daaroverheen schaduw en tot slot nog wat kleur om het af te maken. Dan is je huid gewoon gaar en dat doet zeer. Verder was het richting mijn binnenbeen wat gevoeliger, maar vergeleken bij die op mijn rug was deze tattoo haast fijn. :+
Zou ook te maken kunnen hebben met mijn verstoorde zenuwen, op sommige plekken had ik geen gevoel, op andere wat meer. Ingewikkeld lichaam. En met die rugtattoo moest ik achterstevoren op de stoel zitten, voor mijn bovenbeen lag ik lekker comfortabel. Dat soort dingen helpen natuurlijk ook mee.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:43

Emmaa_ schreef:
BarryPlopper schreef:

Had jij ook de neiging om je arm te hele tijd weg te trekken? Ik kreeg op een gegeven moment kramp in m'n schouder omdat ik helemaal begon te trillen en me echt moest focussen om mijn arm niet weg te halen

bij die op mijn onderarm niet maar binnenkant bovenarm was wel vervelend omdat mijn arm begon te slapen en ik hem dus niet meer onder controle had :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:32

Emmaa_ schreef:
BarryPlopper schreef:

Dat had ik heel erg met mijn voet. Sommige stukjes deden zóveel pijn dat ik niet eens de reflex kon onderdrukken om m'n voet weg te trekken. Heb het die tattoomeneer niet zo gemakkelijk gemaakt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:34

Ik heb echt al mijn krachten verzameld om het niet te doen, is ook gelukt gelukkig :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:36

De mijne zit op mijn ribben links, en ik moest dus op mijn rechter arm liggen... Die ging op een bepaald moment ook slapen :') Moest ook al mijn wilskracht inzetten om niet te bewegen... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:46

Ik zit nu al een tijdje te kijken.. maar kom echt niet uit de bovenste naam :o Bij de laatste letter denk ik aan een R, maar neem aan dat het gewoon een h is. En aangezien het zo te zien geen standaard naam is (?) zie ik het niet. Misschien door de manier van foto nemen, want de andere naam is wel heel duidelijk. Maar ben nu toch wel nieuwsgierig naar de naam! Vind 'm wel origineel, meestal zie je namen gecombineerd met heel andere stijlen.

Edit: never mind blonT moment! Staat gewoon in je onderschrift! Nu zie ik het idd.. mooie namen trouwens! Ook lekker origineel, past goed bij elkaar dus :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:42

Ha ha idinn, mijn arm spiegelde nog wat :)
En geen standaard namen nee, lol.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:13

Lieve bokkers, ik zou graag jullie hulp willen :D .

Ik ben voor alsnog totaal niet bekend in de tattoo wereld, met de shops etc. Ik heb heel lang over een tattoo nagedacht maar heb besloten dat ik dit toch wel heel graag wil. Denk er al 5 jaar over dus ben er van overtuigd dat ik er geen spijt van zal krijgen :) .

Nu zou ik graag van jullie advies hebben waar ik het beste heen kan. Omgeving Noord Brabant of eventueel Den Haag maar voor goed werk ben ik ook bereid om te reizen. Ik wil graag nog overleggen over het ontwerp maar het zal belangrijk zijn dat ze strakke lijnen kunnen zetten :) . (Dit zou imo eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn maar zie in mijn omgeving soms toch anders.. :o )

Mag eventueel ook per pb, maar zou het al heel fijn vinden als jullie mij kunnen helpen :) !

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 22:38

Ligt er heel erg aan wat voor stijl je mooi vind!